Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 874
Jeg tok mdma i går. Tenkte å ta sopp idag. Vil jeg få effekt eller er det waste mtp mdma i går?
Du vil få effekt. Jeg fikk iallefall effekt da jeg tok syre nylig etter MDMA og jeg tror kanskje de påvirker samme reseptorer(altså sopp og syre).

Min forrige dealer mente at denne kombinasjonen ikke vil gi effekt hvis man tar psykedelia etter MDMA, men forklaringen hans ga ingen mening.
Sist endret av Superspurv; 17. juli 2021 kl. 17:51.
Vær litt obs på at du kanskje er litt sliten mentalt og frynsete i kantene. En kompis gjorde det samme og det ble for mye for han. Viktig å hvile imellom slaga, men dette kan du kjenne på selv
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du vil få effekt. Jeg fikk iallefall effekt da jeg tok syre nylig etter MDMA og jeg tror kanskje de påvirker samme reseptorer(altså sopp og syre).

Min forrige dealer mente at denne kombinasjonen ikke vil gi effekt hvis man tar psykedelia etter MDMA, men forklaringen hans ga ingen mening.
Vis hele sitatet...

Dog sakset fra rusopplysningen.no

Men hvis jeg da har skjønt dette riktig får man ikke det samme serotoninutslippet som man gjør på MDMA.



I likhet med andre klassiske psykedelika, imiterer psilocin signalstoffet serotonin og binder seg til hjernens serotoninreseptorer – hovedsakelig serotoninreseptorsubtype 2B, 2C og 2A, men også andre reseptorsubtyper (bl.a. 1A og 1D). Det antas at det er aktiviteten ved reseptorsubtype 2A som er ansvarlig for de mest karakteristiske rusvirkningene. I motsetning til LSD, aktiverer ikke psilocin dopaminreseptorer.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort dette før. Det ble ingen fin eller artig sopptur.
Det jungelordet jeg alltid har vært vitne til flagrende gjennom lianen på livets chimpanse har alltid fraråda å ta tradisjonelle psykedelika dagen etter MDMA, all den tid du kan være nedstemt osv. Omvendt derimot, altså sopp eller syre dag 1 og MA dag 2 skal være en helt annen historie!
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det fungerer, men er gjerne langt ifra optimalt. Så lenge settingen er god og formen grei kan du allikevel få det kjempefint. Søvn og mat er lurt i forkant. Kos deg!
Trådstarter
Takk for svar folkens! Heldigvis var vi smarte i går å bare tok en dropper hver. Formen er topp, spiste rundt 1630 å tenkte å fyre i sopp rundt kl 20.
vi blir bare tre, intimt og koselig. Tenkte å sitte litt på takterrassen å nyte utsikten å været. ��
du kan få lit sämre tur då mdma tar slut på reserverna, kut ut mdma mot 2cb, för världens trip ta sop og når du peakar rök dmt, gud finns
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Helt feil å gjøre med mindre inngår i totalt ukritisk festivalseriefesting, i såfall, ingen kommentar