Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2243
Heisann. Jeg fikk tilbake min HTC one X fra service i dag. De sa de hadde testa alt og sånn, så det regna jeg med var sant. Jeg kom hjem, og fikk satt i SIM-kortet. I motsetning til før servicen, så måtte jeg taste inn pinkode. Alt bra. Men etter at jeg har kommet inn, så står det "Ikke noe signal. Begreset tjeneste. Kun nødsamtaler". Og når jeg skal gå inn på mobilt nettverk står det "Frakoblet fordi tjenesten er utilgjengelig." Men Wifi funker som det skal.

Noen som har en aning om det er noe jeg kan gjøre selv, uten å sende den på rep igjen. Da tar det brått en uke til, men jeg gjør det hvis jeg må. Veldig fint om noen visste om det var en måte altså! Takk på forhånd!
prøv å kjøre en reset på den da ?
Factory reset
http://www.htc.com/help/www/howto_if...ype=1&p_id=440
Hvis du ikke måtte taste pinkode før, men må taste det nå tror jeg du har ett annet simkort. Det hender rett som det er at disse ikke er aktive.
Prøv å bytt til ett nytt.

Er 90% sikker på at det skyldes sim.
Sist endret av Joakim__; 5. oktober 2012 kl. 00:45.
De tok aldri det gamle simkortet mitt. Jeg hadde det hele tiden.
Hvilken operatør har du? La meg gjette, OneCall?
Telenor faktisk..
Har selv en One X som aldri har hatt problemer med dette... Det er vanligvis god dekning hos deg? Ring HTC og hør om de kan ha noe triks for og få dette til og funke.
Har aldri ahtt problemer med dekning nei. Får ringe å høre da..

Prøvde med et annet simkort og det funka, så bestiller nytt sim nå. Takk for hjelpa
Sist endret av Leonardie; 5. oktober 2012 kl. 12:59.
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Har aldri ahtt problemer med dekning nei. Får ringe å høre da..

Prøvde med et annet simkort og det funka, så bestiller nytt sim nå. Takk for hjelpa
Vis hele sitatet...
Fantastisk