Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6164
Jeg har brukte begge i lengre tid nå. Hva jeg opplever er at valium (eller benzoer generelt) faktisk demper opiateffekten. Jeg føler meg mindre euforisk og mer depriemrt hvis jeg blander benzoer og opiater.

Er jeg alene i dette? Jeg opplever det samme om jeg tar cannabis med opiater. Så det kan jo være det bare er jeg som er slik...
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Noen kan oppleve en oppkvikkende effekt av valium og andre angstdempende preperater. Ellers så skal de fleste benzodiapinene forsterke opiater.
jo jeg har hvert borti de, Mit rådd er at du tar pf først hventer 2timer så hiver du inpå valium, Same nor du skal røyke så tar du pf først venter halvtime så røyker du deg opp og blir litt gira, ok hei å unskyl skrive feil ,
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Alt av opioder (forte, oxy o.l) funker mye bedere på meg om jeg tar en valium når opiat effekten avtar.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Dr.Landau Vis innlegg
Alt av opioder (forte, oxy o.l) funker mye bedere på meg om jeg tar en valium når opiat effekten avtar.
Vis hele sitatet...
Joda. Men i min opplevelse ødelegger benzoer opiatrusen.
Det har nok mest med å gjøre at jeg ikke liker benzorusen noe særlig, jeg føler meg bare tung og alt for likegyldig (mens opiater, og spesielt subutex gjør meg energisk, gir meg lyst til å gjøre ting)
Valium eller benzoer funker greit alene, om jeg ikke har noe annet, spesielt gode til å dempe abstinenser selvsagt, og kan hjelpe med å dempe angst; Men fra nå av tar jeg opiatene alene, og sparer valiumene til en regnfull dag.

Takk for alle svar forresten, vi kan gjerne avslutte denne tråden nå, jeg er nok alene i å ikke være så glad i benzoer (siden de nesten gis bort som godteri på gata hver dag)

Namasté
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av JerryBlank Vis innlegg
Joda. Men i min opplevelse ødelegger benzoer opiatrusen.
Det har nok mest med å gjøre at jeg ikke liker benzorusen noe særlig, jeg føler meg bare tung og alt for likegyldig (mens opiater, og spesielt subutex gjør meg energisk, gir meg lyst til å gjøre ting)
Valium eller benzoer funker greit alene, om jeg ikke har noe annet, spesielt gode til å dempe abstinenser selvsagt, og kan hjelpe med å dempe angst; Men fra nå av tar jeg opiatene alene, og sparer valiumene til en regnfull dag.

Takk for alle svar forresten, vi kan gjerne avslutte denne tråden nå, jeg er nok alene i å ikke være så glad i benzoer (siden de nesten gis bort som godteri på gata hver dag)

Namasté
Vis hele sitatet...
Jeg har det samme 😊 kdet er som om benzoene demper hjernen min til å merke jeg ikke er ruset. Jeg venter til en regnfull dag jeg og hehe
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å bare ikke ta benzo sammen med opiat om det ødelegger rusen? Ser tråden er gammel. Men om ts har tatt pf over lengere tid vil uansett den euforiske følelsen gradvis forsvinne uansett.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har misbrukt begge deler. Valium gjør meg bare trøtt. Paralgin Forte gjør meg mildt euforisk ved 6-9 tabletter. Paralgin er ganske kos hvis du oppnår relativt høye doser Kodein, pass på Paracetamol, Fare ved rundt 1500-2000 paracetmol, der er min grense. Lever fortsatt.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tygget 9-10 Paralgin Forte og gidd Faen i Paracetamolen, Ga faen i Paracet'en at the moment ved 7-8 anledninger. Lever fortsattt, ikke anbefalt though. Fått beskjed om svak Lever