Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 5451
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Jeg tror complex sikter til folk i jobber som krever utdanning og som har over 400000 i lønn, ikke på de rikeste. Hvis jeg har forstått complex riktig ønsker han en mer flatere skatt for arbeidstakere og særlig de utdannede med høyere lønn, og mindre progressiv skatt som det vi i Norge og andre nordiske land har.

@ complex; jeg er 300% enig med deg i det med at enkelte utdanninger gir lav lønn i Norge og særlig sett i forhold til andre land.
Uten at jeg har sjekket hvilke, i løpet av et livsløp er det mange yrker som krever utdanning som gir om lag like mye i lønn som i yrker der det ikke kreves utdanning.
Vis hele sitatet...
Vel min gode mann hvor mere penger du har hvor mere forbruker du og igjen er du med på å forurense jorda mer .. , så det er bare riktig å skatte dem etter inntekt og at dem betaler etter betalingsevne !

t
Du burde sjekke ut Miljøpartiet de Grønne, h3kr0. Virker som mange av dine egne synspunkter matcher deres. De har forøvrig mye mer enn bare miljøpolitikk, og de kan ifølge nye meningsmålinger, ha stor sjangs til å komme seg inn på tinget.