Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 993
dette bilde er lagd i anledning til en side jeg lager men syns dere den er bra nokk?


http://i10.tinypic.com/68beaue.jpg
Sist endret av Rasmusstol; 8. mars 2008 kl. 17:48.
Kunne kanskje gjort noe med teksten IP-adressen hadde.

Så ikke i starten at det stod 145, trodde det stod 195.
ja skal fikse på det litt senere skal bare bli ferdig med siden først
Teksten der det stpr: Counter Strike Source er etter min mening rett og slett stygg
Hadde valgt annen font.
Dette er helt greit med tanke på bruken du skal ha grafikken til, men jeg ville gjerne sett store forbokstaver (Strike Source).

Men dette er ikke forumet å høste kritikk på slike bilder.
Uten å ta nFF for høytidelig (selv om alle vet nFF rocks your socks) holder dette forumet generellt en litt høyere standard. Med det så menes at dersom du skal vise frem grafikk du har produsert er det noen hakk bedre enn klipp-og-lim-taktikken.

Jeg forstår godt at du er stolt, at det ser kult ut og alt det der, men du velger rett og slett feil forum for tilbakemeldinger. Dersom du hadde laget figurene på freehand, samt produsert bakgrunnen selv hadde jeg vært, som andre her på forumet, vært mektig imponert. Men det er altså ikke slik. Forøvrig synes jeg bakgrunnen ligner mistenkelig mye på den du brukte i det første bildet du viste frem (not k00L).

Det er hyggelig at du liker å leke deg, men utforsk mer i så fall. Prøv å lage ting selv. Les tutorials, følg dem slavisk til du har et resultat. Deretter starter du på nytt, uten å gjøre det samme som nevnes i tutorialet, men eksperimenter selv. Se hva du kommer frem til. Prøv og feil.

Mitt råd: Finn deg et forum basert på gaming (catch-gamer.no til eksempel) og vis de frem der.
Sist endret av Goda; 8. mars 2008 kl. 18:32.
Store forbokstaver og kanskje mer enhetlig fontbruk
På CG er det masse fj0rtizzer som kommer til å rose klipp-og-lim teknikken din opp i skyene. Bedre å få kritikk av noen som har erfaring fra noe annet enn mspaint.
www.designsiden.no og www.ww-studio.no er sider der du kan få kritikk på bilder litt nærmere nybegynnerstadiet. Lykke til videre.
Sitat av Restyle
www.designsiden.no og www.ww-studio.no er sider der du kan få kritikk på bilder litt nærmere nybegynnerstadiet. Lykke til videre.
Vis hele sitatet...
Det stemmer bra, rettelse på url: http://www.ww-studio.com/ er mye gladere i emner som dette. Selv klarer jeg ikke og gi kritikk på sånt.
Sist endret av Christian; 8. mars 2008 kl. 20:36.