Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 943
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke substanser er somatisk trygge å når man går på antipsykotika (spesifikt Clozapine)?
Så langt har jeg bare testet benzodiazepiner etter at jeg begynte med antipsykotika, men er nysjerrig på å teste ting som kanskje er litt mer psykedeliske, f.eks ketamin eller peyote.
Og ja, jeg er veldig bevisst på at dette er farlig når man har en psykisk sykdom som innebærer psykose, men jeg vil vite hva som er trygt for kroppen, ikke sinnet.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ketamin vil virke på antipsykotika, svar avgitt. Peyote vil ikke det i samme grad.
Du har psykiske problemer som du får medisin for.... og du ønsker å teste dop....
Foreslår du spør legen din.

Den der «jeg vil føkke hodet men ikke kroppen»-holdningen kan fort knekke deg siden du allerede er syk..
Sist endret av lydmannen; 23. mai 2020 kl. 01:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv en psykose lidelse, går på AP selv.
Trygt for kroppen? Ja. Sinnet? Det vet du ikke før du prøver, hvis du aldri har svømt i det psykedeliske landskapet før kan det absolutt bli en katalysator for sykdomsbildet ditt.
Hvis du må, prøv ketamin, lsd, sopp og dmt kanskje cannabis også er ikke noe man tar når man er ustabil.
Anonym bruker
"Uvøren Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er noen NBOMEr som overkjører alle kjente antipsykotika og tripper rett imellom dem.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du bør selvfølgelig holde deg unna alt som kan gi vrangforestillinger, dvs kokain, amfetamin, pcp, alt av psykedelika, sopp osv.

Tror ikke du skjønner helt alvoret, for det handler ikke bare om at sinnet blir fucka der og da, men det kan bli det permanent sånn at du aldri kommer deg av medisiner, og at du blir så syk at du nekter å ta medisiner og dermed er enda sykere.
Det kan også ødelegge hjernen så mye at den kortslutter og du dør.
Anonym bruker
"Forelsket Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan også ødelegge hjernen så mye at den kortslutter og du dør.
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om her?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva snakker du om her?
Vis hele sitatet...
Gårsdagens nattings er jeg rimelig sikker på at han snakker om her