Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2339
Tok 40mg Valium idag, da jeg ikke fikk noe særlig effekt av 20mg igår.
Etter ca. 1 time så ble jeg voldsomt kvalm.
Noen timer senere sjekket jeg bivirkningene på Valium hos felleskatalogen, hvor "kvalme" var en av de.

Er Kvalme en bivirkning som vil forsvinne ved videre bruk, eller betyr dette at jeg rett og slett burde droppe Valium for godt?

Takker for svar
Kjente du noe annet enn kvalme? Hvis opplevelsen ikke var annet enn ubehagelig burde du kanskje vurdere noe annet istedet.
Tok du 40mg samtidig eller fordelt over dagen?
Sitat av dagfinmikkel Vis innlegg
Kjente du noe annet enn kvalme? Hvis opplevelsen ikke var annet enn ubehagelig burde du kanskje vurdere noe annet istedet.
Vis hele sitatet...
Kvalme var det eneste jeg oppfattet som ubehagelig.
Ellers så opplevde jeg litt døsighet og sløvhet. Ikke noe særlig ubehagelig egentlig.

Sitat av Dr.Landau Vis innlegg
Tok du 40mg samtidig eller fordelt over dagen?
Vis hele sitatet...
Samtidig ^^
Selv tar jeg ca 40mg om dagen med 4-6 timers mellomrom. Da holder jeg meg i fin anslappet form hele dagen. Kvalme har jeg aldri opplevd, men så er vi jo alle forskjellig skrudd sammen
Knuste 2 valium tabletter en gang (husker ikke mg, men de var blå) tok det nasalt og spydde som en gris i ca 12 timer etter...... var jo kjekt......
Sitat av Olje14 Vis innlegg
Knuste 2 valium tabletter en gang (husker ikke mg, men de var blå) tok det nasalt og spydde som en gris i ca 12 timer etter...... var jo kjekt......
Vis hele sitatet...
Sniffa du valium?
Sitat av muffinluv Vis innlegg
Sniffa du valium?
Vis hele sitatet...
Utrolig hva folk gjør skjønner du
Walter Bishop på 50mg valium = kvalme. Fringe S2.10

http://www.youtube.com/watch?v=hZmAAIIwPdA