Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4009
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla freaks vet ikke om dere gjør dette men fant dette ut for noen dager siden og det har gjort livet mitt enklere med snus :P. Jeg sliter med og få masse sår i leppen på grunn av hyppig snus bruk, jeg slenger som regel snusen midt over strengen og føler den sitter bedre der enn på sden og jeg får mere smak men eneste negative er at jeg får sår der hele tiden og jeg må putte den på siden men den sklir bare ut igjen. Dere bruker sikkert og rulle snusen litt så snusen fordeler seg litt og så den ikke sitter klumpet på den ene siden.

Nå har jeg sluttet og rullet snusen så den er klumpet på en side. Hvorfor?. Jeg bruker den siden av snusen som ikke er klumpet over strengen . Det svir ikke i såret, og den sitter bedre og varer lengre. Vet ikke om dere bruker og gjøre dette eller om denne tråden ga noen som helst mening.

https://i.imgur.com/UCS0iW9.png
https://i.imgur.com/V7KwxHT.png
Du har ihvertfall veldig blottede tannhalser. Snuser alltid på siden, og jeg har aldri hatt noe problem med at den faller ut, ei heller sår under leppa. Gitt tannkjøttet ditt, og sårene, så er jeg litt nysgjerrig, hvilken snus bruker du og hvor mye bruker du?
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du har ihvertfall veldig blottede tannhalser. Snuser alltid på siden, og jeg har aldri hatt noe problem med at den faller ut, ei heller sår under leppa. Gitt tannkjøttet ditt, og sårene, så er jeg litt nysgjerrig, hvilken snus bruker du og hvor mye bruker du?
Vis hele sitatet...
Bruker g.3 volt fast og Nick & Johnny green ice, general classic.

PS de bildene over var bare eksempel dette er ikke min munn. Men jeg får lingende sår, og hvite prikker.
Jeg bytter siden på snusen slavisk. Tar ut snusen fra den ene siden, legger inn en ny i den andre siden. Dette har jeg gjort i mange år og trives godt med det. Til dere som allerede er godt nedi snusboksen vil jeg anbefale denne hacken.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snusa i 11år.
Etter jeg slutta med bakesnus.
Så ruller jeg posesnusen, så jeg får 50/50 tobakk på vær side.
I midten blir det ett "tomrom" til det strengen er.

Dårlig forklart men 50/50 på vær side.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snusa i 11år.
Etter jeg slutta med bakesnus.
Så ruller jeg posesnusen, så jeg får 50/50 tobakk på vær side.
I midten blir det ett "tomrom" til det strengen er.

Dårlig forklart men 50/50 på vær side.
Vis hele sitatet...
Å dette tenkte ikke jeg på. faen. Takk for tipset