Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4877
Hei!
Jeg har en (for meg) absurd situasjon som jeg lurte på om noen har innspill til.

Eksen min konfronterte meg med et lydopptak som han hadde lagret på sin mobil. Dette var av en samtale mellom meg og en annen mann hjemme hos meg midt på natten da bare jeg og han var til stede. Det var et litt intimt samtaletema. Jeg hadde ingen problemer med å høre at det var oss.

I følge min eks har han fått dette tilsendt av noen felles bekjente han har med denne mannen. Men han nekter å si fra hvem.

Hva tenker dere er mest sannsynlig her? At han jeg var med faktisk har tatt opp et random utdrag fra en samtale? Eller at eksen min har installert avlyttingsutstyr (han er veldig sjalu og hadde på det tidspunktet anledning til å komme seg inn i boligen)? Jeg bor ikke i boligen lenger så har ikke anledning til å sjekke noe der.

Jeg kan selvsagt ringe fyren for å konfrontere han, men han kan jo bare benekte det og jeg vil jo virke helt sprø. Føler meg helt paranoid allerede.
Det er umulig for noen andre å si om det er eksen din eller mannen du var med utifra den lille informasjonen du deler.
Hva tror du selv?
Du kjenner din eks bedre enn noen her. Hvis du har en følelse at det er noe han kan finne på å gjøre er det vel mest sannsynlig han.
Har vanskelig for å forstå hva motivene til mannen du var med eventuelt skulle vært.
Håper du løser situasjonen din!
Shooting expert
BrageP's Avatar
Vi har ikkje nok informasjon, men prøv å setje deg sjølv i deira situasjon og gjer eit forsøk på å forstå eventuell motivasjon. Då blir det kanskje lettare å nøste opp i. Lukke til!
Sist endret av BrageP; 10. januar 2022 kl. 22:47.
bare magefølelse men tipper på x din..
Det er vanskelig å tenke seg til hva motivasjonen til denne "andre mannen" skal være for å ta opp og dele deres private og intime samtale, men ikke så vanskelig å tenke seg til hva motivasjonen for en sjalu eks kan være for å avlytte og samtidig prøve å påstå at "den andre mannen" er skyldig.

Men dersom du er helt sikker på at din eks ikke har noen tilgang til din nye bolig og eller dine elektroniske dingser (mobil, pads osv) så er det vel bare å anta at dersom denne "andre mannen" er skyldig vil han snart dele nye, intime og fortrolige ting med sine venner som igjen antakeligvis vil finne veien til din eks som neppe vil nøle med å konfrontere deg med dette nye materialet. Og er du da sikker på at din eks ikke kan ha fremskaffet dette selv så er nok denne "andre mannen" nok en douchy type du burde styre unna.