Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1043
Jeg skal egentlig ta urinprøve i morgen, men jeg røykte G på torsdag og lørdag også har jeg tatt amfetamin lørdag og i dag, ca 0.2-0.3 tilsammen. Så utsetter urinprøven til mandag 01.06, altså om 8 dager. Vil jeg være rein til da? Går også på aduvanz, så da vil det vel slå ut på amfetamin uansett eller kan de se forskjell på amfetamin og lisdeksamfetamin på urinprøver? Ikke hurtigtest. Er forresten første gang jeg har brukt noe på ca 5 mnd
Sist endret av Amamother; 24. mai 2020 kl. 17:30.
Du er clean fra grønningen ihvertfall, Tror du skal være clean fra amfetaminet også
De ser ikke forskjell på lisdexamfetamin og dextroamfetamin.

Er ofte clean fra amf etter noen få dager. Jeg har tidligere sagt 3-4 døgn her inne og fikk en del tyn for det, så må vel si 4-7 døgn da for å være bombesikker.

Hvis G er cannabis så kommer det helt an på mengden du har inntatt. Hvis du var clean fra før, og røyka en joint torsdag og en fredag, da kan det kanskje gå bra, men det er overhodet ikke sikkert. Hvis jeg har regnet riktig så har du en periode på 8-9 dager fra du røyka til du skal pisse? Huff, fryktelig vanskelig å si! Men kan du ikke oppdatere tråden når du har fått resultatet da?
Amamother's Avatar
Trådstarter
2 2
Tusen takk for svar! Er hasj jeg har røykt, var ikke mye jeg røykte og er ca 5 mnd siden siste inntak så satser på at det går bra �� har også en hurtigtest jeg kan ta hjemme først. Skal oppdatere når jeg får svaret!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei eg skal avlegge urinprøve idag og har avlagt...

Hei eg skal avlegge urinprøve idag og har avlagt falska prøver i 1 år nå har eg bare gammel urin som slår ut på amf er d noe eg kan gjøre for å unngå dette

Det er lar som har tvunget meg til dette da eg mistet Utlevering pga thc

Desperat treng. Litt fri No har tidligere verft dønn ærlig men systemet jobber imot hilsen en som har fått nok
Sist endret av GOLDEN8188; 6. august 2020 kl. 10:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.