Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5112
har 5 stk av disse tablettene, det er vist det samme som imovane, vil jeg få noe rus på de?isåfall hva slags rus kan jeg forvente meg?skal man ta det når man begynner å bli trøtt,eller kan jeg ta det med engang jeg har voknet om morgen også? hvor mange skal jeg ta, og kan man drikke alkohol sammen med det?
Sist endret av desobeissanCe; 10. september 2011 kl. 01:23.
Vanlig bruk er vel 1-2 en halvtime før man skal sove. Man får en rus på de men jeg synes den er såpass ubehagelig at jeg aldri tar disse for rus. Bruker de en veldig sjelden gang mot søvnproblemer(har hatt en pakke liggende i over 2 år uten å ha brukt den opp). Blander du med alkohol er sjansen for en blackout ganske stor.
men kan jeg spise det nå uten å sovne, tenkte å ta 1 sammen med 2 øl? jeg sto opp kl 22 i dag kveld
Ja, man klarer å holde seg våken hvis man vil liksom(med mindre man tar veldig mange/drikker mye).
Blackout er hva du får. Har fått disse tablettene før og de funket langt ifra til det de skulle brukes til. Søker du litt på forumet, så ser du nok at flere er enige i meg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Blackout er hva du får. Har fått disse tablettene før og de funket langt ifra til det de skulle brukes til. Søker du litt på forumet, så ser du nok at flere er enige i meg.
Vis hele sitatet...
min mening er at disse benzoene er de som gjør deg mest uberegnelig og adferdsendrende..iallefall for mitt vedkommende

hukommelse tap i større grad enn andre bnz
adferdsendringer i større grad enn andre bnz
zopiclone slår rett og slett ufattelig og mange mener det samme,du blir rett og slett zombie når du er på i våken tilstand..direkte skremmende til tider

jeg husker første tiden jeg testet dem om natten var det akkuratt som du ikke hadde sovet,men bare lagt deg og stått opp igjen..pga hukommelsetapet glemmer du at du sover liksom..på en måte
og litt av det samme skjer på dagtid..gjør ting du ikke husker eller egentlig ikke ville gjort
Sist endret av ferrys; 12. september 2011 kl. 14:12.
jeg tok 2 stk den samme dagen jeg lagde denne tråden og drakk 2 øl, etter det drakk jeg masse kaffe for å ikke sovne å prøvde å holde meg våken, ingen blackout, ingen halliser men fikk litt dobbelt syn bare, så gikk jeg å la meg
Sitat av desobeissane Vis innlegg
jeg tok 2 stk den samme dagen jeg lagde denne tråden og drakk 2 øl, etter det drakk jeg masse kaffe for å ikke sovne å prøvde å holde meg våken, ingen blackout, ingen halliser men fikk litt dobbelt syn bare, så gikk jeg å la meg
Vis hele sitatet...
Du får ikke halliser av zopiclone? Du mener vel zolpidem (stilnoct)?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Du får ikke halliser av zopiclone? Du mener vel zolpidem (stilnoct)?
Vis hele sitatet...
jeg har lest zopiclone er det samme som imovane, og at folk har fått halliser av imovane?
Sist endret av desobeissanCe; 12. september 2011 kl. 14:58.
Har fått noen slags halliser på zopiclone\imovane, men ikke vedvarende visuelle effekter som på f.eks sopp og 2c-x.
Var mer som en inbilning, en slags vrangforestilling som manifesterte seg. Jeg tror en stor del av disse "hallisene" består av overbevisning. Du tror du så noe, en rar skygge som ligna på en person. Så bygger du på dette, fyller inn hullene og overbeviser deg selv gang på gang at det skjedde. Til slutt er det bekrefta som en faktisk hendelse.

