Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135358
Sitat av svaart Vis innlegg
sykklet nettopp 10.81 miles på racing sykkelen min uten at stamina statten gikk opp noe som helst? er det normalt?
Vis hele sitatet...
Ikke for å stjele ditt sp. men lurer også på det med styrken, hvordan får jeg den opp?
Sitat av kenny Vis innlegg
Ikke for å stjele ditt sp. men lurer også på det med styrken, hvordan får jeg den opp?
Vis hele sitatet...
Det er kjipt at man ikke kan trene på treningslokalene på stranda som i GTA SA.
Men tror de eneste måtene for å øke styrken er å dytte over kuer og slå ned folk.
men er det noen dyr med i online da?
Har ikek sett noen jeg.
Og en ting til, jeg har vistnok mistet muligheten til å skyte fra bil/vise finger.
Noen som vet hva jeg må gjøre?

fikk ikek redigert det siste innlegget mitt, men fant ut at hvis man gjør et mission, eller aktivitet i story mode, fikses problemet med å skyte fra bil.

Lar det bli der siden det viser seg at flere har det samme problemet.
Sitat av kenny Vis innlegg
men er det noen dyr med i online da?
Har ikek sett noen jeg.
Og en ting til, jeg har vistnok mistet muligheten til å skyte fra bil/vise finger.
Noen som vet hva jeg må gjøre?

fikk ikek redigert det siste innlegget mitt, men fant ut at hvis man gjør et mission, eller aktivitet i story mode, fikses problemet med å skyte fra bil.

Lar det bli der siden det viser seg at flere har det samme problemet.
Vis hele sitatet...
Det meste du har spurt om kan lett googles.

Dyr i GTA V
Skulle inn, fikk melding om at cloud-serveren var nede, også trykket jeg desverre at jeg skulle bruke disc-content, og nå har jeg ikke karakteren min mer.

Er det fordi at cloud-serveren fortsatt er nede? Eller har jeg faktisk mistet han fordi jeg spilte på disc istedet for cloud?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Er det fordi at cloud-serveren fortsatt er nede? Eller har jeg faktisk mistet han fordi jeg spilte på disc istedet for cloud?
Vis hele sitatet...

Jeg lurer på det samme selv. Opplevde også dette i kveld. Litt irriterende, selv om jeg bare hadde kommet til rank 13.

Dog skal det sies at jeg lagde en ny karakter i kveld, og denne fikk plutselig, etter at tutorialen var fullført, den forrige karakterens penger inn på bankkontoen sin. Dessuten startet han spillet med noen tusen dollar.

Det er visst ganske mange som har opplevd lignende.
Gratulerer. Du har oppdaget bank-konto.
Bank-kontoen kan åpnes av alle dine karakterer, og er en fin måte å "safe" pengene sine på.
Jeg hiver alle pengene inn i banken (duh) i tilfelle en vakker dag jeg mister karakteren min og.

Nei, dyr er avslått i Online, kos deg med å banke opp sivile.
Har ikke hørt en eneste person som har åpnet kjeften på mic, enda. Skjer med det, da? Har alle i GTA V sosial angst?
Sitat av stagg Vis innlegg
Har ikke hørt en eneste person som har åpnet kjeften på mic, enda. Skjer med det, da? Har alle i GTA V sosial angst?
Vis hele sitatet...
Serriøst? har du ikke hørt det? det første som blir gjort når man joiner en server er og mute alle de små drittungene som leker seg med mic'n
Game disconnected
pokemon's Avatar
Men hvor er oppdragene? det eneste jeg kan gjøre er å hente biler og dop
Sist endret av pokemon; 6. oktober 2013 kl. 11:47.
Har faktisk kun opplevd selv en gang at noen har tatt i bruk mic, dog det virket mer ufrivillig da han fort skrudde den av igjen.

