Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 977
Jeg har en stund drevet med LD, men sliter med å få det til, og det tar ofte mye av nattesøvnen min. For litt siden hørte jeg om Remee, og syntes det var interresant, men fortsatt ganske skeptisk. Gidder ikke å skrive om så mye om det, fordi de som har prøvd det vet jo forsåvidt hva det er (duh)

Er det noen som faktisk har prøvd det? Deres erfaringer?

Veldig takknemlig for svar, fordi jeg vurderer å skaffe meg det selv.
Du kunne i alle fall lagt til en link da.
Åja, sorry for det.
Kickstarter sin side
Hjemmesiden til Remee

Men jeg la også merke til at de ikke hadde starta med å selge de. Man kan bare pre-ordere..
Så da er jo egentlig tråden ganske meningsløs, men jeg lurer fortsatt på om det er verdt å bruke 550kr + frakt på.
Høres jo spennende ut!
Jeg har kikka litt på lucid dreaming er på forumet og prøvd det. Jeg fikk det sånn halveis til men så fikk jeg meg dama og glemte hele greia siden man må ha komplett stillhet osv osv. Men Noe sier meg at den her har noe til seg altså. Kjøp/bestill en og prøv da vel så kan vi høre åssen det gikk
Ikke det at den er så dyr, men er så kjedelig å bruke så mye penger på noe man ikke aner om funker. Og på commentsa, så er det visst mye ventetider og utsettelser og dårlig med updates. Men for all del, virker som det er seriøst og sånn
jeg har hatt noe god erfaring med virkelighetssjekk.. jeg er noe skeptisk til remee, med de blinkende lysene, da jeg som oftest oppdager at jeg drømmer fra før.
ja, jeg burde begynne med virkelighetssjekker selv. Kanskje bedre enn å bruke 600kr på det?
det spørs hvor god råd du har da.. det kan sikkert være værdt 600 kroner, om det fungerer..
Har lyst til å prøve dette. Hmm
Det har jeg også. Vurderer meget sterkt å kjøpe, men tror jeg venter til de har begynt å shippe, folk får og tester produktet, og gir tilbakemeldinger. Er det bra tilbakemeldinger, kjøper jeg!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumper denne tråden her jeg. Noen som vet om de har begynt å selge Remee? Noen som har testet?
De har en side på Kickstarter, der det er noen oppdateringer innimellom.

Så langt har de ikke sendt ut noen masker. De sa innen jul, men orginalt skulle de vært ute i sommer ellernoe..