Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2865
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere som har cannabis ute hva er minste temperaturen på natta før dere setter ur?
Kommer an på strain. Det blir litt som å spørre "når kan planter settes i drivhus"

Har hatt danske utendørs typer (Wild White, Leb27), WW auto, Trabant og Sour60 ute i midten av mai med nattetemp på 6-8c uten problemer. De vokser saktere, men overlever greit.
Sist endret av veidemann; 18. mai 2021 kl. 16:40.
Sånn generelt sett har planten omtrent ingen framgang i veksten under 10 grader, og relativt svekket framgang under 15C. Men 6-8 grader er ikke skadelig for dem heller. Men lite vits å sette ut vist det ikke er 15+ grader på dagtid heller.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Sånn generelt sett har planten omtrent ingen framgang i veksten under 10 grader, og relativt svekket framgang under 15C. Men 6-8 grader er ikke skadelig for dem heller. Men lite vits å sette ut vist det ikke er 15+ grader på dagtid heller.
Vis hele sitatet...
Da ser det ikke ut til at jeg kan plante de ut før i juni..

Men et spørsmål til, hvor mange dager burde jeg bruke på herding?
Vet noen hvor mange uker planten burde være før man setter den ute?
3-4 uker gammel så kan du sette de ut.

Herdig gjør du igjennom disse ukene, litt ute om dagtid i starten så kan man ha de litt lenger når de blir kjøligere om kvelden, men noe eksakt antall kommer Ann på strain - northeren lights good for ute i norge
Har 1 northern lights og 1 amnesia haze også 1 som er purple punch og alle disse er auto og vil settes ute snart. Men lurte på om de tåler mye regn i tilfelle jeg setter dem ute og det regner mye?
Planter mine i småpotter (2dl) og setter dem ut etter 10-12 dager. Har fiberduk over de 3 første dagene ute. Med autoer kommer det an på pottestørrelsen, du vil absolutt ikke ha dem i for lenge i små potter.

Regn er ikke noe problem for dem. De tåler mye. Det er regn i blomstringen som kan føkke budsen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da ser det ikke ut til at jeg kan plante de ut før i juni..

Men et spørsmål til, hvor mange dager burde jeg bruke på herding?
Vis hele sitatet...
Bare sett dem ut om det er 10-12c. Det stemmer at de vokser saktere, men de trenger ikke 15+ for å vokse bra etter min erfaring. Har hatt autoer ute som vokste som bare det i 12-14c og regn i slutten av mai/tidlig juni.
Sist endret av veidemann; 20. mai 2021 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ramboblazer Vis innlegg
3-4 uker gammel så kan du sette de ut.

Herdig gjør du igjennom disse ukene, litt ute om dagtid i starten så kan man ha de litt lenger når de blir kjøligere om kvelden, men noe eksakt antall kommer Ann på strain - northeren lights good for ute i norge
Vis hele sitatet...
Hvis man setter ut når de bare er 4uker så ser man jo ikke kjønnet da så blir det dobbelt opp med arbeid


Ser denne bra ut? Og burde den ikke vise kjønnsnart?
Hvor mange uker er den?

Og er det auto eller vanlig?
Sist endret av chapoel; 26. mai 2021 kl. 02:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om det er en photo vil den ikke vise kjønn før lyssyklus settes til 12/12 timer (lys/mørke).

Autoer pleier å vise kjønn etter 4-5 uker uavhengig av lys.