Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 169722
Sett vekk fra det ettersom foreldrene mine er veldig imot 18.. fuck life
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Narvesen-> "Hei, har dere sånn spendon-kort?"
Også stikker du hjem og kjøper det på steam.
Åja, da skal jeg spille litt dayz i kveld. Skal på en av norway serverne(sannsynligvis 21). Viss noen vill joine kan dere adde meg på skype (heter ravn1111).
Sitat av Claryn Vis innlegg
Noen som vet hvordan man kan prøve å fly et helikopter i Arma 2? En tutorial eller noe?
Edit: Er en ganske erfaren BF3 helikopter pilot, så hvis controls er ganske like, burde det gå bra.
Vis hele sitatet...
Det er ikke likt i det heletatt.
En av de 3 måtene som ikke er fortalt om er editor, som er favoritten min.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Narvesen-> "Hei, har dere sånn spendon-kort?"
Også stikker du hjem og kjøper det på steam.
Vis hele sitatet...
Vil det funke med Euro da?
Sitat av Pumper Vis innlegg
Vil det funke med Euro da?
Vis hele sitatet...
Nå må du seriøst manne deg opp og bare gå og kjøpe det hvis du har lyst på det. Spendon fungerer, husk å kjøpe ett kort som har mer penger på seg enn spillet koster, sjekk opp hvor mange kroner 25 euro er og løp til butikken.
Hva om jeg er på det andre laget? Hint: Jente
Stuck på "Loading" med 1.7.2.4 Patch... Sixlauncher er noe drit.
Sist endret av jal23; 13. august 2012 kl. 19:55.
Sitat av Pumper Vis innlegg
Hva om jeg er på det andre laget? Hint: Jente
Vis hele sitatet...
Dårlig unnskyldning, gro deg en penis og dra å handle spendon-kort.
Takk for den, så først nå at Operation Arrowhead er 18. Samme faen, tar livet mitt om de finner det ut.

Faen dayz er også 18 ja. flott
Hvordan skulle de finne ut at du har et spill som har attenårsgrense på steam? Steambrukeren din er beskyttet med passord, så de får ikke avgang hvis du ikke lar de få passordet.
Du trenger heller ikke være redd de skal se at du spiller et spill som er for voksne når du spiller arma med DayZ,
det er meget lite dreping i forhold til sniking og gåing.
Arma || er jo 16, så hvis jeg launcher det og viser det til de så går det vel greit?
Sitat av Pumper Vis innlegg
Arma || er jo 16, så hvis jeg launcher det og viser det til de så går det vel greit?
Vis hele sitatet...
Det er jo bare (hvis jeg har forstått alt rett) foreldrene dine som vet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Poenget med et spendon-kort er at du ikke trenger å spørre foreldrene dine om å låne kredittkort eller whatever. Du kan kjøpe akkurat hva du vil uten at de trenger å vite noe. Har gjort det selv mange ganger.

Bare gå på 7Eleven/narvesen og spør om et spendon med 190 kroner på. Det koster da 130 kroner (siden spendonkortet koster 40kroner) Også går du hjem, går på Steam og trykker på purchase, velg Visa som payment og fyll inn "SPENDON GAVEKORT" i navne-feltet. Resten fyller du inn med riktig info (adressen din and such) og så er du good to go.
Hvis det er adresse kommer det vel regning?
Det kommer en kvittering til e-mailen din, men du får ikke noe fysisk. Når du kjøper spillet via steam får du ingen fysisk kopi av spillet - men du får spillet ditt lagret på steam brukeren din, slik at du laster det ned.
Så ingen beviser in real life kinda?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Pumper Vis innlegg
Så ingen beviser in real life kinda?
Vis hele sitatet...
Korrekt. [COLOR="LightBlue"]titegn[/COLOR]
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei, null, nix, nada "beviser" for crying out loud. Jesus h humping christ. Kjøp det på steam og ingen andre enn deg får vite om det.
Er det noen andre enn meg som har opplevd at man blir stuck på loading etter man har joinet en server?
Sitat av mroj Vis innlegg
Er det noen andre enn meg som har opplevd at man blir stuck på loading etter man har joinet en server?
Vis hele sitatet...
Det skjer innimellom. Prøv en annen server.
Kor finner eg flokken no på kvelden da?
Kommer ikke inn på noen servere jeg etter oppdateringen :/
får ikke spilt etter oppdateringen..
kommer bare "battleye client not responding" eller "bad server, etc.." ..
blir faen så irritert!! noen som vet hva som er galt?
Sitat av freakyy Vis innlegg
får ikke spilt etter oppdateringen..
kommer bare "battleye client not responding" eller "bad server, etc.." ..
blir faen så irritert!! noen som vet hva som er galt?
Vis hele sitatet...
Reinstaller BattleEye
Sitat av Claryn Vis innlegg
Reinstaller BattleEye
Vis hele sitatet...
via steam?
Sitat av freakyy Vis innlegg
via steam?
Vis hele sitatet...
Yep. Reinstaller via Steam.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Yep. Reinstaller via Steam.
Vis hele sitatet...
kommer bare "steam feil, dette spillet er for øyeblikket utilgjengelig. prøv på nytt senere" ...
Sist endret av freakyy; 13. august 2012 kl. 22:20.
Sitat av freakyy Vis innlegg
kommer bare "steam feil, dette spiller er for øyeblikket utlgjengelig. prøv på nytt senere" ...
Vis hele sitatet...
Høyreklikk - reinstaller BattleEye?
Eller gå på BattleEye sine sider og last ned og installer.
Skjønner ingenting jeg..
får ikke lasta ned heller .. :P

