Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 686
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter på no pepper og hadde egentlig tenkt å skyte. Greia er at en fyr jeg kjenner kjenner han som solgte meg det, og sier det er kreatin oppi.

Noen som har noen smarte ord å komme med om jeg skal droppe skyting pga. kreatinen eller?

Vennligst ikke kom med det typiske «ikke skyt du klarer ikke stoppe»
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såvidt jeg vet er det ganske vanlig å blande ut med kreatin. Tror ikke det er noe farligere å putte i åra enn andre utblandingsstoffer eller speeden i seg selv :P
gjør ikke noen ting det bortsett fra at den blir svakere. vanlig brukt cut i amf og coke, og det løser seg greit opp. men spørs endel hvor mye av pulveret som er kreatin da. hvis amfen er dårlig så er det best og fjerne mest mulig kreatin med aceton og kaffefilter og da ser du fort om du mister mye eller lite bøff. Men vekttapet kan ikke brukes for å regne ut prosentstyrken på amfen, kan være anddre ting også som ikke blir fjerna ikke nødvendigvis bare kreatin
Sist endret av Bluesky_; 22. mai 2020 kl. 13:27.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av egen erfaring kan du drite i det, ta det nasalt. Husker jeg fikk mye smerter i ledd som spredde seg i hele kroppen, føltes ut som cotton fever. Forferdelig.
rens speeden i aceton, så sitter du igjen med rent produkt