Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1090
Etter å ha plantet hunden begynte vi å lage en rondell ku som nå står i rundkjøringen mellom Løningsflaten og Espehaugen i Ytrebygda Bydel, Bergen. Kjør bort der og beskytt og dyrk kuen, og la pressen få vite om den. Bilder og Film kommer.

Omfolk kan ta bilder og legge ut, hadde det vært fint.
Sist endret av Pyro_Killer; 30. mars 2008 kl. 01:18.
Say whaaat?! har du planta ein hund? 0.o
Skjønte ikke mye selv, haha
DYRK KUA! Ikke la kua lide, få den UT i lyse!

(visker lavt til resten av nff, wtf har skjedd me Pyro Killer? harre gått gæli for karen?)
Må si jeg startet og lure selv,
så tenkte jeg "hund", det kan ikke være en bikkje det er snakk om..

Så slo tanken om hasj/cannabis meg.
I have no idea whatsoever tbh.
Rondell dyr = skulpturer som man feks kan plassere midt i en rundkjøring

Husker forrige gang noen hadde laget en hund(var vel kanskje deg?), fikk faktisk PM her av noen fra dagbladet :s

Håper på bilder snart

Edit:

Rondellhund
Sist endret av kristoffer2200; 30. mars 2008 kl. 01:37.
Pointet med disse HUNDENE er?
ikke bare jeg som har fått nokk i drikke i kveld altså

noen som har bilder av skapningen pyto killer beskriver her?+
Sitat av kverulanten
Vis hele sitatet...

Den lurer på om det ble sak i avisen BA.no som jeg aldri hadde hørt om før dette.
Eneste jeg gjorde var å svarer i tråden. Deretter får jeg PM bra noen i BA.no som spørr etter bilder for de skulle visst skrive en sak om dette.
Sitat av kristoffer2200
Den lurer på om det ble sak i avisen BA.no som jeg aldri hadde hørt om før dette.
Eneste jeg gjorde var å svarer i tråden. Deretter får jeg PM bra noen i BA.no som spørr etter bilder for de skulle visst skrive en sak om dette.
Vis hele sitatet...
Lolwhut? decoder?
Det er laget av min lille bror og far denne gangen, den er allerede på http://www.bt.no/lokalt/bergen/article535541.ece

Tjobo: du har helt rett, den må dyrkes, og la stå.

Sitat fra BT:
- Det handler om å gjøre noe annet enn det som er vanlig. Være litt kreativ, litt rebell, sier en nær venn av familien som har laget kuen.
bump bump, any response?
Morsomt innslag i en til tider regnfull og grå hverdag i Bergen.
Gøy når man ser litt alternative kunst ei sponset av det offentlige, og absolutt ikke mainstream! Stilig .-