Sitat av Claryn Vis innlegg
Høyreklikk - reinstaller BattleEye?
Eller gå på BattleEye sine sider og last ned og installer.
Vis hele sitatet...
asså, sorry maset, men åssen installerer jeg battleye?
skjønner ikke en dritt nå..

Sitat av freakyy Vis innlegg
Skjønner ingenting jeg..
får ikke lasta ned heller .. :P



asså, sorry maset, men åssen installerer jeg battleye?
skjønner ikke en dritt nå..
Vis hele sitatet...
fikk det til nå
bare jeg som surrer.. >.<
Hei, har et lite problem akkurat nå. Var inne i en blokk med sykehuset i Chernog..... og da ble jeg slått ned av en zombie slik at jeg havnet under blokken. Og nå har jeg ingen ide om hvordan jeg skal komme ut. Hjelp?!
Ironien av at jeg ble bannet ligger i at jeg måtte på et hackerforum for å finne en "quickfix" til å begynne igjen.
Om noen har passordet til BBG 1 serveren så bil jeg gjerne ha det på PM! får ikke svar med de som deler ut passordet han er på ferie.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hei, har et lite problem akkurat nå. Var inne i en blokk med sykehuset i Chernog..... og da ble jeg slått ned av en zombie slik at jeg havnet under blokken. Og nå har jeg ingen ide om hvordan jeg skal komme ut. Hjelp?!
Vis hele sitatet...
Håper ikke du har så bra gear.. Får det er rimelig umuligt og komme seg ut om du har bugget deg under , Har aldri bugget meg under appartments, Men Har gjort det i et random hus lengre nord.

Eneste måten jeg vett om er at et kjøretøy parkerer over deg, og du kan klare og sette deg inn i det. ellers, tror jeg mere eller mindre løpet er kjørt får deg.. Gå inn på en server, og stikk ut en god stund, så dør du ettervært av mangelen på mat og vann
Sitat av L3gioN Vis innlegg
Håper ikke du har så bra gear.. Får det er rimelig umuligt og komme seg ut om du har bugget deg under , Har aldri bugget meg under appartments, Men Har gjort det i et random hus lengre nord.

Eneste måten jeg vett om er at et kjøretøy parkerer over deg, og du kan klare og sette deg inn i det. ellers, tror jeg mere eller mindre løpet er kjørt får deg.. Gå inn på en server, og stikk ut en god stund, så dør du ettervært av mangelen på mat og vann
Vis hele sitatet...
Ok. Hadde nettop respawna denne mannen så hadde ikke akkurat noe spesielt.

