Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1411
Droppet mdma i går, ble i veldig god form, vanlig mdma high.
Satt for meg selv i sofaen å hørte på musikk som vanlig.
Så startet jeg å tenke på en muslim jeg hadde møtt i rehab, han fortalte meg att i østen ble mdma mye brukt til å holde ut tortur osv, å det gir jo mening. Så jeg fant fram kniven å startet å kutte meg på låre, ingen smerte, kuttet hardere, dypere og langsomere, fortsatt ingen smerte. Blodet renner å jeg blir seksuelt opphisset, det føltes fantastisk ut. Plutselig starter jeg å føre en dialog med meg selv som består av kjefting, å mens kjeftingen pågår sier jeg unnskyld unnskyld mens jeg fortsetter med kniven
Jeg ble redd for hva jeg kunne gjøre, tenkte ett øyeblikk å rive av meg neglen med tang, men fant ingen tang. Fikk mye syke onde tanker, som djevelen tok over kroppen min, snakket til meg selv i 3 person hele tiden å det var ikke fine ord. Heftig dialoger fram og tilbake samtidig som jeg lo...

Jeg var bevist over alt som skjedde å var kun til fare for meg selv, har aldri kunnet skadet noen. Jeg var jo happy som faen egentlig.

Nedturen var helt forferdelig, hjernen min er lagt i bløt nå. Dette ble for hardcore for meg.


Er det noen som har opplevd dette som har en bakgrunn med selvskading?fetish?

Prosjekt 3,4-metylendioksymetamfetamin er offisielt stoppet for alltid.
Sist endret av makkalatte; 24. mai 2020 kl. 23:28. Grunn: Leif
Har bare én tanke rundt dette: Ikke ta MDMA (eller noe annet for den saks skyld) igjen på lenge/aldri.
Det der er ikke normalt.
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har bare én tanke rundt dette: Ikke ta MDMA (eller noe annet for den saks skyld) igjen på lenge/aldri.
Det der er ikke normalt.
Vis hele sitatet...
Nei. Hjernen min er hvor.
Tenker du burde vurdere å sende deg selv på psyk før du ender opp med å kutte feil åre og blø ihjel.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Drøyt. Ta en pause, før noe som du aldri får tatt tilbake, skjer.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det ha vært en psykose? Det høres ihvertfall ut som en skummel rusinduced seanse.

Man blir ofte kåt på mdma og mister hemninger, tøyer grenser man har undertrykt før, og jeg kan faktisk se veldig likheter med selvskadingen/smertepåføringen og "unnskyld unnskyld" med de som har fetisj for å bli ydmyket og underdaniget. Hos kvinner gjelder det mest mildere varianter som et klask eller lugging og dominanse, mens menn med den fetisjen kan tenne på ganske grov skade, brutal smerte og utslettelse av sitt selv.

Uansett håper jeg du holder deg unna mdma i fremtiden, og evn andre rusmidler om det var en psykose. Det var flaks det gikk bra, hvis du fortsetter å ville selvskade deg bør du snakke med psykolog og om det er en fetisj du vil utforske så gjør det sammen med noen som kan det og ikke alene. Jeg er av den oppfatning at også tiltrekningen til seksuell selvskade bør drøftes hos psykolog siden det var ofte kommer av tidligere ufrivillig opplevelser med vold, misbruk eller problemer med selvbildet som utspiller seg i selvdestruktivitet selvom adrenalinet der og da kan gjøre at man føler seg bra.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan det ha vært en psykose? Det høres ihvertfall ut som en skummel rusinduced seanse.

Man blir ofte kåt på mdma og mister hemninger, tøyer grenser man har undertrykt før, og jeg kan faktisk se veldig likheter med selvskadingen/smertepåføringen og "unnskyld unnskyld" med de som har fetisj for å bli ydmyket og underdaniget. Hos kvinner gjelder det mest mildere varianter som et klask eller lugging og dominanse, mens menn med den fetisjen kan tenne på ganske grov skade, brutal smerte og utslettelse av sitt selv.

Uansett håper jeg du holder deg unna mdma i fremtiden, og evn andre rusmidler om det var en psykose. Det var flaks det gikk bra, hvis du fortsetter å ville selvskade deg bør du snakke med psykolog og om det er en fetisj du vil utforske så gjør det sammen med noen som kan det og ikke alene. Jeg er av den oppfatning at også tiltrekningen til seksuell selvskade bør drøftes hos psykolog siden det var ofte kommer av tidligere ufrivillig opplevelser med vold, misbruk eller problemer med selvbildet som utspiller seg i selvdestruktivitet selvom adrenalinet der og da kan gjøre at man føler seg bra.
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål. Har hatt psykoser før, både med og uten stoffer, men føler dette var en seanse da jeg ikke "mistet" hodet for fult uansett om det høres sånn ut.

Tiltrekning til seksuell selvskade skal jeg ta opp med psykologen min takk. Takk for analysen!
Sist endret av makkalatte; 25. mai 2020 kl. 01:17.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
har en vennine som kutter seg sjøl seksuelt på mdma
Sist endret av hasjkake; 25. mai 2020 kl. 01:22.