Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 771
Hadde satt stor pris på det hvis noen faktisk kunne fortalt meg hva som sannsynligvis har skjedd?
Vedkommende har psykiske plager, er tydelig ruset og fikk muligheten til å svelge resten av rusmidlene før politiet fikk tak på det.
En person blir stoppet i tollen etter markering av hund og da blir tollen også oppmerksom på at vedkommende er tydelig ruset og i det personen blir anholdt så går det ned en femmer med røyk å det blir vel å merket av dem som anholder vedkommende. Jeg har selv hatt mine opphold på glattcelle, men aldri har jeg opplevd å bli vurdert innlagt grunnet psykisk helse selvom jeg har sagt at det ikke går bra å at jeg sliter.
Dette tilfellet er ikke snakk om meg, men jeg er pårørende(Ikke iform av slekt)
Det som er vanlig når en er ruset eller full så er det glattcelle til en er edru nok til å kunne ta vare på seg selv. Men i dette tilfellet så vil vedkommende bli fjernere å fjernere mens resten av dem reseptbelagte medisinene mister sin effekt. Å svelge ned på med en femmer brunt tenker jeg at en blir ganske fjern av, kanskje psykotisk grunnet psykisk helse. Politet ønsker som regel et avhør å det avhøret tas ikke når en er i ruset tilstand, men hvis vedkommende sitter på glattcelle så er vel ikke dette grunnlag til å kunne anholde personen lengre enn 48 timer? Å hvis personen ikke sitter på glattcelle, da snakker vi psykisk innleggelse? Innlagt grunnet rus? :/ Uansett, det jeg lurer på er hvor vedkommende mest sannsynlig er, hvor lenge, hvilke muligheter som kan ha utartet seg selv hvis det ikke blir en natt eller to på glattcelle og hvilke rettigheter jeg har som pårørende? Nå er det snart kvelden så hvis jeg ikke har hørt noe innen imorgen formiddag, hva gjør jeg for å finne ut av ting? Skulle gjerne funnet ut av ting i dette øyeblikk, men det skjer vel neppe. Har du opplevd noe lignende selv, men med litt mer info om situasjonen så kan du kanskje hjelpe? Send meg isåfall gjerne en pm!

Takker for alle svar!
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spiste 4 G engang og blei ikke fjong at all... Men brukte 0,4 i litt olje oppvarmet til Cirka 60\70grader og har ikke vært så tura på røyk noen gang. Men sånn til saken så sleit ikke jeg i ettertid med de 4G'ene.
Evt ringe der h*n kan sitte på glattcelle og si at du er pårørende og lurer på om h*n er der.

Har selv måtte gjøre det og jeg fikk bare til svar at kompisen min var der i trygge hender.
Jepp. Du må ringe og spørre. Som nærstående har du krav på grunleggende info.