Dette stoffet fucker skikkelig med hukommelsen din. Du kan fint være oppegående og aktiv og alt er business as usual, men du kan ta noen jævlig snåle avgjørelser og dømmekraften går ut av vinduet etter noen få piller.
Forhåpentligvis en overflødig kommentar, men: aldri kjør bil på disse, selv om du føler deg normal der og da.
Sist endret av Bothrops; 12. september 2011 kl. 15:23.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Du får ikke halliser av zopiclone? Du mener vel zolpidem (stilnoct)?
Vis hele sitatet...
Det er fullt mulig,det er en ganske vanlig bivirkning av zopiclone/imovane.
Sitat av desobeissane Vis innlegg
jeg tok 2 stk den samme dagen jeg lagde denne tråden og drakk 2 øl, etter det drakk jeg masse kaffe for å ikke sovne å prøvde å holde meg våken, ingen blackout, ingen halliser men fikk litt dobbelt syn bare, så gikk jeg å la meg
Vis hele sitatet...
jeg tror det "blackout"ordet er veldig overdrevent,det btyr nok bare at man ikke husker alt helt
jeg har aldri fått blackout men har sendt meldinger og sånn jeg ikke husker hva jeg skrev i,er det blackout?jeg betegner det ikke som det hvertfall

får jeg blackout våkner jeg på et sted uten å fatte hvordan jeg kom meg dit,det er blackout
Når jeg mener blackout, så mener jeg en periode som er helt svart.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Når jeg mener blackout, så mener jeg en periode som er helt svart.
Vis hele sitatet...
Samme her. Blackout er en periode der du overhodet ikke husker noen ting. Du kan høre venner beskrive det, du kan se bilder, men det er helt svart.
zopiclone er noe drit. dårlig rus, mye blackouts. kjipt å våkne opp og finne ut at du har sendt facebookmeldinger til helt fremmede folk.
Helt uenig i at Zopiclone er no dritt. Faktisk et av de middlene jeg mangler (og savner). Blir ikke helt det samme av andre benzoer (ja jeg vet at Zop ikke er et ekte benzo).
Sitat av ferrys Vis innlegg
zopiclone slår rett og slett ufattelig og mange mener det samme,du blir rett og slett zombie når du er på i våken tilstand..direkte skremmende til tider

jeg husker første tiden jeg testet dem om natten var det akkuratt som du ikke hadde sovet,men bare lagt deg og stått opp igjen..pga hukommelsetapet glemmer du at du sover liksom..på en måte
og litt av det samme skjer på dagtid..gjør ting du ikke husker eller egentlig ikke ville gjort
Vis hele sitatet...

Akkurat det hendte meg! Jeg fikk 1 eller to tabletter av min far en kveld da jeg hadde snudd døgnrytmen og trengte sårt å få sove for å rekke ett eller annet neste morgen. Jeg kan ikke huske hva jeg gjorde før jeg la meg, kan ikke huske AT jeg la meg, og kan ikke huske hvordan/når jeg våkna.

Jeg bare var plutselig våken neste morgen, helt ut av det blå!
Sitat av Muradi Vis innlegg
Du får ikke halliser av zopiclone? Du mener vel zolpidem (stilnoct)?
Vis hele sitatet...
Har fått halliser på Imovane / zopiclone opptil flere ganger, ta to - tre stykker, en pils, og se en naturdokumentar

å holde seg våken er ikke noe problem, du må bare være fokusert på å ikke sovne
Sovnet fort av dem jeg.
Sist endret av DarkBody; 20. september 2011 kl. 22:10.
Ser at mange skriver her om at man blacker ut av imovane osv, nå har jeg ikke prøvd å blande dem med alkohol, men tok 3 stk første gangen og ble bare litt søvning og chill stemmning, gikk og la meg etter 2 timer.

Neste morgenen våknet jeg og følte meg skikkelig utvilt, men fikk høre av kjæresten at når hun hadde ringt meg så momlet jeg veldig, mens jeg husket ikke at jeg hadde ringt henne en gang, men ellers så husker jeg alt fra kvelden, pluss at jeg tror hun ringte meg når jeg hadde sovnet å det kan jo forklare en del også.
Sist endret av Dr.Feelgood; 20. september 2011 kl. 22:11.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Neste morgenen våknet jeg og følte meg skikkelig utvilt, men fikk høre av kjæresten at når hun hadde ringt meg så momlet jeg veldig, mens jeg husket ikke at jeg hadde ringt henne en gang, men ellers så husker jeg alt fra kvelden, pluss at jeg tror hun ringte meg når jeg hadde sovnet å det kan jo forklare en del også.
Vis hele sitatet...
Det er det som er skummelt med dette stoffet. Man tror at man husker hele kvelden, men så er det mange øyeblikk som du egentlig ikke har fått med deg.