Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 773
hei, en venn har kjøpt arma 2 og arrowhead på steam og når han prøver å spille kommer det opp at det er feil serienummer, noen som vet hvordan man kan fikse det?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
han skriver inn rett serienummer
skrive inn riktig? pass på forskjellen mellm "0" "o"
og
Var en eller annen merkelig fiks på det der, om jeg husker rett fungerte det å skifte nedlastningsregion og restarte steam.
SHG
Trådstarter
76 0
på steam trenger du ikke skrive noe
Homemade Retard
zeicko's Avatar
eller kontakt steam support om det ikke fungerer

Sitat av Gamer2231 Vis innlegg
på steam trenger du ikke skrive noe
Vis hele sitatet...
om jeg ikke husker feil måtte jeg legge inn en kode på gta iv inn i live for windows
Sist endret av zeicko; 5. januar 2013 kl. 17:10.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja på gta4 måtte man det, men var ikke det for å ha det til Microsoft Live med gamerscore osv. da?
Sist endret av DatPyro; 13. januar 2013 kl. 19:44.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av DatPyro Vis innlegg
Ja på gta4 måtte man det, men var ikke det for å ha det til Microsoft Live med gamerscore osv. da?
Vis hele sitatet...
var det live tøvet ja.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Bare å kjøre steam som administrator å starte en gang derfra.

Grunnen er att pcen din ikke klarer å skrive cdkeys til registry om du kjører det som vanlig bruker.
*edit*
Fremgangsmåte , høgreklikk på steam > Run as administrator (kjør som administrator) > start arma
Sist endret av Alphanio; 13. januar 2013 kl. 20:21.