Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 850
Søkte etter en Age of conan tråd men jeg fant ikke noen, bare litt random snakk her å der.

Det er gratis å spille men krever nedlastning og registrering.
Du kan også betale for bonus ting, har selv enda ikke testet det men har lyst men har desverre ikke kort til det atm.

Det jeg lurer litt på er om det er andre som har spilla det før, eventuelt spiller nå?
Jeg har ingen å spille med å jeg har litt lyst å ha noen gaming venner som jeg hadde før itiden.
Så er det noen som spiller som har litt lyst å spille med meg?
Jeg er lvl 20 atm, men kan starte ny acc ilag med andre for å starte en guild eller noe så vi kan queste ilag osv.

Jeg er tilgjengelig på skype, men kan også bruke ventrilo eventuelt teamspeak hvis noen hjelper meg litt med det.


Mvh Laude!
Det er kult helt til level 20 elns så blir det grinding på grinding på grinding

faen det suger!
Spilte litt endgame etter det kom ut, var ganske morro, sluttet når jeg hadde clearet alt som var, begynte aldri igjen.
<3
Trådstarter
Sitat av Yazzo Vis innlegg
Det er kult helt til level 20 elns så blir det grinding på grinding på grinding

faen det suger!
Vis hele sitatet...

Hvorfor ble det lame? :/ Å jeg er litt noobish i gaming milijøet for tiden, så hva vil grinding på grinding osv si? :P
Spilte det for kort stund siden, kun for å prøve det ut igjen etter lanseringen (var da jeg spilte dette sist). Det har jo kommet en haug med patcher siden den gang. Så jeg ga det en sjangs, og jeg angret.. kraftig.

Det samme fattige UI'et (Det er brukt en font som minner meg veldig om 90talls spill), og de ugjenkjennelige "bildene" av items, er bare usmakelig.

Desverre kunne dette spillet vært knall, men det er bare enormt trist at Funcom presterer å gjøre dette så dårlig etter så mange år i utvikling. Sløsing av en veldig god lisens.
Sist endret av watchman; 7. mars 2013 kl. 23:12.
<3
Trådstarter
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for link! Fikk forståelse nå!

Sitat av watchman Vis innlegg
Spilte det for kort stund siden, kun for å prøve det ut igjen etter lanseringen (var da jeg spilte dette sist). Det har jo kommet en haug med patcher siden den gang. Så jeg ga det en sjangs, og jeg angret.. kraftig.

Det samme fattige UI'et (Det er brukt en font som minner meg veldig om 90talls spill), og de ugjenkjennelige "bildene" av items, er bare usmakelig.

Desverre kunne dette spillet vært knall, men det er bare enormt trist at Funcom presterer å gjøre dette så dårlig etter så mange år i utvikling. Sløsing av en veldig god lisens.
Vis hele sitatet...

Merket at det var mangen teite ting med det, det så bare så sinnsykt kult ut når det kom ut, når det kostet penger å spille det.

Men blir fort veldig repeterende..

Noen som har andre spill tips? som også er free2play, har spilla litt lotro, er enda low lvl for jeg startet med age of conan istedenfor, men vil folk anbefale at jeg lvlr litt på lotro heller?
Tera
Har akkurat blitt f2p, og jeg synes det er kjempegøy. Det er crosshair combat (som vil si at du må sikte for å treffe, og ikke generell targeting, som det er i de fleste andre mmo), som er spennende.

Det eneste jeg kan si negativt om det er at det er lagd i en av korea'ene, som vil si at det er veldig.. vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men enkelt forklart ved at de følger en logic som sier at jo mindre klær, jo bedre armor (da snakker vi frekke stringtruser på females, der kjolene er akkurat korte nok til at de synes, og på males er jakka åpen med en heidundranes sixpack under). Litt teit etter min mening.

Og så er det litt vanskelig å sette seg inn i UI'et synes jeg, men det er sikkert bare fordi jeg er vant til WoW UI'et, som etter min mening er veldig oversiklig og enkelt i forhold.

Alt i alt veldig spennende, og jeg driver å lvl'er akkurat nå!
Godt MMO som er f2p er nok Tera, så kommentaren over her støttes fullt ut
Sist endret av watchman; 8. mars 2013 kl. 00:46.
<3
Trådstarter
Tusentakk for tips! sjekka litt trailere på youtube ang. Gameplay osv. Utifra de snuttene jeg så, så liker jeg bedre age of conan gameplay. er lvl 22 nå men questene er jo så å si like, snakk med han, drep han bossen, hent den tingen, lever den tingen, men sånn er det vell på de fleste MMO games? inc, wow?

Takk igjen for gode svar!!