Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 992
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hei. En kompis av meg (bugge) fant denne enkle guiden til hvordan man installerer Apples Front Row uten å være stolte eier av en iMac eller en MacBook Pro.
Alt som trenges er en Macintosh med OS X Tiger installert. Front Row er dritsmooth i forening med en mobiltelefon med Bluetooth.
Tenkte bare jeg skulle tipse dere fruktelskere.
Jeg prøvde det på min iBook G4 1,33GHz 512 ram (har mer liggende ).

Jeg fikk installert osv, men jeg tror ikek den enabler fila (fila som lurer iBooken til å tro at den er en iMac G5 iSight) funka skikkelig. Så jeg fikk det ikke til.
Lettere å bare gjøre som meg...bestill en 1,8 MBPro

(sorry...måtte bare skryte litt)
Er jeg rar hvis jeg onanerer til Front Row?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av ninja5000
Lettere å bare gjøre som meg...bestill en 1,8 MBPro

(sorry...måtte bare skryte litt)
Vis hele sitatet...
Hah! Jeg håper den kjører av veien!

(du har forresten en feil i signaturen din. Hint: Sjekk hastigheten på prosessoren én gang til)
Sitat av ninja5000
Lettere å bare gjøre som meg...bestill en 1,8 MBPro

(sorry...måtte bare skryte litt)
Vis hele sitatet...
SVIN!

om den bare hadde kommet som 12" hadde nok jeg fått bytta ut G4'n min selv med en ny og shiny dingseboms
Dark: Si ifra om du klarer å løse problemet, evnt hvordan. Er litt lysten på å teste FrontRow selv.
Jeg hadde ikke noe problem å få det til på en iBook G4, JRP, så jeg tror det bare er å prøve i vei.
Det problemet som Dark beskriver har jeg hatt selv også, jeg tror problemet er at det startes opp to "front row" prosesser, prøv å avslutte den ene i aktivitetsmonitoren. Hvis ikke det er problemet kan du prøve å logge av og på igjen...

Si ifra hvordan det går =)
Sitat av charzer
Er jeg rar hvis jeg onanerer til Front Row?
Vis hele sitatet...
NEI! Hehe.
Bare for å skryte så kan jeg vel nevne at jeg har bestillt 20" intel-iMac
Kan vel også nevne at bror min kjører frontrow på powerbooken sin, men jeg vet ikke om han har stresset kraftig, brukt en annen guide eller hva han har gjort.
Kan hende han bare var heldiger enn Dark
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Tror vi kan konkludere med at Dark er uheldig (eller litt dum ). Jeg har nå innstallert Front Row på fire forskjellige Macer (Mac mini, Powerbook 15", iBook 14" og PowerMac G5). Og det funker som faen.
Ja, stakkars Dark. Livet er ikke lett, eller lyst. Heller "Mørkt". Fungerte helt fint for meg på min iBook G4.

Nå må jeg bare få bluetooth-telefonen min til å fungere
Funker som en kule på min iBook og pappas gamle iMac (type lampe). Og mobilen som jeg fikk i går, Sony Ericsson w550i, har en niftig fjernkontrollfunksjon.
Dette kan kanskje være av interesse for eiere av w550i, k750 og w800i.
Sist endret av charz0r; 24. januar 2006 kl. 09:13.