Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 10811
En av tre velgere ville ha stemt på FrP. Husk det.
metrom: jeg gidder ikke å diskutere dette her mer med deg.

ja, posten min virker veldig rasistisk. jeg måtte få ut alt mitt hat angående utlendinger som gjør bøll.

jeg har aldri vært mer irritert på utlendinger enn jeg har vært de siste to ukene.

jeg sa bare min mening, uansett om den virket rasistisk eller ikke.
Better than thou.
Opprinnelig postet av wong Øh,altså om vi skulle fulgt din linje i innvandringspolitikken så ville nasjonens regnskap gå til helvete på et par måneder.

I storbyene er andelen innvandrere mye større.du kan tydeligvis null om politikk selv.
Hvor lenge tror du dette forumet vill overlevd under et muslimsk styre av landet?
Det ville blitt stengt dag 1.
Vis hele sitatet...
Det er tydeligvis du som kan null om politikk. Hvor mange innvandrere har egentlig norsk statsborgerskap? Uten å være norsk statsborger kan man ikke stemme ved regjeringsvalg. Og vi får aldri en muslimsk regjering. Ikke i vår levetid hvertfall.

Jeg kan ikke se at metrom har sagt noe om relatert til statsbudskjettet heller.

Opprinnelig postet av wiz
En av tre velgere ville ha stemt på FrP. Husk det.
Vis hele sitatet...
Vel, såvidt jeg husker var det hver fjerde nordmann, men som vi ser ved valgene så får de aldri flest stemmer.
En av tre nordmenn stemte AP ved forrige regjeringsvalg. Husk det.
Får vi en FRP flertallsrejering kan vi bare glemme hele landet, politikken deres er full av hull. De rider bare på bølger, og jeg håper denne nesten facistiske bølgen er over snart. Carl Ivar kommer på TV og skriker om hvordan han har hatt rett hele tiden når noen innvandrere dreper en dørvakt. Og alle tenker at hadde FRP fått bestemme så hadde vi sluppet å bli stukket ned på gata. Det er ikke sånn, det er ikke bare i innvandrermiljøene det er farlige folk. Når man ikke ser noen annen vei, så tar man den kriminelle, det gjelder også nordmenn. Når vi slenger alle inn i en dårlig skole som snakker et annet språk en de kan og prøver å lære dem naturfag, så er det ikke rart de trekkes mot ungdom som snakker samme språk og som er like frustrert over mangelen på ting å ta seg til. Ingen steder sloss de mer enn i bygdene, det er sant. Og der sloss de av samme grunn som innvandrerne. Løsningen er ikke å sende dem ut, men å hjelpe dem inn. Hvordan kan dere i det hele tatt påstå at muslime vil ta over, det er langt større sansynlighet for at svenskene tar oss og vi blir en del av sverige.
Opprinnelig postet av metrom
"Det er forresten 9% utlendiger i Norge hvis jeg ikke tar feil."
Vis hele sitatet...
Er dette medregnet svensker og andre "vestlige" innvandrere?

Hagen er faktisk for Innvandring, altså arbeids innvandring. Der du har et "Lager" av innvandrere som kan komme inn og jobbe så lenge det er bruk for dem og så er det et spark i ræva ut når det ikke er bruk for dem. De skal heller ikke få de retigheter en norsk arbeidstaker har: Retten til tariff og retten til og organisere seg.
rekylvinyl.no
hehe, angrer på at jeg hev meg inn i denne debatten her, blir liksom for mye feil siteringer og slikt.

Opprinnelig postet av wong
Øh,altså om vi skulle fulgt din linje i innvandringspolitikken så ville nasjonens regnskap gå til helvete på et par måneder.
Vis hele sitatet...
jaha, har jeg noen gang uttalt meg om "min linje" i innvandringspolitikken bort sett fra at den må forandres?

Opprinnelig postet av wong
I storbyene er andelen innvandrere mye større.du kan tydeligvis null om politikk selv.
[/b]
Vis hele sitatet...
har jeg uttalt meg om hvor mye innvandrer det finnes her til lands?
Opprinnelig postet av wong
Hvor lenge tror du dette forumet vill overlevd under et muslimsk styre av landet?
Det ville blitt stengt dag 1. v[/b]
Vis hele sitatet...
lol. hadde et kristent styre av dette landet (for ikke å snakke om Bondevik) visst om dette forumet, da hadde det ihvertfall vært stengt!

wong: ta deg selv og dette forumet litt mere særiøst, så unngår du å sitere og gjøre så mange feil. ser du er ny her.
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av Blitzer
metrom: jeg gidder ikke å diskutere dette her mer med deg.

ja, posten min virker veldig rasistisk. jeg måtte få ut alt mitt hat angående utlendinger som gjør bøll.
Vis hele sitatet...
men er det noe mer å diskutere nå da?
nå har du jo innrømmet har din post var/virket rasistisk. det var det jeg ville påpeke.

du får ikke en bedre verden om du prøver å lage politikk av ditt hat.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hadde hagen styrt norge, hadde norge blitt en lekepark. I allefall i de 3 månedene han hadde styrt, for etter det er jeg ganske sikker på at han hadde blitt fratatt all makt.

