Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3129
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, som det står i tittelen så begynner jeg å savne veldig å ruse meg.

Bestemte meg for å slutte med alt sammen for 3-4 måneder siden da jeg hadde en lang periode der jeg tok alt mulig. Aldri følt at jeg har vært avhengig men har begynt å kommet mye på hodet mitt i det siste, har vurdert og kjøpe xanor/xanor da jeg sliter mye med dårlige tanker og tvangstanker men jeg vet jeg ikke trenger det, og xanor er det siste jeg har lyst å vær avhengig av. Skal ta MDMA med dama til sommeren men det er så lenge til. Burde jeg bare bite tenna sammen og ta meg sammen?
R.i.p 23.04.2021
Vis du er seriøs og virkelig vil kutte ut alt med rus så burte du droppe mdma. Det og være rusfri & nykter vil si at man må bite tennene sammen og ikke ruse seg uansett hva. Det at du har planer om og ta mdma med damen i sommer vil basicly putte deg back to start. Hold deg unna absolutt alt. Du bare lurer deg selv med og tenke en skjelden gang. Enten så slutter du tvert og ikke rører noe igjen. Eller så tar du det av og til & lurer deg selv. Vanskelig ja
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis du er seriøs og virkelig vil kutte ut alt med rus så burte du droppe mdma. Det og være rusfri & nykter vil si at man må bite tennene sammen og ikke ruse seg uansett hva. Det at du har planer om og ta mdma med damen i sommer vil basicly putte deg back to start. Hold deg unna absolutt alt. Du bare lurer deg selv med og tenke en skjelden gang. Enten så slutter du tvert og ikke rører noe igjen. Eller så tar du det av og til & lurer deg selv. Vanskelig ja
Vis hele sitatet...
Ja, ser den...Får bare slutte helt. Holdt meg unna alkohol i tillegg til rus i 3-4 måneder og forrige helg når jeg drakk og bli relativt full ble jeg mer kåt på rus enn dama mi. Opererte også for 2 uker siden, så når jeg våkna var jeg ganske rusa og det første jeg gjor var å kontakte dealeren min.
Beste valget du kan ta er å holde deg unna alt søppelet. Simple as that
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drit i rusen. Jeg kan også savne stemningen rus kunne gi meg og de fucka tingene jeg gjorde på rus men er ikke verdt det lenger. Når jeg hadde vært rusfri ca 8 mnd kjente jeg at det som egentlig bare skulle bli en lang pause var sånn jeg ville leve og aldri ruse meg igjen tre år siden nå og glad for det
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, ser den...Får bare slutte helt. Holdt meg unna alkohol i tillegg til rus i 3-4 måneder og forrige helg når jeg drakk og bli relativt full ble jeg mer kåt på rus enn dama mi. Opererte også for 2 uker siden, så når jeg våkna var jeg ganske rusa og det første jeg gjor var å kontakte dealeren min.
Vis hele sitatet...
Ta en dag om gangen og fokuser på nuet. Vanskelig som f er det,men du er allerede på riktig vei stå på dette klarer du! Når tvilen dukker opp så tenk deg godt om å si til deg selv.nå har jeg hvert nykter lenge,vil jeg virkelig kaste bort alle dagene jeg har holdt meg clean? Ønsker deg lykke til på reisen til edruelighet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, ser den...Får bare slutte helt. Holdt meg unna alkohol i tillegg til rus i 3-4 måneder og forrige helg når jeg drakk og bli relativt full ble jeg mer kåt på rus enn dama mi. Opererte også for 2 uker siden, så når jeg våkna var jeg ganske rusa og det første jeg gjor var å kontakte dealeren min.
Vis hele sitatet...
Alkohol er også en rus, det er et rusmiddel akkurat som nikotin og koffein. I mine av perioder kutter jeg også ut dette.

