Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2081
Hei, jeg lærte meg ett nytt triks på trampoline.
Det som er problemet er at jeg ikke vet hva det heter, tror det selv er noe ''Fakie side flip''
En venn av meg filmet det så dere kan se hva det er. Takk for svar.

http://www.youtube.com/watch?v=53hka...ature=youtu.be
Sånt kan diskuteres til tidenes ende, men jeg vil si at det er en "Misty 540".

Andre kommer sikkert til å si at det er rodeo 540, sideflip 180 o.l
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
søkte på ''misty 540'' og det ser ut som det mer en det ser ut som ''rodeo 540'' og ''sideflip 180''.
Japp, men igjen, så er det folk som mener annet, og det går aldri ann å komme til bunns i det. Men du kan herved si at du klarer misty 5' på trampo!
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
Takk Da er det corck 720 som er neste, skummelt :O
Cork*

Lykke til. Ikke vær redd for å prøve nye ting, så lenge du har bra med sikkerhet.
Når jeg øver på dubs, så bruker jeg både nett, og store puter til å kaste under meg.
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Cork*

Lykke til. Ikke vær redd for å prøve nye ting, så lenge du har bra med sikkerhet.
Når jeg øver på dubs, så bruker jeg både nett, og store puter til å kaste under meg.
Vis hele sitatet...
Takk for tips, tar bare ut en madrass Kan cork 720 basic men lander den ikke. Har ett mål om og kunne to kule triks ut denne sommeren