Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4984
Heihei, nå har jeg ikke skutt på 3uker, så jeg tenkte å prøve igjen nå, men det funka dårlig, når jeg setter inn nåla og trekker pumpa tilbake så får jeg ikke blodsvar, og når jeg prøver å trykke det inn så går det ikke, uansett hvor hardt jeg gjør det.. noen tips til hva jeg kan gjøre?
Det høres jo virkelig ut som du ikke treffer åren din. Såkalte bomskudd kan føre til diverse ubehag, i verste fall betennelser og amputasjon om det får gå for langt.. Jeg ville tatt det som et hint fra kroppen om å rett og slett drite i det.... Men om du er oppsatt på å bruke sprøyta så kan du enten kjøre den rektalt (uten nål seff) intramuskulært (vet ikke hvor lurt det er) eller så får du søke hjelp hos likesinnede, mer erfarne folk.-

Er en guide for injisering av L.I.T.S her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=260521
Trådstarter
29 1
Vet riskoen ved det, var ikke det jeg var interisert i å vite.. får svar nå, men får fortsatt ikke pumpa inn, why?:s
Sitat av marley95 Vis innlegg
Vet riskoen ved det, var ikke det jeg var interisert i å vite.. får svar nå, men får fortsatt ikke pumpa inn, why?:s
Vis hele sitatet...
Blodpropp?
Trådstarter
29 1
Hvordan kan jeg finne ut om det er det?
Er ikke helt sikker, har aldri rørt nåler. Men åssen ser armen din ut? Åssen ser blodårene ut? Normale?
Anbefaler deg IKKE og skyte hvis du er usikker. Kan føre til død.

Forresten, kan noe blokke nåla da? En bomullsdott eller noe?
brusk i blodårene kanskje, prøv en annen..
Ja, for all del la det stedet være. Aner ikke hva det kan være for noe, men prøv et annet sted, feks blodåren mellom langfingeren og ringfingeren over knoklene. Eller underarmene.

Pass på deg selv, lykke til.
Du får blodsvar men kan Ikke presse? Sikkert på at Ikke pumpa/ nåla er tett? Prøve og bytte ut nåla/pumpa? Uannsett dersom du har fått svar og blodet ligger I sprøyta for lenge er driten ødelagt. I mine værste dager og det ble slik, ble det rektal løsning.
Sist endret av Kastrup; 16. oktober 2014 kl. 14:55.
Bruker du de grønne pumpene som deles ut i Oslo? De er et helvette på jord.. Men hvis du trykker hardt nok går det (bare vær bombesikker på at du er inni åra først).
sjekk ut denne videoen.
https://www.youtube.com/watch?v=Miv8i-slK2w

https://www.youtube.com/watch?v=TsdBgSgYtHw
Sist endret av plater; 16. oktober 2014 kl. 18:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruker du stas? Jeg har nemlig samme problemet på grunn av mye bruk av slitt utstyr i tidligere liv og gamle dager!

Bruk stas! Det kommer til å gjøre forksjellen! Da finner man alltid en åre!

Vis ikke så prøv å sett den oppå hånda di! Der stikker dem ganske bra ut, jeg pleier sette der pga huden er elastisk så det blir ingen merker etterpå! Arret gror og det ser normalt ut, bruker du hånda ser man det jo for livet.
Trådstarter
29 1
Ja brukte de grønne fra oslo. syntes det var noe med den ja. Jupp, bruker stas
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva er stas ? Og er rektal inj. like effektivt som blodåre ?
Sitat av aquarit Vis innlegg
Hva er stas ? Og er rektal inj. like effektivt som blodåre ?
Vis hele sitatet...
Rektal injesering er i rumpa, og skal vistnok gi like god effekt. aldri prøvd noen av delene, men hørt at rektalt skal funke meget bra.
Rektal injisering er ikke like effektivt som ved injeksjon I blodårene, men ved noen type drugs kan biotilgjengligheten nesten like høy.
"Fordelen" men injeksjon direkte I blodåren er vel at det gir et mye større kick, og k an økende biotilgjengligheten.

Stas er det man fester rundt armen og strammer for å gjøre blodårer med synlige/lettere og treffe ved injeksjon.
Kjøp utstyr på apoteket.