Ellers så spiller jeg med free aim på nett, virker som at modenhetsnivået er noe grann høyere der. Og når jeg tenker meg om har jeg vel kun blitt drept i free roam en gang så lenge jeg har spilt over nett.
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Har faktisk kun opplevd selv en gang at noen har tatt i bruk mic, dog det virket mer ufrivillig da han fort skrudde den av igjen.

Ellers så spiller jeg med free aim på nett, virker som at modenhetsnivået er noe grann høyere der. Og når jeg tenker meg om har jeg vel kun blitt drept i free roam en gang så lenge jeg har spilt over nett.
Vis hele sitatet...
tenkte gå over til free aim selv . Blir litt rart når trikset er raskest ut av bilen å få på autosikting...
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
tenkte gå over til free aim selv . Blir litt rart når trikset er raskest ut av bilen å få på autosikting...
Vis hele sitatet...
Hehe ja, det er en ny opplevelse. Merker at jeg sliter litt i deathmatches, men det gjør nå de fleste andre også, så havner oppi en del artige situasjoner.

Angrer ikke ett sekund.
Når jeg går inn på online, så kommer jeg bare inn på en session der det er bare meg... har fått til å spille oppdrag med andre men går ikke an med free roam med andre, da er jeg helt alene.. noen som har samme problemet? Eller noen som vet hva som er galt?
Sitat av levi9 Vis innlegg
Serriøst? har du ikke hørt det? det første som blir gjort når man joiner en server er og mute alle de små drittungene som leker seg med mic'n
Vis hele sitatet...
Var en kar som sa noe akkurat nå, men bortsett fra det så er et rimelig rolig.
Når man gjør missions passer det ganske bra å ha headset.
Bare synd at de fleste ikke bruker det, føler meg dum om jeg liksom snakker "med meg selv"
Hvordan skrur jeg på free aim?
Sitat av svaart Vis innlegg
Hvordan skrur jeg på free aim?
Vis hele sitatet...
Må gjøre det i singleplayer delen av spillet, trykk start - settings - og så ligger det under controls (targeting mode).
Er d bare til meg at du plutselig timer å mister karakteren din .. ? har skjedd 2 ganger.. gidder ikke å lage flere karakterer når slikt sjer..
en jeg spiller med har mista sin lvl 25 character og.. Jeg har hatt null problemer siden dag 2 etter launch. noen er
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Må gjøre det i singleplayer delen av spillet, trykk start - settings - og så ligger det under controls (targeting mode).
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal man egentlig ville bruke free aim? Er jo bedre å bruke assisted aim, og så bare sikte litt oppover så man treffer skallen.
Vent, kan man bruke aim assist på online? Så teit..
Jeg hater aim assist for det blir alt for lett, men hvis andre kan bruke det så får jo de en stor fordel.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Vent, kan man bruke aim assist på online? Så teit..
Jeg hater aim assist for det blir alt for lett, men hvis andre kan bruke det så får jo de en stor fordel.
Vis hele sitatet...
Nei, man joiner kun session som enten har på assisted aim eller ikke. Det velger du selv. Er forøvrig drittirriterende å sikte spesielt på deathmatchs dritt. Kjører assisted aim
Sitat av Beerbowl Vis innlegg
Er d bare til meg at du plutselig timer å mister karakteren din .. ? har skjedd 2 ganger.. gidder ikke å lage flere karakterer når slikt sjer..
Vis hele sitatet...
Ser ut som at utrolig mange har mistet karakteren sin de siste timene.
I denne artikkelen blir du anbefalt å ikke lage en ny karakter.

http://www.examiner.com/article/gta-...-to-be-deleted
Sitat av SRB Vis innlegg
Nei, man joiner kun session som enten har på assisted aim eller ikke. Det velger du selv. Er forøvrig drittirriterende å sikte spesielt på deathmatchs dritt. Kjører assisted aim
Vis hele sitatet...
Nei det er jo det som gjør det spennende. Hvem som helst kan holde inne triggerknappen og sikte opp på hodet. Skal litt mer skills til å sikte med free aim.