Alkohol bør du hvertfall kutte ut også. Det er jo ikke noe forskjell på hasj og alkohol. Hvis planen er å slutte helt. Skal du bare ha pause går det jo med noen øl
Vi husker tidligere epoker og ting som bedre enn de egentlig var. Dette er fordi vonde minner behøver å forsvinne for at vi skal kunne klare å komme oss over kjærlighetsbrudd, dødsfall og så videre. Med rus er det dessverre destruktivt, du husker perioden hvor du ruste deg som mye bedre enn hvordan den egentlig var. Det er ganske opplagt når man ser nøkternt på det at de aller fleste med rusproblemer har det bedre mens dem er nyktre men sugne enn når de kjører seg selv i dass.
Vis du er seriøs og virkelig vil kutte ut alt med rus så burte du droppe mdma.
Vis hele sitatet...
Hehe droppe mdma, det var morsomt sagt til en som skal kutte ut knark.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme her, var akkurat i bilen for å se om det tilfeldigvis var noe benzo liggende gjemt en plass. Går på urinprøver, så kan jo ikke ruse meg. Men fy faen det frister nå
Det mest fornuftige er vel å holde seg rein å ikke bruke noe. Bør heller ta vare på di ega helse, når du allerede sliter med tvangstanker og div.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av makkamysen Vis innlegg
Det mest fornuftige er vel å holde seg rein å ikke bruke noe. Bør heller ta vare på di ega helse, når du allerede sliter med tvangstanker og div.
Vis hele sitatet...
Ja, skal aldri bli avhengig av rus, og det skal jeg holde meg til. Men å leve me seksuelle tvangstanker kan til tiders vær helt jævli, og det eneste som frister er å ta en xanor og få det vekk. Og jeg har ei fantastisk dame som jeg forteller alt til, og vil gjør alt for å beholde akkurat det.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Samme her, var akkurat i bilen for å se om det tilfeldigvis var noe benzo liggende gjemt en plass. Går på urinprøver, så kan jo ikke ruse meg. Men fy faen det frister nå
Vis hele sitatet...
Beste er nok å holde seg unna, men vet hvordan det er. Frister som f hele tiden når jeg ligger i sengen.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis du er seriøs og virkelig vil kutte ut alt med rus så burte du droppe mdma. Det og være rusfri & nykter vil si at man må bite tennene sammen og ikke ruse seg uansett hva. Det at du har planer om og ta mdma med damen i sommer vil basicly putte deg back to start. Hold deg unna absolutt alt. Du bare lurer deg selv med og tenke en skjelden gang. Enten så slutter du tvert og ikke rører noe igjen. Eller så tar du det av og til & lurer deg selv. Vanskelig ja
Vis hele sitatet...
Sludder og vås!

MDMA er kanskje det eneste konvensjonelle rusmiddel med absolutt 0 avhengighetspotensiale på den ene siden, og enda evne til å gi deg noe magisk på den andre.

Hvis jeg kunne starte om igjen og leve et liv på den smale sti - og bare kunne velge 1 ting å leke med en gang i blandt, sammen med en dame eller to, så hadde det vært Emma.

Klart du bør gå med munnbind og styre unna både kjøtt og drugs. Klart at optimal statistisk levealder tilsier at du ikke tar MDMA med damen, noen sinne.

Men herregud. Her har vi en som blir opprørt av russug, og han og damen har planlagt en natt begge to kommer til å huske for livet.

Og du kommer her og vil ta det fra dem. Uten noen reell grunn - utover moralisering og fordommer. Du har vel aldri gjort dette selv?

Nei vet du hva TS - drit i de jævla pillene, si til deg selv at en forutsetning for at du og damen faktisk kan ta MDMA i sommer, se at at du mestrer russuget hele veien dit.

Piller gir deg elendighet. MDMA gir deg magi. Kjør på og kos deg - men igjen, hold deg unna de djevelske benzoene. Farligste som finnes!

Edit: når jeg sier konvensjonelle rusmidler, utelukker jeg LSD/DMT og øvrige «trippe»-substanser. Det eneste de har med narkotika til felles, er en hjernedød liste i en foreldet rød bok.
Sist endret av Tøffetom; 10. mars 2021 kl. 06:00.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Sludder og vås!

