Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4527
Vi får opp denne meldingen på tv skjermen: www.apple/support/restore

Jeg har forsøkt å gjennopprette 2 ganger via Itunes, hver gang får jeg melding om at det er vellykket.

Men, når jeg kobler apple tv til tv'n, så får jeg opp samme melding: www.apple/support/restore

Grrrr! Har forsøkt fjernkontrollen, men får ingen kontakt. Apple Tv blinker kontinuerlig.

Apple-tv 4 er et par uker gammel, først i går fikk vi dette problemet.

Anyone?
Dra til butikken og klag...
Hvilken melding? "This site can’t be reached www.apple’s server DNS address could not be found."? Eller får du "The page you’re looking for can’t be found." eller får du faktisk ordrett: "www.apple/support/restore" som feilmelding?

Holder med ett utropstegn btw, blir tatt så mye mer seriøst da

Ring Apple Support da
Meldingen jeg får sier support.apple.com/appletv/restore
Forsøk å følge denne artikkelen til punkt og prikke.
Prøv gjerne disse også: 1 - 2 - 3

Om ingen av disse tingene skulle fungere, kontakt Apple support. Fortell dem hvordan du har feilsøket på egen hånd for å spare deg selv for å gjøre det om igjen. Skulle det fortsatt ikke løse seg, dra til dit du kjøpte den og klag
Sist endret av Conflicted; 11. februar 2017 kl. 20:44.
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Forsøk å følge denne artikkelen til punkt og prikke.
Prøv gjerne disse også: 1 - 2 - 3

Om ingen av disse tingene skulle fungere, kontakt Apple support. Fortell dem hvordan du har feilsøket på egen hånd for å spare deg selv for å gjøre det om igjen. Skulle det fortsatt ikke løse seg, dra til dit du kjøpte den og klag
Vis hele sitatet...
Tusen takk for hjelpen. Jeg har forsøkt det du viser til, men får fortsatt opp linken til support på TV-skjermen.

Jeg må nok levere inn boksen, og bruke den gamle chrome-pinnen til vi får fikset den nye Apple tvn (y)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Prøv å sette opp det trådløse nettverket på nytt, og endre passord på det trådløse nettet med ip addressen du finner i manualen til ruteren, kan være en bot på nettverket ditt faktisk, så kjør et spybot program for mac eller pc også, koble så til Apple TV en på nytt og oppdater programvaren hvis nødvendig. Begge deler i instillingsmenyen.