Assisted aim ødelegger hele spillopplevelsen for min del, det var det første jeg skrudde av.
Er GTA Online nede for flere?
Jeg datt ut og når jeg prøver og komme inn er characteren min vekk, er serverne nede igjen?
Jeg kommer inn, men har litt problemer med å ta oppdrag.

Load story mode, så velg gta online og solo session. Funker her.
Ja, men da spiller du jo ikke online, da spiller du jo offline
Jeg har fått "the rockstar cloud servers are unavailable right now. only disc content will be available and saving will be disabled. Are you sure you want to proceed?" siden i går, og om jeg tar proceed, så har jeg bare en annen sliten karakter, ikke den jeg ègentlig spiller på.

Flere som har det problemet?
Ble akkurat frakoblet. Prøver komme inn igjen, samme problemet som du beskriver, Korkebrusen.
Mista characteren min rett etter at jeg hadde kjøpt en apartment til 230K. FML
Game disconnected
pokemon's Avatar
Hvordan fikk du 230k?
Sitat av pokemon Vis innlegg
Hvordan fikk du 230k?
Vis hele sitatet...
Gjorde masse missions og rana butikker, tjener godt på det.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
Hvordan fikk du 230k?
Vis hele sitatet...
Samme som jeg har nesten 200k. Grinde VD og gjøre oppdrag.
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Er GTA Online nede for flere?
Jeg datt ut og når jeg prøver og komme inn er characteren min vekk, er serverne nede igjen?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg skyper med 4 andre ALLE har mista char på 20- 35 rank osv.. Er vel bare å vente. Cloud som har store problemer tydeligvis.

http://support.rockstargames.com/hc/...-in-GTA-Online

Kan og sjekke http://www.rockstargames.com/newswir...h-updates.html . Flere hundre som har problemer der..
Sist endret av Junglemafia; 6. oktober 2013 kl. 20:00. Grunn: fordi
Begynner å nærme meg siste mission nå. Noen som kan fortelle meg hva gull heter på stock market så jeg kan investere? Har søkt på google, men da kommer bare den gold byggebransje tingen opp. Gidder egentlig ikke å lese igjennom beskrivelsen til alle der :-P
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Begynner å nærme meg siste mission nå. Noen som kan fortelle meg hva gull heter på stock market så jeg kan investere? Har søkt på google, men da kommer bare den gold byggebransje tingen opp. Gidder egentlig ikke å lese igjennom beskrivelsen til alle der :-P
Vis hele sitatet...
Du gadd ikke lese trådtittelen heller? Dette er GTA Online tråden
Kan man spille igjen, eller det det fortsatt dødfødt?

Tiltak koble tilbake til Xbox'en.
Sitat av stagg Vis innlegg
Kan man spille igjen, eller det det fortsatt dødfødt?

Tiltak koble tilbake til Xbox'en.
Vis hele sitatet...
Kommer du deg inn på online nå?
Sitat av Huztle Vis innlegg
Kommer du deg inn på online nå?
Vis hele sitatet...
Joda, gjør vel kanskje det?

Ikke prøvd siden jeg slo av tidligere. Ingen her i tråden som virket som den store optimisten, så tok det for gitt at det forsatt var nede.
Sist endret av stagg; 6. oktober 2013 kl. 21:09.
cloud er nede, de fleste characters er "nede".. må vel bare vente til det kommer opp igjen.. og ikke lag ny, da du kan skrive over den du allerede hadde
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du gadd ikke lese trådtittelen heller? Dette er GTA Online tråden
Vis hele sitatet...
Ja dumme meg. Inne på 2 tråder samtidig tuller med en sliten hjerne :-)
Er cloud enda nede? Kunne fint spille online med folk i sta, men måtte begynne på sctech :/
Er det en uskreven regel på online jeg ikke har hørt om?
Ofte blir jeg pælmet ut av andre spillere om jeg ikke joiner dem i å bli skyteskive mens de kjører rundt.

