Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2708
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Før jeg i det hele tatt starter med å skrive vil jeg bare nevne at dette er til mitt eget bruk og er IKKE men for salg.

Jeg har ca 25g med veldig bra cola. Syntes den er helvetes sterk å dra opp i nesen. Er det noe problem ved å blande de godt med 10g kreatin i håp om at det ikke skal svi så jævlig ?
Jeg har aldri blødd neseblod av cola før men denne blør jeg av hver gang.

Eller kan jeg bruke noe annet? Som anbefales
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
OP her.
Eller vil 10g bli for mye og ødelegge colaen?

Hvordan ratio brukes?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kreatin svir jo som faen i nesa, skal du bare blande ut så bruk noe annet
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kreatin svir jo som faen i nesa, skal du bare blande ut så bruk noe annet
Vis hele sitatet...
Hva kan jeg bruke ?
Anonym bruker
"God Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Druesukker f. Eks. Men 10g blir alt for mye å blande ut i 25med kola
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Druesukker f. Eks. Men 10g blir alt for mye å blande ut i 25med kola
Vis hele sitatet...
Fås det kjøpt på vanlig dagligvare?
Anonym bruker
"God Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helsekost butikker.
(Luksusproblem)

Hva med laktose?
Har hørt at Vitamin B pulver, som man får kjøpt på forskjellige helsekost butikker i Norge er et godt valg. Men idk, har aldri testet det.
Vet også at laktose er et ganske vanlig valg for cutting av kokain.
Sist endret av BoleIvars; 7. august 2018 kl. 16:26.
Hvorfor ødelegge god cola? Den svir vel ikke så jævlig? Rusen er mye bedre når colaen er så konsentrert som mulig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Jeg har ca 25g med veldig bra cola. Syntes den er helvetes sterk å dra opp i nesen.
Vis hele sitatet...
God cola skal ikke svi noe spesielt i nesen... humm...
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry, men tipper du har fått noe utvanna skvip.
God og potent cola har alltid vært mild og snill mot nesen min, men det er ikke mye dritt som skal til før noe begynner å svi. Har du bilde av den? Trekker den til seg fuktighet? Prøv å lag freebase av et gram å se hvor mye du sitter igjen med, og/eller kjøp en cocaine purity test og se hva resultatet blir. Test den gjerne for levamisol også, det er et av cuttene som blir værende selv når du lager crack.

Har ofte lest at mannitol er noe som blir brukt til å buffe ut cola med på engelske forum, og selvsagt benzocaine og lidocaine.
Her til lands er det vell mest vanlig å bruke dextrose/glukose til å cutte pulver med, er det klump eller pulver du har?det er best å bruke noe som er vannløslig så tetter det ikke nesen like jævlig.. værste jeg vet er når du bare har fått tatt noen linjer før du må puste med munnen resten av kvelden.
Anonym bruker
"Troende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vask/rens kolaen i steden for å cut den så blir den snillere mot nesa.
Anonym bruker
"Fregnete Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk å bruke anhydrous aceton ellers vasker du bort en del kokain også. Både kokain og aceton er hygroskopisk, så begge deler trekker til seg vann, siden det er et så dyrt stoff så er det greit å minimalisere tapet.

For å lage anhydrous/tørr aceton så trenger du epsom salt.
Varm epsom salten i ovnen på 100-150 grader i en time og to. Tilsett det i acetonen og rist, la den stå og trekke en stund. Du kan bare la saltet ligge igjen i acetonen og heller trekke opp den mengden du skal bruke med en sprøyte. Ved større mengder vil det kanskje være lurt å tørke kokainen først også, da er det bare å spre kokainen utover en oppvarmet tallerk eller lignende for å fjerne fuktighet som kan ha kommet i produktet. Tviler veldig på om dette steget har noe for seg for folk flest, men på større mengder som 25g er det helt sikkert merkbart siden kokain er veldig vannløselig.

Har kun vasket speed selv, men av erfaring vet jeg at det blir igjen en del cuts etter en aceton rensing. Så skal man gå for best mulig resultat så er vell den beste metoden å lage den om til freebase/crack, rense det gjennom et kaffefilter med vann, så tilbake til hcl igjen med saltsyre. Da bør du ha rimelig rein kokain.
Nå ble jeg fristet til å teste selv... hadde jeg bare bare hatt noe kokain...