Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 667
Takker gladelig mot hjelp om det er noen som har snøring på problemet mitt!

Prøver å kjøre Systemgjengoppretting på maskina mi etter eg installerte et massivt bibliotek på over 200gig som førte til blåskjerm (crash dump fail) halveis i prosessen. (Dette har og hendt før eg installerte dette)
Nå får eg ikke kjørt sysgjennoppretting ettersom "det er en feil på c:" så har prøvd både å kjøre cleanup og defrag, men alt går bare i en sørpete vond sirkel uten noen ende.

HJELP!!!...?
Vel, en gjeng oppretning starter gjerne i ett veldig dårlig nabolag eller ett falleferdig hus, godt sted å starte, dog dette er da aldri gjort svært systematisk etter historiske etteretninger.. ok unnskyld for den måtte bare, men er en reinstallasjon av windows noe du kunne vurdert? Det virker som en smart ting å gjøre, jeg gjør gjerne dette selv når mitt eget rot tar overhånd :P
MixMaster
BarBeats's Avatar
Trådstarter
Kunne ikke vert mer enig, men denne maskinen er så å si clean, har aldrig vert opp koblet til nett og det er kun clean ware på den.
Skulle gjerne bare formatert hele maskinen, men eg har altfor mange prosjekter som er under arbeid så det er absolutt siste utvei.... inntil videre :/
Systemgjenoppretting er kjent for å ikke fungere, og burde egentlig ikke fulgt med Windows. Reinstallasjon er som regel det eneste som funker med dette operativsystemet.