Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3227
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil naboene merke lukten da? Av bare 1 plante (auto). Er første gang jeg dyrker så regner ikke med atden blir særlig stor og mye buds på akkurat..

Jeg bor i enebolig i et vanlig nabolag. Vet ikke hvor mange meter mellom husene akkurat, men tomta er vel på 700kvm
Anonym bruker
"Gul Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
den kommer til å dekke nabolaget med god lukt når den blomstrer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
den kommer til å dekke nabolaget med god lukt når den blomstrer.
Vis hele sitatet...
Næh kommer veldig ann på strain. Naboen her hadde 4 planter planta fra bagseeds i vinduskarmen sist sommer. Intet kullfilter, gro-telt eller noe spesialutstyr. Bare frø i potter med jord, sollys gjennom vinduet og vann. Lukta det kun hvis man gikk helt inn til planta og snuste, eller gnidde budsa og lukta på fingrene etterpå.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Næh kommer veldig ann på strain. Naboen her hadde 4 planter planta fra bagseeds i vinduskarmen sist sommer. Intet kullfilter, gro-telt eller noe spesialutstyr. Bare frø i potter med jord, sollys gjennom vinduet og vann. Lukta det kun hvis man gikk helt inn til planta og snuste, eller gnidde budsa og lukta på fingrene etterpå.
Vis hele sitatet...
Men dette vet man ikke før det mest sannsynlig er forseint
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Men dette vet man ikke før det mest sannsynlig er forseint
Vis hele sitatet...
Sant nok, better safe than sorry.
Men tror det skal bli litt vanskelig for naboene å kunne pinpointe hvor lukta kommer fra med mindre den planta eser ut over rekkverket på terrassen og man kan se det er cannabis på mils avstand
Sist endret av Revbatim; 30. april 2021 kl. 09:46.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til info så blir de fleste dyrkere i Norge tatt ved en tilfeldighet, altså politiet er i nærheten av en annen grunn, kjenner en kjent lukt og får blod på tann.
La den godgjøre seg til det blir varmere om natten. Flytt den ut til en plass det er brennenesler.
Dumt å risikere så mye for så lite.
Det er to ting som gjør dette til en risiko: Lukt og syn. Noen naboer og forbipasserende er helt fyyyyyy til hasj og leker altfor mye hverdagshelt og ringer politiet om de ser noe som ligner.
Lukta vil ikke merkes på avstand før bud'sa kommer så da ville jeg ha satt den inn eller et annet sted. Men er det 700m til nærmeste nabo er det lite lukt dit fra én plante. Kan kanskje blåse en liten eim i blandt men ikke gi en radius med sterk og kontinuerlig cannabisinfisiert lukt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til info så blir de fleste dyrkere i Norge tatt ved en tilfeldighet, altså politiet er i nærheten av en annen grunn, kjenner en kjent lukt og får blod på tann.
Vis hele sitatet...
Ikke bare dyrkere det! Den tiden jeg bodde hjemme, så skulle jeg opp til mitt faste røykested. Brukt over flere år, det jeg ikke tenkte over var at et kvarters kjøretur unna så hadde Røde kors og politiet satt opp en base for leteaksjon! Needless to say; jeg presterte altså å bli tatt midt inni skauen
Vil ikke anbefale dette. Både lukt og et veldig karakteristisk velkjent utseende, det er rett og slett utrolig sloppy å ha en cannabis plante i altankassa. Vist du er veldig keen på å prøve, flytt den når den har vokst litt opp, si når den har fått 3 bladpar. Fyr den ut i skogen et sted hvor folk ikke går, i en steinrøys eller noe. kjøp et sånt minidrivhus fra chlas olson etc til sånn 300kr så får du kanskje noe røykbart og.
Tror det går helt greit med en liten auto. Har hatt 8stk i skogen og lukter dem ikke skikkelig før jeg er 10-15m fra, i full blomst. En auto blant andre blomster, trær, grill og varm asfalt vil ikke stikke seg ut. Avhengig av strain da, ville nok ikke hatt en meterhøy superskunk i hagen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til info så blir de fleste dyrkere i Norge tatt ved en tilfeldighet, altså politiet er i nærheten av en annen grunn, kjenner en kjent lukt og får blod på tann.
Vis hele sitatet...
Hei! Har du kilder på dette?