Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1920
Meg og en kompis skal ned til Korfu, Kavos i Juli og har aldri vært der, eller i Hellas generelt.

Noen andre som skal ned der? Noen tips til hva vi kan gjøre der, utenom fylla?
Jeg reiser i hvertfall ned til Ios i Hellas i natt. Aldri vært i Hellas før, men vi er nå 7 kompiser som skal drikke oss deilige i 2 uker fremover der.
Mulig det er jeg som begynner å havne litt utafor her nå, men hvorfor dra på ferie til hellas for å drikke seg snydens i 2 uker.. gjør nå heller noe mer utav det... Som du over sier, så er dere 7 stk.. lei inn 10 horer, ha ett helvetes gangbang!! Eller, dra på de vanlige turistplassene... uansett, minne for livet!
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg reiser i hvertfall ned til Ios i Hellas i natt. Aldri vært i Hellas før, men vi er nå 7 kompiser som skal drikke oss deilige i 2 uker fremover der.
Vis hele sitatet...
Ios er jo en jævlig grei svømmetur unna da
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Når dere først er på Korfu ville jeg vurdert å ta ferga over til Sarande i Albania for å tilbringe noen dager der, tar 45 minutter. Samme mat og strender, men ca. tre ganger billigere. Skal dog ikke uttale meg om utelivet siden jeg var der med gravid samboer, men det lå nå et par lounges og nattklubber langs havnepromenaden som spilte jææævlig høy tekno.

Ellers må man jo hvor enn man er i Hellas på obligatorisk gresk aften, bli dritings på retzina og danse zorba.
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Nettopp sånne ting jeg tenkte på! Litt ting man kan være med på, og gjerne steder man kan reise fra Korfu og være i en dag, bare for å oppleve noe. KP!
Skal definitivt vurdere Albania.