Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1701
https://www.vivant.com/products/alte...NEW%20STANDARD

Vivant alternate?

Og denne https://vapepensales.com/products/vh...ah-battery-kit

Seego hvit reload 2
Sist endret av coronarefugee; 25. mars 2021 kl. 20:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ikke noe erfaring med den første, men er kjent med tilsvarende produkter som seego, de funker men ikke noe særlig bra, får de dog billigere fra kina, men aldri vært noe fan av dem, de fleste av dem så legger bønnen rett på varmeelementet, noen er forskjellige men 99% sikker på at de legges rett på så du brenner det bare, bedre å gå for dynavap for brunt, evt mighty,
Vape er beste måte å innta kun brunt?

Offentlig
Sist endret av coronarefugee; 26. mars 2021 kl. 00:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av coronarefugee Vis innlegg
Vape er beste måte å innta kun brunt?

Offentlig
Vis hele sitatet...
Ja, evt one hitter, kommer litt an på hvor du er de færreste bryr seg men gjør man det raskt med onehitter/pipe evt "on demand" vape er nok det beste, ie varmes med butan, de lukter bare når de er varme som ikke er lenge, iforhold til elektriske som bruker sin tid på å varme seg opp
Og det er chilere enn js med tobakk og?
Litt annen effekt, synes jeg. Flere som mener nikotinen og diverse 'slagstoffer' som dannes når ting blir brent har en innvirkning på highen. Flere, meg inkludert som synes subjektiv det gir en mer 'clear' high med vaping kontra røyking.
Vaping får deg fjernere enn røyking. Dynavap M fungerer utmerket for hasj. Syk i innleggshistorikken min om du vil ha mer informasjon.

Other results showed that blood levels of THC were at their highest immediately after smoking or vaping cannabis. At 10 milligrams of THC, blood levels of THC reached an average of 7.5 nanograms per milliliter in vapers, compared with 3.8 nanograms per milliliter in smokers 10 minutes after they inhaled the drug. At 25 milligrams of THC, blood levels reached an average of 14.4 nanograms per milliliter when vaped compared with 10.2 nanograms per milliliter when smoked.
Vis hele sitatet...
https://www.sciencedaily.com/release...1204131115.htm
Sist endret av voktern; 26. mars 2021 kl. 10:44.
Hva er best av vape og one hitter? Ser det er billigst med one hitter
Jeg er veldig fornøyd med min Arizer Solo 2 til vaping av både brunt og grønt. Funker meget fint �� Har også kjøpt med bong adapter, så jeg kjører vape gjennom glassbong, har ikkje toucha tobakk på over 2 år no etter jeg fikk vape. Av en eller annen grunn føler jeg at high'en varer pittelitt lengre når du vaper kontra en J. Og high'en er litt annerledes, litt renere high på en måte. (det er folk som mener en såvidt blir high på vape, men trust me, du kan bli bra fucked up på vape.)