Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 657
Edit: Sorry for feil i trådnavnet, satser på at dere forstår hva jeg mener.

Er så og si udugelig hva gjelder konfigurering av routere, og lurer derfor på om noen her kan hjelpe meg.

Bor i en leilighet eid av SiB i Bergen som er tilknyttet nettet til UiB. Måten jeg nå kobler meg på nett er gjennom kabel i veggen som gir meg tilgang til UiBs nett når jeg logger meg på med brukernavn og passord i nettleseren.

Problemet er at vi er flere maskiner i huset, samt Xbox og mobiler som gjerne skulle hatt tilgang til nett trådløst. Jeg har en Zyxel P-2602HWT-F3 som jeg hadde tenkt til å bruke til dette formålet. Målet er å få den til å logge seg inn med min bruker og fordele nett videre til alle som har tilgang til routeren.

Spørsmålet er om dette i det hele tatt er mulig?

håper på tilbakemelding, hvis ikke må det bestilles eget nett her snart, for dette er uholdbart.

Fant en annen løsning på problemet, så tråden kan egentlig slettes.
Sist endret av Jelass; 30. august 2011 kl. 19:51.