MDMA er kanskje det eneste konvensjonelle rusmiddel med absolutt 0 avhengighetspotensiale på den ene siden, og enda evne til å gi deg noe magisk på den andre.

Hvis jeg kunne starte om igjen og leve et liv på den smale sti - og bare kunne velge 1 ting å leke med en gang i blandt, sammen med en dame eller to, så hadde det vært Emma.

Klart du bør gå med munnbind og styre unna både kjøtt og drugs. Klart at optimal statistisk levealder tilsier at du ikke tar MDMA med damen, noen sinne.

Men herregud. Her har vi en som blir opprørt av russug, og han og damen har planlagt en natt begge to kommer til å huske for livet.

Og du kommer her og vil ta det fra dem. Uten noen reell grunn - utover moralisering og fordommer. Du har vel aldri gjort dette selv?

Nei vet du hva TS - drit i de jævla pillene, si til deg selv at en forutsetning for at du og damen faktisk kan ta MDMA i sommer, se at at du mestrer russuget hele veien dit.

Piller gir deg elendighet. MDMA gir deg magi. Kjør på og kos deg - men igjen, hold deg unna de djevelske benzoene. Farligste som finnes!

Edit: når jeg sier konvensjonelle rusmidler, utelukker jeg LSD/DMT og øvrige «trippe»-substanser. Det eneste de har med narkotika til felles, er en hjernedød liste i en foreldet rød bok.
Vis hele sitatet...
Ja, aldri følt jeg kunne blitt avhengig av MDMA i og med at jeg har ventet 3 måneder mellom hver gang jeg har tatt for jeg har såpass respekt for det og meg selv.

Pillene, amfen og colaen har det vært litt vanskeligere å holde meg unna. Ble liksom en vanlig ting med meg og kompisene og ha cola. Men som sagt så kom det til et punkt der jeg spurte meg selv om det er virkelig sånn jeg vil leve, selv i mine elendige tider har jeg nok respekt for meg selv at jeg ikke skal kaste bort livet mitt på sånt.

Ja, MDMA skal jeg ta me damen, hun har aldri prøvd noe og fikk meg til å slutte med pillene osv men hun har lyst å ta MDMA, og vil gjerne vær der med hun når hun skal det.

Så du syntes jeg burde utelukke sopp også?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du skal ta noe så er lsd/sopp definitivt og helt overlegent det sunneste og beste i din situasjon. Motvirker avhengighet og man blir ikke avhengig. Naturlig god opplevelse for kropp og sinn. Mikrodosering er og ekstremt innafor.

Mdma en sjelden gang er null stress, enig med tøffe tom.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har vært rusfri i 2.5 år og livet er en del bedre enn det var. Jeg er mye mer tilstede og klar i hodet og familien min har kunnet senke skuldrene. De var jo levende lik da det stod på som verst med meg, MEN jeg savner rus.. Jeg savner å chille i en god følelse for meg selv på kveldene foran TV'en. Jeg savner å drikke, feste og pule damer.. Finnes det ingenting man kan ta som ikke er alkohol/drugs som er harmløst og gir en liten sinnsforandring? Jeg snuser fra før og det gir minimal glede.. Savner rus ass..
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Jeg har vært rusfri i 2.5 år og livet er en del bedre enn det var. Jeg er mye mer tilstede og klar i hodet og familien min har kunnet senke skuldrene. De var jo levende lik da det stod på som verst med meg, MEN jeg savner rus.. Jeg savner å chille i en god følelse for meg selv på kveldene foran TV'en. Jeg savner å drikke, feste og pule damer.. Finnes det ingenting man kan ta som ikke er alkohol/drugs som er harmløst og gir en liten sinnsforandring? Jeg snuser fra før og det gir minimal glede.. Savner rus ass..
Vis hele sitatet...
Seff, hvis du klarer å holde det skjult og ikke oftere enn tre-fire ganger i året, maks. Krever selvdisiplin, noe som ofte mangler hos tidligere misbrukere.