Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1294
Å veksle 2 tusen når du er ung. vet du må hvitvaske de på ett punkt, men 2k er ikke sitt på som mye i voksne sine øyne? Så skal det da gå fint å veksle 2k fra små lapper til store isåfall?
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hvor gammal er du?

2,000 er ikke noe mye penger å «hvitvaske»
2000���������� du skal nok gange det med 1000 igjen før det må skikkelig hvitvasking til
OhKyo's Avatar
Trådstarter
33 2
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
2000���������� du skal nok gange det med 1000 igjen før det må skikkelig hvitvasking til
Vis hele sitatet...
Ja, ikke vet jeg vi bor i ett veldig paranoid land. vanskelig å si hva de ville å ikke ville gjort haha, men takk for kjapt svar
Hva gjør egentlig dagens ungdom etter konfirmasjonen nå til dags? I min tid bare møtte vi opp i fysiske banker med 30k i 50-200 lapper fra hele forbanna bygda og bankene skjønte uten å spørre at pengene var konfirmasjonspenger.. Er det kun Vipps nå til dags?
Skal du hvitevaske 2000 eller skal du veksle 2000? Å veksle 2000 er helt problematisk. Å hvitevaske 2000 er meningsløst.
2pac alive in serbia
2000 kr innveksles hos en bank sier du? Trenger ikke å hvitvaske det, jeg tviler på at de hadde brydd seg om selv den mest innrøyke nærkisen selv som han hadde sagt at han hadde sugd noen for pengene.

Det er noe du ikke trenger å tenke på før det overstiger kanskje 30k, evt lavere hvis du har satt inn større summer som dette før.


Hvis du er paranoid kan du vel egt bare kjøpe spendon/hva faen det heter i disse dager på Narvesen.
Sånn jeg har forstått det så flagges enten store beløp eller mønster av innskudd av bankene. De trenger da å vite hvor pengene kommer fra pga KYC regler (know your customer) som skal forhindre hvitvasking.

Større enkeltbeløp tipper jeg er 50-100k + og mønster tipper jeg er en jevn strøm av innskudd over tid.