Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 996
Tenkte å kjøpe en pc denne uka og lurte på om denne pcen fra elkjøp hadde vært noe... Den blir beskrevet slik: Dell studio er utstyrt med kraft og ytelse for nær sayt all slags bruk. Intel Core 2 Quad QB200 prossesor, 4 gb minne, utrolige 1000 gb harddisk og 512MB nVidia GeForce 9800GT grafikk.

Er ikke akkurat et datamennske(Lærte hvor mye 1GB var i fjor)

Skal bruke den mest til spill og sånt...

Noen som har peiling på om jeg burde kjøpe pcen?
Hvor mye betaler du for datamaskinen, følger det med skjerm, mus og tastatur?
Hvis du leter etter gaming pc så må du se på denne dataen .. den koster uten tilbehør 5986 kr. Du kan selv konfigurere den med tilbehør. Når jeg satte min sammen med noe av det beste tilbehøret :skjerm,gaming mus, gaming testatur, tråløstnettverk innplugg, 4gb ram, 1tb HD,3.16 GHz prosessor, musematte og kult kabinett ligge den på 10 755 kr (uten operativsystem så vil den koste 9 866 kr). Jeg skal bestille denne pcen i løpet av måneden og anbefales utrolig mye bra
https://www.komplett.no/k/config.asp...SystemId=10274
samler2.vk's Avatar
Trådstarter
27 0
Sitat av Deexc Vis innlegg
Hvis du leter etter gaming pc så må du se på denne dataen .. den koster uten tilbehør 5986 kr. Du kan selv konfigurere den med tilbehør. Når jeg satte min sammen med noe av det beste tilbehøret :skjerm,gaming mus, gaming testatur, tråløstnettverk innplugg, 4gb ram, 1tb HD,3.16 GHz prosessor, musematte og kult kabinett ligge den på 10 755 kr (uten operativsystem så vil den koste 9 866 kr). Jeg skal bestille denne pcen i løpet av måneden og anbefales utrolig mye bra
https://www.komplett.no/k/config.asp...SystemId=10274
Vis hele sitatet...

Har vært på komplett, men skal ha det denne uken eller neste og det blir nok veldig lenge å vente...
samler2.vk's Avatar
Trådstarter
27 0
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hvor mye betaler du for datamaskinen, følger det med skjerm, mus og tastatur?
Vis hele sitatet...
Følger med boksen, tastatur og mus, har høytaler og headset, men det blir vel ca 10000kr for alt med skjerm...
Veldig lenge å vente? Tipper du får den max. 5 dager etter at du bestiller.
Aldri kjøp den PCen der for 10.000,- DET ER SVINDEL.
Om du absolutt ikke orker å bygge den selv, bruk byggeren på komplett.
Den PCen ovenfor kan man bygge selv for halve prisen.
Som Restyle sier dette bare en måte komplett kvitter seg med gamle deler.
Det beste skjermkort du kan velge er gtx 250,dette blir for dumt.

Når en først skal bruke 10k i dag,bør en tenke på om man skal gå for I7 system.
En 8-9k er med skjerm er max en bør bruke dropper man I7 i dag.