Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1490
Hei. jeg lurte egentlig på hvordan man gjør dette på best mulig måte når man må ta under tilsyn?
har hørt at folk bruker ett slags rosa lim i ganen, for å skyve dosen opp dit så den fester seg. (om man selvfølgelig ikke klarer å lure det unna på noen annen måte enn i munn da). noen som har erfaringer?
lurer på dette kun pga jeg ikke ønsker å ta denne "bombekjeften", og heller vill dele det opp i mindere doser og ta det ett par ganger til dagen.
Hvorfor spør du ikke bare legen din om du kan få dele det opp i mindre doser? Det må jo være mye enklere en å skal prøve å snike det unna. Ettersom dette er en medisin for et såpass alvorlig problem bør du kanskje enten følge det opplegget du allerede har, eller ta det opp med legen din slik at dere kan samarbeide om en løsning som passer best for deg.
Trådstarter
4 1
I LAR er det ikke mulig å dele opp noe doser. og legen har ingenting han skulle sagt.

alternativet er å trappe ned. noe jeg ikke ønsker. spørr bare hypotetisk, om noen har erfaringer etc. husker da jeg var på kjøret, og folk kom med subutex tildekket i noe rosa lim. men ikke vet jeg hva de brukte.