Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 866
EDIT: Da var det avlyst. (http://www.samfundet.no/vis_nyhet.php?id=154)
Sist endret av rune420; 15. februar 2004 kl. 02:50.
hoho satt og hørte på cypress hill når jeg åpnet denne tråden (insane in the membrane)
jeg syns nå 350 spenn for medlemmer / 410 spenn ikke medlemmer er litt i stiveste laget, men jeg regner med å være tilstede. Altfor kul happening til å gå glipp av
Sist endret av heinz; 10. februar 2004 kl. 21:33.
RAKIM!!! FUCKING RAKIM!! OG ULTRAMAGNETIC MC'S!! 16 Mars er jeg på Rockefeller hvertfall, det er så usannsynlig sikkert.
For oss som liker rap men som ikke har snust på Rakim ennå: Hva burde jeg sjekke ut? Kanskje tilogmed noen av dere har ei skive som jeg kan få tak i?
Jeg har comebackskiva hans på mp3, «The 18th Letter». Ellers finner du tonnevis med SoulSeek.
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
DonTomaso: Mye klassisk (old-school) Eric B & Rakim du også burde sjekke, f.eks. sangene Microphone Fiend, Paid In Full, Follow The Leader, generelt det som måtte komme over.
Og Ultramagnetic MC's for den skyld, de er freshe som fuck! Kool Keith er helt!
Andre acts:
Dirty Oppland feat. Jaa9 & OnklP (Lillehammer)
Freakshow (Bergen)
Spetakkel (Bergen)
Fremmed Rase (Trondheim)
G.O.D.S (Gode Ord Dør Sist) (Trondheim)
Rejects (Bergen)
Kenneth (Alta)
FunkShed (Oslo)
Black Noise (Sør-Afrika)
Shogunz (Trondheim)
Bad Spit feat. Grotesque (Trondheim / Namsos)
Smalltown Mcees feat. Tommy Orion & Herr B (Ulefoss/Stavern)
Nastykutt (Oslo)
Geno (US)
Kristah Rhymes & Disney Killer (Østerås)
Ratpack:
- Rissimo & Unik (P.S.) (Oslo)
- Nils m/Skils & Storebror (Point) (Oslo)
- Makaber Kadaver & Daniele (Cobra kai) (Oslo)
- Droolian / Drool Dribbles (Oslo)
- Dj Fillefranz Kafka (Oslo)
- Dj Niko (Oslo)
Kloakksystemet (Trondheim)
Hviteløgner feat. Palabras (Trondheim/Røros/Oslo)
Don Tomasso (Trondheim)
152 feat. Langbein & Bagatell (Stavanger)

www.2xH.no
Vis hele sitatet...
Gleder meg som en unge..
Andre acts:
...
Don Tomasso (Trondheim)
...
Vis hele sitatet...
coincidence? I think not ...

oppdatert:
(fra samfundet.no)

The Golden Era HipHop Tour er avlyst

Artikkel publisert 2004-02-14

På grunn av problemer i USA har managementet avlyst hele europaturneen på ubestemt tid. Kjøpte billetter kan refunderes på billettservice.
Sist endret av liasis; 14. februar 2004 kl. 19:29.
faen.. håper de finner noen tilsvarende artister isteden..
På grunn av problemer i USA my ass. Problemet er at amerikanske hiphopere behandler resten av verden som dritt. Det samme skjedde med Snoop og Dre som alle lova Europaturneer. Og 50 cent kom og tok 500 spenn for en 40min lang karaoke-session. Ingen hiphopere, med unntak av Public Enemy tar fansen uttafor USA seriøst. (Dette skriver jeg selvsagt uten å vite noe som helst om hvorfor de kansellerer)
FAK FAK FAAAAAAAAAK! Jaja, glad jeg ikke har betalt for billettene enda hvertfall. Sparte jeg de kronene..

Don Tomaso: Get your shit straight, MASSE artister bryr seg faktisk mer om publiken i Europa og Japan. J5 er vel kanskje det beste eksempelet på det. 50, Dre, Snoop og hele den gjengen der sucker uansett.
Når får vi vite om Cypress Hill kommer til byen eller ikke ?
Imorra? Om 3 månder? Du får nok vite det, slapp av.