Frp lover gull og grønne skoger, men er det realistisk?
Som Carlo sa, det er ikke samenheng i det. Snart går vi tom for olje, og vi tjener ei mer penger. Da går det et par tiår før vi er ruinert og sverige tar over norge.
Vi må spare på oljepengene.

Addon:
Vi burde foresten spre invandrere ut i landet, ikke bare sende de til hovedstaden on request liksom. Når de ber om å bli sendt til hovedstaden, eller når de er ferdig med opplæring og shit, klarer å betale for seg selv andre steder en der de flyttet til, så ikke la de få lov.
Burde vært en regel om at invandrere som får statstøtte osv i norge, ikke hadde lov til å flytte fra bygda der de kom til på 5-10 år eller noe sånt. Alle invandrere vil flytte til oslo eller større byer.

For de som vet hvor/hva bryggen i bergen er:
En familie vi hadde i kommunen ba om å få flytte inn på bryggen i bergen, husene så visst veldig koselige ut syns de...
Sist endret av Tias; 23. juni 2002 kl. 14:55.
Opprinnelig postet av wiz
En av tre velgere ville ha stemt på FrP. Husk det.
Vis hele sitatet...
Dette sier mer negativt om Nordmenn enn det sier positivt om Fremskrittspartiet.
Epleplukker
Opprinnelig postet av foolish
. Når vi slenger alle inn i en dårlig skole som snakker et annet språk en de kan og prøver å lære dem naturfag, så er det ikke rart de trekkes mot ungdom som snakker samme språk og som er like frustrert over mangelen på ting å ta seg til. Ingen steder sloss de mer enn i bygdene, det er sant. Og der sloss de av samme grunn som innvandrerne. Løsningen er ikke å sende dem ut, men å hjelpe dem inn. Hvordan kan dere i det hele tatt påstå at muslime vil ta over, det er langt større sansynlighet for at svenskene tar oss og vi blir en del av sverige.
Vis hele sitatet...
Slenger dem inn på en dårlig skole ?
Jeg gikk på skole med MANGe av de!!
Det var en helt vanlig skole.. Hvor får du dårlig skole fra, de går ikke på no dårlige skoler enn andre.. Riktig nok var det kr.sand's værste skole, men de gikk på skole på lik linje som nordmenn men likevell fucker de opp og snakker morsmål.. Det burde være obligatorisk at de skal lære norsk når de er Heldige å få bo her!!
Sist endret av Bekks; 23. juni 2002 kl. 14:56.
Epleplukker
Opprinnelig postet av plumRad


Dette sier mer negativt om Nordmenn enn det sier positivt om Fremskrittspartiet.
Vis hele sitatet...
Hvordan det?
Opprinnelig postet av SkiM

Hvordan det?
Vis hele sitatet...
Jeg bare ytret min mening, enkelt og greit.
Er tom for store ord så jeg gidder ikke diskutere.
Some other time, fiend...
Sist endret av plumRad; 23. juni 2002 kl. 14:57.
Epleplukker
Hehe, så du har egentlig ikke no grunn til å mene det ?
Greit det
Har bare hatt et par altfor lange poster nå, og en debatt om dette hadde blitt veldig lang, og teit, og unødvendig, og jeg hadde fått masse pro-facisme folk på nakken, og kvaliteten på denne tråden ville blitt trukket lengre ned i dass... Tharfore.

Edit: Ignorer facisme biten dersom dere ikke tåler slikt uten å trekke sverd. Nok en ubegrunnet meningsytring, uten noen som helst rot i sannheten.

Sist endret av plumRad; 23. juni 2002 kl. 15:06.
Opprinnelig postet av metrom


men er det noe mer å diskutere nå da?
nå har du jo innrømmet har din post var/virket rasistisk. det var det jeg ville påpeke.

du får ikke en bedre verden om du prøver å lage politikk av ditt hat.
Vis hele sitatet...
nå fører du diskusjonen videre. slutt med det.
jeg har ikke noe mer å si.
Alle invandrere vil flytte til oslo eller større byer.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig vil de det... Kjedelig å være eneste innvandrerfamilie i ei lita bygd hvor samtlige av innbyggerne har rasistiske holdninger.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Jeg stoler ikke på politikere, de juger så de tror det selv, men jeg tror faktisk at det hadde vært bra hvis Hagen hadde kommet til makten i noen mnd. Hadde fått rensket opp litt i Norge. Det er like før alle innvandrer går i budnad og alt sånn der og det hører ikke hjemme.

Gjør det noe om vi kommer i union med Sverige igjen?
Maten, alkoholen og alt det der blir jo billigere!!!
Sist endret av Hofsoe; 23. juni 2002 kl. 18:39.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
mr_eff: seff er det kjedelig å være den eneste, men hva gjør vel det? En flyktning burde vel ikke bry seg så mye om det visst han flykter fra landet for å redde livet? Og det er nettop det vi må, spre de ut i bygdene for å få de intigrert i det norske samfunn.

