Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2724
Hei,
Har en nyere Get boks fra tidligere Internett leverandør tilgjengelig.

Koblet den i dag til og fikk beskjed om at jeg ikke har tilgang til TV-arkiv og kanaler sett bort i fra NRK.

Finnes det noen måte å bruke denne boksen i kjellerstuen fullt ut slik at jeg slipper å leie egen boks for 49kr/mnd hos nåværende Internett/tv leverandør?

Har allerede en tv boks i drift fra nåværende leverandør.
Er det den med Android så kan du alltids installere appen til den nye leverandøren og streame over internett. Er det eldre micro boks el.l er det ikke mye du kan bruke den til
Trådstarter
Er en boks fra 2020 mener jeg på.
Kom på jeg muligens kan installere telia play appen på denne.
NRK kanaler og menyen generelt fungerer på boksen.
Eneste jeg får opp er at jeg ikke har tilgang når jeg trykker på TV-arkiv eller prøver å logge meg inn

Samsung TV-en nekter å la meg installerer telia appen
Sist endret av Riskremen; 25. mai 2022 kl. 23:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må vel regne med at den er låst til sin egen leverandør. Så jeg tenker du må betale for å se tv. Har du forresten programkort?
Det korte svaret er nei..

Programkortet må ha en aktiv kanalpakke, og programkortet må være registrert på en person.

Dette har TV leverandørene ganske god kontroll på.
Sist endret av Superspurv; 26. mai 2022 kl. 19:08.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du må stå som juridisk eier av tv- og internett for å gjøre endringer på boksen.

Ring Telia og spør om hvilken avtale som følger med boligen. Velg Telia- box hvis du ser mye på TV eller er en avansert TV- seer.