Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2586
Fikk mye "renere"/potent speed (amfetamin) enn forventet. Ingen av oss klager av den grunn!!! Men da hele gjengen benytter seg av utstyr; har vi kommet fram til en felles konklusjon. Den skulle bare hatt ett lite spark da ville den vært perfekt.

Problemet er at hver og en mener de har den beste metoden for å gi pulveret prikken over i'en- alt fra epsom salt til aceton og andre kosttilskudd...
Vi har "nok" speed til å prøve alt sammen men jeg syntes det ville blitt galskap. Så jeg henvender meg her, med metoden jeg mener er den enkleste og ikke minst, langt mindre helseskadelig enn de andre forslagene. Mitt forslag har jeg aldri selv prøvd eller sett bli gjort, men det hørtes mer fornuftig ut enn mye annet jeg har hørt.


Om vi tar druesukker (tabletter, 1 inneholder: Glukosemonohydrat 1g, gelatin og magnesiumstearat til ca 1,1g)

Knuser og pulveriserer 10-15 stk, så tilsette 5-10 ml sprit(60%) til det pulveriserte druesukkeret. For så å tilsette 30-40g speed. Mixe blandingen "grundig nok" før den settes i kjøleskapet (så fort det lar seg gjøre). Blandingen oppbevares da i en plast(glass?)plate/boks uten lokket på.

Da skal vel alkoholen både bryte ned/fjerne gelatinen og samtidig fordampe. Noe av alkoholen vil binde seg til blandingen, men ikke være "farlig"/ubehagelig??

Vil dette gi et tilfredsstillende kick? Om det ikke gjøre det, hvordan ville blandingen (godt luftet) reagert om det ble tilsatt 0,7-1,44g epsom salt til slutt? Er rekkefølgen på prosessen legitim, eller er dette helt på bærtur?
Kan ikke den som har lyst til å tilsette andre ting enn amfetamin i amfetaminen sin bare gjøre det selv? Høres jo trist ut at dere er såpass vant til å få alt mulig rart, at dere må tilsette "noe" selv om dere ikke en gang veit hva det er enda :/

Aceton? Vennligst forklar hvordan den gir noe mere kick enn brennende smerter i blodåren?

Hva skal epsomsalt/magnesiumsulfat gjøre for dere? Har dere lite magnesium, eller treg avføring? Eller er det for å hindre stive blodårer og inflamasjon slik at sau- slav- jeg mener kundene ikke merker noe av all acetonen?

Denne tråden høres jo ut som noen som skal kutte varene sine, ikke piffe dem opp, men det er bare å opplyse meg!
Gidder rett og slett ikke å ramse opp de forskjellige forslagene og "bruks områder" for alle de forskjellige stoffene... Men ja, ønsket er å kutte produktet så vi oppnår ønsket rusopplevelse. Men å kalle det for varene blir feil Da ville vi simpelthen gjort akkurat det du nevner i første setning (selv om det er ganske kokos).

Off topic: om det var varer, og det hadde blitt solgt slik som det er- ville nettopp alt det der skjedd... De fleste i området vet jo faen ikke forskjellen på metaamf og amf; derfor flertallet etter "kicket".
Og hvis du har selv slengt varer rundt deg, ville du skjønt at en slik situasjon er lite gunstig for ALLE parter. Kunden, selgeren og kokken.

Håper du føler det var tilstrekkelig nok med belysning, så, gjerne svar på det faktiske spørsmålet. Eller simpelt bare la vær om du ikke vet det. Trenger ikke flere spekulasjoner enn de som allerede er rundt TOPIC

Om volumet (mengden) øker, men samtidig som den faktiske effekten vedvarer + KICKET. Så er det bare en stor bonus, da får man følelsen av å ha mer. Og tross alt funker det likt om ikke bedre, forhåpentligvis.....
Sist endret av CRS4€20; 2. januar 2018 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av CRS4€20 Vis innlegg
Gidder rett og slett ikke å ramse opp de forskjellige forslagene og "bruks områder" for alle de forskjellige stoffene... Men ja, ønsket er å kutte produktet så vi oppnår ønsket rusopplevelse. Men å kalle det for varene blir feil Da ville vi simpelthen gjort akkurat det du nevner i første setning (selv om det er ganske kokos).

Off topic: om det var varer, og det hadde blitt solgt slik som det er- ville nettopp alt det der skjedd... De fleste i området vet jo faen ikke forskjellen på metaamf og amf; derfor flertallet etter "kicket".
Og hvis du har selv slengt varer rundt deg, ville du skjønt at en slik situasjon er lite gunstig for ALLE parter. Kunden, selgeren og kokken.

Håper du føler det var tilstrekkelig nok med belysning, så, gjerne svar på det faktiske spørsmålet. Eller simpelt bare la vær om du ikke vet det. Trenger ikke flere spekulasjoner enn de som allerede er rundt TOPIC

Om volumet (mengden) øker, men samtidig som den faktiske effekten vedvarer + KICKET. Så er det bare en stor bonus, da får man følelsen av å ha mer. Og tross alt funker det likt om ikke bedre, forhåpentligvis.....
Vis hele sitatet...
Ikke tro den retorikken din fører noen vei hvis du ikke er interessert i å diskutere hvorfor man på død og liv skal putte i alle disse stoffene. Det er nettopp dette jeg spør om, og et svar som tilsier at jeg skal holde kjeft fordi jeg liksom ikke " veit" noe samtidig som du nekter å forklare er jo underholdende nok...

Takk! Da var misstanken bekreftet, og ingen spørsmål besvart.

At mange trenger ett ekstra " kick" fordi amfetaminrusen ikke er bra nok i seg selv veit jeg da, er jo dette som er idiotisk og skremmende.
Skjønner ikke helt hvor du vil med dette..
Personlig ville jeg solgt det til noen som faktisk verdsetter ren amfetamin å kjøpt ny gasset meth å trøkke. Rene varer er vanskelig nok å komme over for dem som foretrekker det.
Siden du har lest alle fremgangsmåter kan vi kanskje konkludere med at smaken er som baken, å du bør prøve deg fram til din preferanse?