Angry Clown:
Om de går i bunader gjør vel ingenting? Nå må du ikke glemme at all moderne musikk stammer fra negro spirituals, så visst det er skille du vil ha så burde teknisk sett ikke vi høre på rock/pop heller.

Og den Sverige delen, vi vil ikke i union med Sverige for da blir vi Svensker. Får ikke noe raskere bredbånd uansett for vi har litt mer ulendt terreng i Norge, og vi hadde sikkert tjent mindre en vi gjør.
Og vi måtte snakke Svensk.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Hva gjør det om vi må prate svenskt da? Stykt språk men, vi tar vare på språket vårt!
Better than thou.
Hvordan tar vi vare på språket vårt om vi prater svensk egentlig?
Ministry of Love
sptz's Avatar
kom litt sent inn i debatten, men så noen nevnte at vi kanskje kunne komme til og få en muslimsk regjering vis vi ikke endret innvandrings politikken. Det er vel ganske umulig når loven krever at 50 % (tror jeg) av regjeringen er kristne.
Spetznas: Nå håper jeg du kødder? Det er det dummeste jeg har hørt. Faktisk så dumt at jeg nesten tror på det. Godt integrert i grunnlova og nesten umulig å endre på, vil jeg anta?
Bah! Welcome to Norway...

Sist endret av plumRad; 23. juni 2002 kl. 21:28.
plumRad: bedre det enn at vi får Shia lover her i landet.
Øye for øye, tann for tann
Ministry of Love
sptz's Avatar
plumRad en null til deg, det jeg skreiv der var ikke særlig gjenomtenkt.. når jeg tenker etter nå så tror jeg det var en av lovene de ville endre vis kirken og staten blir delt. og det kommer de sikkert til og bli.

wiz: er ikke det de øye for øye greiene jødisk?
AnaMorph0s|s:
vært på byn og fått: "faen erru du ser på a din fitte!!!"?

neeei, trokke d!

husker gangen jeg klinka en pakkis.. SWEEEEEEEEEEEEEEEEET
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av wiz
plumRad: bedre det enn at vi får Shia lover her i landet.
Øye for øye, tann for tann
Vis hele sitatet...
"Øye for øye, tann for tann" dette sitatet finner vi faktisk i bibelen i det gamle testamentet.
Opprinnelig postet av na1t
AnaMorph0s|s:
vært på byn og fått: "faen erru du ser på a din fitte!!!"?

neeei, trokke d!

husker gangen jeg klinka en pakkis.. SWEEEEEEEEEEEEEEEEET
Vis hele sitatet...
Oj, du ser virkelig ikke den store tegninga. Nei, jeg har ikke blitt slått ned av en pakistaner, jeg har dog blitt slått til av en nordmann, i en kø i en platesjappe, han mente jeg slo ham i ryggen, mens fakta var at kameraten min hadde dultet borti ham på vei bort til et CD-stativ. Han kalte meg bl.a. "Faens idiot", "Fittetryne" og diverse andre obskøniteter man ikke burde kunne forvente av en rettroende nordmann.

Jeg kan informere deg om at undertegnede reagerte med avsky, ved å fredelig og demonstrativt forlate plassen.

Men altså, hør på deg sjæl, "husker gangen jeg klinka en pakkis.. SWEEEEEEEEEEEEEEEEET", hva hever egentlig deg over en pakistaner som kaller deg en "fitte" ? Kan man forøvrig tenke seg noe yndigere enn det kvinnelige kjønnsorgan?
Det er litt komisk at de som mener man bør kaste ut alle som gjør forbrytelser er så imot muslimsk lov, som sier nettopp det at man skal bortvise de som gjør forbrytelser og gi dem den værste straff tenkelig, å bli hjemløs. Dere må sette dere litt inn i ting folkens.
Ok, det er mulig at øye for øye blablabla er fra noe annet, men det er slik det fungerer. Tyver som får hånda kappa av og sånt.
AnaMorph0s|s:
skulle bare bryte denne EVIGE diskusjonen ned til den banale frustrasjonen det er! dessuten er d kjørt uandlige slike threads før!

bla bla bla
Better than thou.
Ja, må si meg litt enig der, denne er utdiskutert.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Carlo du mistoforstod meg litt, jeg skrev litt feil å.
Jeg mente at hvis vi skulle begynne å prate svenkst, så driter vi i det å heller prater norsk, sånn som vi gjør idag.
Better than thou.
Vi kan jo ikke gjøre det. Vi må jo prate språket til svenskene hvis vi blir en del av sverige. De må sende oss på kurs også. Syns jeg.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
En, mulighet, men norsk vil da bli en dialekt i sverige.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Norsk kan ikke bli en dialekt visst de sender oss på kurs og lærer oss svensk under tvang...
sameland er en del av norge og der snakker de samisk, og da finland var en del av sverige snakket de finsk i finland...
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Vi faå bare stå på våre krav, hvis ikke tar vi over makten, men det er en frp mann som tar over.