Tenkte jeg skulle tjene inn penger på å rane butikker, men da en annen spiller kom inn i butikken jeg rana, ble jeg kasta ut.

Samme skjedde da jeg hadde stjålet en bil for han nede på havna, og lakkert den om (dreit meg ut og valgte den dyreste lakkeringa til over 10k) og rett før jeg nådde garasjen hans ble jeg kasta ut.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Begynner å nærme meg siste mission nå. Noen som kan fortelle meg hva gull heter på stock market så jeg kan investere? Har søkt på google, men da kommer bare den gold byggebransje tingen opp. Gidder egentlig ikke å lese igjennom beskrivelsen til alle der :-P
Vis hele sitatet...
Folk sier goldcoast er det du må investere i, men det er helt feil med tanke på at det er et meglerfirma og har ingenting med gull å gjøre. Tror ikke det er noen ting du kan investere i for å tjene noe på det missionet, men om du er smart med Assasin missionsene med franklin kan du tjene en god del. Jeg brukte michael en del samtidig og fikk tjent opp ca 7 mill og 5 med franklin. Om d venter til etter siste mission er det en dude langs motorvegen som du må ta til flyplassen og han gir deg et tips om et firma du mmå investere i og tror det formaet stiger med 70% ellerno, og om du investerer alle pengene fra siste mission på det med alle characters så tjener du vel en del.

PS: Tråden heter GTA 5 ONLINE så hold andre ting utenfor :P
Sist endret av Redfreak; 7. oktober 2013 kl. 13:28.
Sitat av kenny Vis innlegg
Er det en uskreven regel på online jeg ikke har hørt om?
Ofte blir jeg pælmet ut av andre spillere om jeg ikke joiner dem i å bli skyteskive mens de kjører rundt.

Tenkte jeg skulle tjene inn penger på å rane butikker, men da en annen spiller kom inn i butikken jeg rana, ble jeg kasta ut.

Samme skjedde da jeg hadde stjålet en bil for han nede på havna, og lakkert den om (dreit meg ut og valgte den dyreste lakkeringa til over 10k) og rett før jeg nådde garasjen hans ble jeg kasta ut.
Vis hele sitatet...
Regner med dette bare er bugs, virker som Rockstar sliter med det meste nå..
Ok. Ventet siden i går pga. problemer med cloud. Slår på Xbox'en nå, prøver logge in online på GTA, men så kommer beskjeden: "Your profile does not have the correct permissions to acsess Xbox LIVE functionally"

Hva er det her for noe humbugg? Bruker aldri Xbox'en, da jeg spiller særdeles lite foruten GTA og BF2 på pc.

Edit: Ordna seg nå.

[quote=stagg;3006105]Ok. Ventet siden i går pga. problemer med cloud. Slår på Xbox'en nå, prøver logge in online på GTA, men så kommer beskjeden: "Your profile does not have the correct permissions to acsess Xbox LIVE functionally"

Hva er det her for noe humbugg? Bruker aldri Xbox'en, da jeg spiller særdeles lite foruten GTA og BF2 på pc.

Edit: Ordna seg nå, eller ikke...
Kommer meg online, men kommer til character selection greia der min er borte står bare bank saldoen, skal jeg lage ny? tror dere de vil "erstatte" de som har mista sin ? Jeg tviler sterkt.
Ble mye rot i posten ovenfor. En mod er velkommen.

Ikke fått det til. Prøvde logge inn med madammen sin Live (Xbox). Får beskjed om de må sende en sikkerhetskode på mail. Gir det noe fornuft til dere som er vant med Xbox?
Har xbox men aldri fått opp den meldingen du viser til.. Kommer meg online jeg, bare mangler charactern ;p