Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2016
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker å prøve dette med noen kompiser snart å jeg har hørt av flere at man åpner seg veldig opp når man turer, blir dønn ærlig om alt mulig osv.

Men hvor ærlig blir man egentlig? Det er ikke alt jeg er keen på å dele, f.eks. en episode der jeg runket foran en del fremmede menn i skogen for noen år siden. Er ikke homo og har ingen ting mot homofile, men er ikke gira på å dele den kinky siden av meg på en måte.

Hilsen anonym gutt 25
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir ærlig, men det er ikke et sannhetsserum.

Du har kontroll over hva du sier og gjør. Det er en av grunnene til at mange liker det som et rusmiddel, du mister ikke kontrollen.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer nok mye an på hvordan du er som person. Når det kommer til å dele uheldigheter med andre så er alkohol mye verre for min del f.eks.
I min erfaring blir man alt for ærlig. Har sagt ting jeg ikke burde sagt og hørt ting jeg ikke burde hørt.
Problemet er at man stoler lett på folk og blir for godtroende - man tror for godt om andre mennesker og at de ikke vil misbruke det du forteller dem.
Tror ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig for at du skal miste shit'en din og uten forvarsel tilstå blotter-karrieren din.

For så vidt er vi nå inne på mye av det jeg begynte å mislike sterkt med MDMA før jeg mer eller mindre la det på hylla - at folk sier shit som de mener der og da, men aldri kan stå for 5 timer etterpå - diverse planer og alt det fete man skal gjøre i morgen, og til sommeren osv osv.
Jeg er selvfølgelig skyldig i dette selv og det er nok mest derfor jeg ble små-hater.
Fort å glemme under rusen hvor utprega rusa man egentlig er og fremstår.
Skader selvfølgelig ikke å gi uttrykk for at man setter pris på venner osv, men jeg synes man skal kunne gjøre det til daglig før man drar frem smørkniven og smører tjukt på i løpet av den magiske kvelden.
Neida, dette går bra. du blir ærlig men er det noe du ikke ønsker å fortelle så går det stort sett bra å holde det for seg selv, men fristelsen kan bli større enn den ville ha vært i nykter tilstand, ingen tvil om det. Som noen sier over her beror det mye på deg som person, selv hjalp MDMa meg med å være mer åpen også i det daglige men jeg og bestekompisen min ble nok såpass åpne om de innerste tinga våre at når vi rulla back in the Day sørga vi for å legge lokk på oss om det skulle være andre til stede, men krystallkongen har absolutt et godt poeng når han sier at for noen kan nok MDMA være en katalysator for å dele altfor mye og altfor intimt, så greit å ha det i bakhånd. ER man derimot bevisst på det tror jeg det skal gå helt fint.

SpiritLion har også et godt poeng når han snakker om all planlegginga og ambisjonene som følger med MA, og jeg har så Hvist gått i den fella sjæl, men jeg synes det er litt av sjarmen jeg da. dvs, jeg ler godt av sånt på nedturen.
Jeg snakker for det meste bare piss uansett hva jeg er på, men i en setting med det motsatte kjønn på mdma kan det godt finnes att jeg forsnakker meg om følelser.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
som flere sier. man blir veldig ærlig og åpen, men man har full kontroll over hva du sier så da kommer det an på deg da hva du velger å dele
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Følelser og inntrykk du får av andre vil jeg kalle falske, der de sier at h*n elsker deg, og så videre...

men det kan komme nyttige samtaler, der man tar opp tidligere uenigheter, tidligere ting en har gjort som har såra motparten. Har hatt en del konfrontasjoner om tidligere hendelser, der jeg har følt at under mdma-rusen er det riktig å ta opp. Ellers er mdma mye bullshit, i lik grad med alkohol.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ting som akuratt det er ting du kan komme til å si. Ikke ut fra det blå men i forbindelse med at du bare føler kjærlighet og null skam og vil gi en "motivational speach" om at det er så fantastisk å gather med orgasmer og no homo osv
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tilbakemeldinger. Det høres jo ganske ut som fylla da hvis man deler mye bullshit men ikke alle hemmeligheter osv. Blir spennende å prøve MDMA ja, å se hvordan det kjennes og ture.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du blir dønn ærlig er ikke sant, vil heller si at det blir veldig mye enklere til å snakke ut om ting som kanskje plager deg og dine venner, ting som vanligvis er litt vanskeligere å snakke om. Men det er absolutt ikke et sannhetsserum som gjør at du spyr ut alt av hemmeligheter og andre dumme ting
du kan si mye dumt men du vet hva du skal si og ikke skal si
Du sier det du føler for, så om du tar med veldig nære venner av deg så føler jeg at man har en tendens til å åpne seg om nesten det dypeste man skjuler, om man har dagen vel og merke. Men igjen da, dette er veldig kontrollerbart, spesielt når du er bevisst på det når du går inn i det. Ville ikke bekymret meg for mye, men ville bare tatt det med gode venner fordi du vil ikke begynne å bable om dine innerste følelser til fremmede/bekjente som egt ikke bryr seg