Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3450
Hei godtfolk. Finnes det èn eller flere awesome rappere der ute som kan sende meg et forslag på tekst til en (nesten) ferdiglagd beat?

https://soundcloud.com/baileybeats-1

Låten jeg ønsker en draft på er "Underdog" (ligger som nummer 4 i spillelisten).

Hadde blitt mer enn glad for forslag.
Sendes til

På forhånd, en MILLION takk
WOW! Sinnsyk fet beat. Blir ikke vanskelig å få gjort noe kult over den. Synd jeg ikke rapper selv, ellers skulle jeg ha prøvd. Hvilket program lager du beats i?
Ganske dope beat ass dude!
Har du laget underdog beaten?
Sitat av spatterdass Vis innlegg
Ganske dope beat ass dude!
Vis hele sitatet...
Tusen takk mann Varmer

Sitat av snupdogg Vis innlegg
Har du laget underdog beaten?
Vis hele sitatet...
Den er en smule halvferdig, men lager den gjerne ferdig om jeg finner en dope rapper

Sitat av Onacloud Vis innlegg
WOW! Sinnsyk fet beat. Blir ikke vanskelig å få gjort noe kult over den. Synd jeg ikke rapper selv, ellers skulle jeg ha prøvd. Hvilket program lager du beats i?
Vis hele sitatet...
Tnx man. Mekker i Logic x, men collaber gjerne med Reason.
Sist endret av BaileyBeats; 10. april 2017 kl. 22:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sinnsykt kult! Hørt gjennom hele soundclouden din nå, digger det. Den E6 låta er noe av det kuleste jeg har hørt innen norsk rap noen sinne. Knallhardt!