Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3525
Jeg har mistet både telefon, sykkel, el cigg og dopet mitt samt bankkort, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er det noen i lignende situasjon som har gjort det samme?
Rip 8-4-23
Ja . Hvorfor lurer du på det?
Sist så mistet jeg en 5er med heroin på en sykkeltur. Lette etter den bagen i mange dager.fant aldri igjen
Sist endret av Sæd; 27. juni 2021 kl. 15:06.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger ikke å være blackout for å miste ting, jeg kan fort fjase bort ting etter en del øl. Glemmer veska i taxi og genseren på baren, dopbaggen på utesteddoen.
Du er ikke alene om det
Mistet mobil flere ganger, nærmere 20 jakker, skjorter, penger, dop, kort, førerkort, nøkler, sykkel, høytalere, ørepropper, stolthet og damen.

Det ordner seg uansett til slutt
Sist endret av Jorg; 27. juni 2021 kl. 15:55.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Mistet mobil flere ganger, nærmere 20 jakker, skjorter, penger, dop, kort, førerkort, nøkler, sykkel, høytalere, ørepropper, stolthet og damen.

Det ordner seg uansett til slutt
Vis hele sitatet...
Vurdert å kutte ned? eller slutte?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vurdert å kutte ned? eller slutte?
Vis hele sitatet...
Kuttet kraftig ned, heldigvis. Men jeg må innrømme jakkene forsvinner fremdeles
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en sykdom som gjør at jeg av og til kan ha behov for å orientere meg på nytt. Av og til er jeg på fest og glemmer hva kompisen min heter. Det var en gang jeg var i byen og drakk som bare fan, plutselig var jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skulle komme meg hjem. Jeg stoppet en tilfeldig jente på bussholdeplassen og fortalte om sykdommen min, fortalte hvor jeg bor, og spurte om hun kunne peke meg i riktig retning.

Det ble slik at hun valgte å ta buss med meg helt dit jeg bor og så dra hjem.

Da jeg kom til døra, oppdaget jeg at nøklene jeg hadde rundt halsen var borte.
Heldigvis åpnet noen døra for meg og sånt, så det gikk bra.

Uka etter hadde vi innbrudd.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg drakk og herjet på det verste rotet jeg bort mye, og ødela like mye. 3-6 bankkort pr år var normalt. Våkna på sofan der jeg tydeligvis hadde hatt pcn på fanget npr jeg sovna, den lå på golvet med knust skjerm. X antall mobiltelefoner ødelagt. X antall dyre jakker og gensere søkk vekk. Nøkler har vært på avveie flere ganger. En gang fant jeg min iPhone og nøkkelknippe nedsnødd på hjemveien fra der jeg hadde vært, telefonen virket faktisk. En gang var nøklene søkk borte, fant de på gårdsplassen når snøen tinet.
Har kostet meg masse tid, penger og bekymringer. Glad jeg har sluttet.
Har blitt et par telefoner, jakker, og en god del røykpakker som enten blir delt ut eller lagt igjen på utebordet og tæsja.
Bare å sperre kortet.
Anonym bruker
"Misunnelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jakker, mobiler, penger, kortholder, en full ryggsekk på backpacking. Det ble helt krise forresten, for i ryggsekken var jo alt jeg eide inkl pass, penger, kort, førerkort, alt av klær, sko, kamera, pc, nettbrett osv. Snakk om bondeanger. Og en real voksenopplæring om å begrense seg når en har hele livet på ryggen.
Anonym bruker
"Snakkende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja, var på rivotur med kjøkkenglass fulle av sprit og fanta exotic. Langt unna hjemme og null cash, og ved E18. Hva gjør man da? Jo man ringer jo så klart 112

Første gangen sa de «vi er ikke noe taxi sentral...
andre gangen truet jeg med å gå på E18 i mørke klær. Da blei jeg plukka opp men det jeg ikke tenkte over da, var at jeg hadde 10 rivotril igjen. Samt noe hasj. Han ene politimannen hadde jo såklart funnet hele 0.7g med rev noen uker tilbake.

Sluttet med benzo etter det haha
For mange ganger, har nesten mistet livet noen ganger og
Ja, tatt benzo noen ganger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Første og siste gang jeg tok rivo, så karen jeg hva med som var mere erfaren en meg ''bare peis på med alle sammen'' våknet 2 byer borte i innkjørselen min 1500kr og en tlf fattigere