Får vel bare vente til jeg dør da.
Siden nFF serveren går ned med alle tingene mine, blir jeg nødt til å sette opp en egen. Noen som vet om et billig sted å leie? Trenger bare rundt 20 slots (om ikke mindre). En privat database hadde også vært kult =D
Sitat av Claryn Vis innlegg
Siden nFF serveren går ned med alle tingene mine, blir jeg nødt til å sette opp en egen. Noen som vet om et billig sted å leie? Trenger bare rundt 20 slots (om ikke mindre). En privat database hadde også vært kult =D
Vis hele sitatet...
Det er flere vidioer på youtube som viser hvordan du setter opp egene servere. Prøv og sett deg inn i det, og host en egen på din data, eller en eventuell annen du har..

Men i sitatet ditt, så ser det ut som du har en data som kan klare og holde en server fint oppegående

Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Ok. Hadde nettop respawna denne mannen så hadde ikke akkurat noe spesielt.

Får vel bare vente til jeg dør da.
Vis hele sitatet...
skulle gjerne hjulpet deg, men sitter desverre i spania med en skole pc..
Sitat av L3gioN Vis innlegg
Det er flere vidioer på youtube som viser hvordan du setter opp egene servere. Prøv og sett deg inn i det, og host en egen på din data, eller en eventuell annen du har..

Men i sitatet ditt, så ser det ut som du har en data som kan klare og holde en server fint oppegående
Vis hele sitatet...
Med en 12/0,8 linje og sykt mye downtime tror jeg ikke det blir noe bra.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Med en 12/0,8 linje og sykt mye downtime tror jeg ikke det blir noe bra.
Vis hele sitatet...
hmm.. Tror nettet ditt blir et stort problem der ja ^^.

Men en som hoster veldig bare servere er multigamer.no.. Men vettkke helt åssen prisen er
Sitat av L3gioN Vis innlegg
hmm.. Tror nettet ditt blir et stort problem der ja ^^.

Men en som hoster veldig bare servere er multigamer.no.. Men vettkke helt åssen prisen er
Vis hele sitatet...
Dyyrt..

Ingen andre som har tid og penger til å sette opp en nFF server med databasen til den gamle? =D
Sitat av Claryn Vis innlegg
Dyyrt..

Ingen andre som har tid og penger til å sette opp en nFF server med databasen til den gamle? =D
Vis hele sitatet...
kan anbefale BBG 1 serveren, veldig ryddig, snille folk compared til andre ting
( virker det som ) spiller med 4 andre. den er Private btw, folk sier at den har lite downtime, kun opplevd hacker 1 gang.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hei, har et lite problem akkurat nå. Var inne i en blokk med sykehuset i Chernog..... og da ble jeg slått ned av en zombie slik at jeg havnet under blokken. Og nå har jeg ingen ide om hvordan jeg skal komme ut. Hjelp?!
Vis hele sitatet...
prøv å legg deg ned på bakken og rull ut (med Q og E).
har funka for meg et par ganger.
Hey, hvis jeg trykker Alt + F4 mens jeg spiller online, vil det lagre seg automatisk da?
Sitat av Sec Vis innlegg
Hey, hvis jeg trykker Alt + F4 mens jeg spiller online, vil det lagre seg automatisk da?
Vis hele sitatet...
Det er den største måten og være dritt på i dayz. Skal du spille, rettferdig så skal du også dø rettferdig.ALDRI bruk alt+f4
Sitat av Sec Vis innlegg
Hey, hvis jeg trykker Alt + F4 mens jeg spiller online, vil det lagre seg automatisk da?
Vis hele sitatet...
Nei, du mister alt da.
Sist endret av DikkeDikk; 14. august 2012 kl. 18:07.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Sec Vis innlegg
Hey, hvis jeg trykker Alt + F4 mens jeg spiller online, vil det lagre seg automatisk da?
Vis hele sitatet...
Nei, karakteren din dør også. Dette må du aldri gjøre.
Sist endret av Quakecry; 14. august 2012 kl. 18:21.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
kan anbefale BBG 1 serveren, veldig ryddig, snille folk compared til andre ting
( virker det som ) spiller med 4 andre. den er Private btw, folk sier at den har lite downtime, kun opplevd hacker 1 gang.
Vis hele sitatet...
Spiller på Asylum serveren - dayzforum.com
Kjøpte Arma 2 nå. Men jeg visste så klart ikke at en må ha Arrowhead for å kjøre DayZ.
Anyways, noen som skal spille i kveld/natt?
Er jeg den eneste med problemer å komme inn på servere?
Hvordan får jeg oppdatert til 1.7.2.5 med sixlauncher?