Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2644
Jeg fant en ganske grei server med greit med folk. men jeg liker ikke gå alene. Jeg har en SUV og litt gull, De har endra economien så en SUV koster nå 2 10oz gull. og ting selger for lite. Men det er jo ai missions. Så hvis du vil bli med legg til KingMinecrafter på skype.

Om meg selv, Gutt, 16 år.

Er det ingen som vil spille dayz Epoch? Det suger å gå solo, spesielt med de vanskelige Ai'ene
Sist endret av Ephox; 30. mars 2014 kl. 17:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde akkurat tenkt å opprette en tråd selv men fant heldigvis denne. Har begynt å spille litt DayZ Epoch, bygge en base og litt sånn, men vanskelig/umulig å gjøre alene.
Her er ip til serveren jeg spiller på: 188.165.250.119:2302 (kaller meg Cleverhill) - møtte Frankie der i natt faktisk og fikk frapset litt av det.
Spiller du Arma 2: DayZ eller Arma 3: Dayz?
Jeg spiller Arma 2: DayZ.
Spiller DayZ: Epoch med en kompis :P vi har et helikopter, SUV osv. Lager en base litt oppi en fjellskråning. Du kan sikkert adde meg på skype hvis du vil være med oss

Pleier å henge på Teamspeak med resten av folka fra serveren, men de har på en måte sin egen klan.. men de pleier å hjelpe oss.

Men vi vil starte for oss selv

Skype: Kveletak
Trådstarter
48 2
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Hadde akkurat tenkt å opprette en tråd selv men fant heldigvis denne. Har begynt å spille litt DayZ Epoch, bygge en base og litt sånn, men vanskelig/umulig å gjøre alene.
Her er ip til serveren jeg spiller på: 188.165.250.119:2302 (kaller meg Cleverhill) - møtte Frankie der i natt faktisk og fikk frapset litt av det.
Vis hele sitatet...
Har du skype? Men er ikke så stor fan av servere med masse folk
Trådstarter
48 2
Er det noen andre som kan spille?
▼ ... noen uker senere ... ▼
spiller du forsatt, dette hores goy ut. har ikke spilt mye epoch eller dayz men litt har det blitt. kunne tenkt meg aa spille med noen blir fort veldig kjedelig aa spille alene
Trådstarter
48 2
Spiller fortsatt ja, har donert på en server for og få en beskytta base så ingen kan raide når jeg er borte (trengte det siden jeg har ikke vært på på mange dager pga hardware oppgradering på pcen)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Ephox Vis innlegg
Spiller fortsatt ja, har donert på en server for og få en beskytta base så ingen kan raide når jeg er borte (trengte det siden jeg har ikke vært på på mange dager pga hardware oppgradering på pcen)
Vis hele sitatet...
kan jeg få spørre hvilken server du spiller på?
og om det er mulig og kjøpe apc eller and militære kjøretøy på den?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Joiner jeg og hvis folket her enda spiller.
Send en PM eller flaskepost.
Sist endret av Bombasa; 3. juli 2014 kl. 13:59.