Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 18187
Hvor mye skal til for å bli avhengig av disse tablettene? Skal si jeg føler meg bra etter inntak av disse!
Er det noen med erfaring som kan fortelle litt om sine opplevelser? Takk
Sist endret av Dodecha; 19. september 2011 kl. 18:18. Grunn: Regelbrudd redigert vekk: Man skal ikke diskutere priser
Etter hva jeg har hørt av en kompis som fikk oxynorm og oxycontin utskrevet , Ifølge han så blir du enormt fort avhengig av dette, å nedtrappingen er helt forj*vlig!
Har og slukt litt av dette sammen med alkohol å rusen er SKUMMELT god! Hehe.


Jeg har bare gått rundt i butikker å stålet klær å tatt tunge piercing, husker nesten ingenting av de 2 ukene med nesten konstant oxy-rus.
Sist endret av Dodecha; 19. september 2011 kl. 18:18.
BeautyBear's Avatar
Trådstarter
Jeg har brukt rusdoser av OxyNorm i snart 5 dager nå, lurer på hvordan det blir når jeg brått avslutter i morgen. Har hatt en skummel opplevelse med dette legemiddelet til nå, fikk kommentarer fra en jeg kjenner om noen blå merker i ansiktet mitt og på halsen som bare ble større og større. Han freaket helt ut og jeg skjønte ingenting, det viste seg bare at jeg hadde glemt å puste sikkelig en stund :P

Men kan ikke si at jeg kjenner meg igjen med dette hukommelsestapet, har blandet med alkohol en gang men husket allikevel alt fra den kvelden!
Kast resten du har i dass, du leker med noe utrolig skumle greier!
BeautyBear's Avatar
Trådstarter
Hvorfor sier du det?
Sitat av BeautyBear Vis innlegg
det viste seg bare at jeg hadde glemt å puste sikkelig en stund :P
Vis hele sitatet...
Kanskje DERFOR?!
Sist endret av KevinNice; 18. juli 2011 kl. 14:22.
Sitat av BeautyBear Vis innlegg
Hvorfor sier du det?
Vis hele sitatet...
OxyNorm er et opiat. Du skal ikke leke med opiater som det virker som du driver med litt her. Men så klart, du bestemmer! Men jeg fraråder deg det. Om du ikke vil kaste resten, vent noen uker så kan du ruse deg på dem. Sånn så det er mindre sjanse for at du bygger opp avhengighet pga den dritten
Vet ikke om det har noe for seg, men jeg kan dele dette i allefall; Jeg har hatt et skadelig rusmissbruk hvor alt jeg kom over sklei ned. Har vel ikke likt noe så godt som jeg har likt oxynorm/oxycontin. Det var ja...bedre enn mdma - på mange måter.

Heldigvis har jeg en viss rusbeherskelse og har aldri mer gått til anskaffelse av det mer enn de to gangene, som skjedde rett etter hverandre. Skummelt godt + at jeg fikk en liten grad av leddsmerter og ukontrollerbar kvalme et par av dagene etter rusen som gjorde at jeg bare måtte ligge å svette å spy. Hadde veldig lyst på mer når dette pågikk.

Dæven å fort abstinensene kom!!! Det var herlig, men farlig. Føler meg fristet av dette stoffet enda, mer enn alle andre. Eller hasj topper vel oxy. Har ikke noe sug etter det riktig nok, men det detter inn i tankene mine støtt og stadig. Hadde det ligget foran meg hadde det blitt en kamp mellom å innta eller ikke innta.

Nå innså jeg vel egentlig hvor hekta man blir på bønna, det er i allefall for meg værre å kutte ut enn alt annet :P
Sist endret av Trippa; 25. juli 2011 kl. 02:16.
Sitat av Trippa Vis innlegg
Vet ikke om det har noe for seg, men jeg kan dele dette i allefall; Jeg har hatt et skadelig rusmissbruk hvor alt jeg kom over sklei ned. Har vel ikke likt noe så godt som jeg har likt oxynorm/oxycontin. Det var ja...bedre enn mdma - på mange måter.

Heldigvis har jeg en viss rusbeherskelse og har aldri mer gått til anskaffelse av det mer enn de to gangene, som skjedde rett etter hverandre. Skummelt godt + at jeg fikk en liten grad av leddsmerter og ukontrollerbar kvalme et par av dagene etter rusen som gjorde at jeg bare måtte ligge å svette å spy. Hadde veldig lyst på mer når dette pågikk.

Dæven å fort abstinensene kom!!! Det var herlig, men farlig. Føler meg fristet av dette stoffet enda, mer enn alle andre. Eller hasj topper vel oxy. Har ikke noe sug etter det riktig nok, men det detter inn i tankene mine støtt og stadig. Hadde det ligget foran meg hadde det blitt en kamp mellom å innta eller ikke innta.

Nå innså jeg vel egentlig hvor hekta man blir på bønna, det er i allefall for meg værre å kutte ut enn alt annet :P
Vis hele sitatet...
Bra noen kommer med personlig erfaringer. KP!
Majestic 12
Tothep's Avatar
Jeg har brukt oxycontin og oxynorm ca 1 år før jeg byttet til plaster og palladon.

Det lindrer smerter meget bra, men du må konstant ha dose økning.
Når de seponerte oxy'en var jeg på en døgndose på 330 mg.

Du blir også meget fort avhengig av disse pillene. Spesielt oxynormen siden den er så korttidsvirkende.

Jeg anbefaler deg å se noen videoer på YouTube ang. oxy. Bare søk etter oxycontin. Så vil du se hvor mye skade de pillene har gjort.
I USA kaller man det for Hill-Billy heroine.

Jeg vil tro at gateprisen er ganske høy, siden det finnes lite av det på svartmarkedet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg gikk på Oxynorm et par uker i strekk. Så var jeg tom!
Absinensene var som en helvetes influensa med hodepine. Helt jævlig med andre ord.
Dette var dog over på en dag, så man kan vel si jeg var heldig sånn.
Til tross for nedturen er dette piller jeg stadig er på jakt etter, men tilgangen virker nesten som null + at de som har skal ha fantasipriser. Nå går det mer i benzo og fenatyl, men fenatylnedturen suger egentlig mer enn oxynormen.
Sist endret av Dr.Landau; 19. september 2011 kl. 18:05.
Hvordan er avhenginghet/toleranse på oxycodon sammenliknet med kodein?
Jeg har erfaring fra oxynorm fick de av legen vid 5 tillfeller etter kosmetisk operation.
Ettersom det er en framstellt opiat så må du tenka på at viss du har spist mye oxynorm å somnar så kan du glemme å åndes, de er extremt beroende framkallande men man må ju ha noe slags selv diseplin
Lå 2 uker på sykehuset for litt siden i forbindelse med lungekollaps og operasjon.

Fikk da nesten så mye OxyNorm som jeg klarte å hive inn, fikk også oxycontin til morran og kvelds :s Følte meg i god form på sykehuset, men når jeg kom hjem var det ikke like artig. Humør som en berg å dal bane, kaldsvetting, småfeber, dårlig søvn.. Men begynte da å bli bedre etter noen dager..

Så vær forsiktig...