Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 959
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist gang jeg tok lsd så havna jeg i en ekstremt realistisk thought loop som varte i 3-5 sekunder hvor det samme skjedde om og om igjen i 2 timer. Det var helt jævlig og jeg trodde jeg aldri skulle komme ut av det, glemte til og med helt at jeg var på lsd. Det var rene hallusinasjoner og jeg hadde null kontroll over min egen kropp til å tenke eller gjøre noe fysisk, var helt stuck, som om jeg har mista all motorikk (utenom de få bevegelsene i thought loopen da).

Jeg har i etterkant lest at ved å sette på musikk eller gå til et annet rom skal hjelpe, men hvordan er det mulig å gjennomføre slike handlinger når man er i mitt tilfelle som jeg beskrev over?

Jeg skjønner ikke helt hva folk mener med thought loop hvis de klarer å bytte rom og gjøre andre ting. Hvis man klarer å gjøre andre ting, så er jo man ikke i thought loop lenger vel?

Eller kaller man det som skjedde med meg for noe annet enn thought loop?

Vil bare informere at alt dette skjedde etter jeg røyket weed, noe jeg har i ettertid lært er ekstremt dumt å gjøre på psychs...
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener du når samme sekvens av handlinger gjentar seg om og om igjen? Jeg pleier å bare roll with it, observere. Synes det er en fascinerende prosess. Det er som deja vu, bare heftigere og gjentagende. Du blir ikke skadet av det på noen slags vis.
Er du alene så er det veldig vanskelig. Du må bryte gjennom tankegangen og tvinge deg selv til å gå et annet sted/rom. Omtrent umulig fram til man har trippet et par ganger. Man kan fortsatt ha thought loop og klare å gjøre noe annet, mennesker klarer å tenke på flere ting samtidig.
Har du tripsitter så kan han guide deg, så du slipper å tenke selv. Da kan han ordne alt og hjelpe deg til å bryte ut. Veldig mye lettere.

Og ja, ikke røyk weed før du er ute av peaken og på nedtur. En liten joint når man er helt ute av LSD mindspace er deilig. Men da må man sørge for at det er nedtur man er på.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har havna i noen heftige loops på LSD + weed selv, klarte f.eks. å overbevise meg selv 100% at tiden hadde stoppet for alltid. Ganske trippa greier og er jo ikke logisk, men det skjønner man fint lite av når man er så rusa. Husker jeg stirret på klokken non stop bare for å se at tiden gikk, men klokken sto helt stille (selv om jeg bare mindfucka meg selv big time). Føltes at det hadde gått hundrevis av år i starten helt til jeg "innså" at tiden ikke fantes og det ikke spilte noen rolle om det hadde gått 1 sekund eller 1 milliard år.

Tipper jeg bare loka slik 20-30 min, og fikk heldigvis hjelp av en erfaren kompis som tok med meg ut av huset hans. Og jeg føler meg alltid bedre når jeg kommer ut i naturen.

Men jeg liker fortsatt å røyke weed på psykedelisk, men jeg har lært at man bør røyke langt mindre enn det man gjør til vanlig. 2-3 trekk holder mye for meg nå, og da får jeg en god kombo.

Så mitt eneste tips er å ha folk rundt seg som man stoler på slik at man kan hjelpe hverandre om slikt skjer. Bare det å bli påminnet om at man har tatt LSD hjelper mye, for de gangene jeg havner i loops glemmer jeg alltid at jeg er ruset.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har også hatt kjipe opplevelser på LSD etter at jeg røyket weed. Det er vist en kombo man skal være ganske forsiktig med, da det kan skyte det ut i en kjip nedgående spiral.