Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1169
Hørte på denne podkasten fra NRK.
Litt sykt da det er presten som forteller at han opplevde de merkeligste ting. Historien involverer blant annet , eh tror det var ordfører, men ble litt usikker, som også forteller han opplevde ting. Virker ikke som noe de bare har funnet på.

Ganske spessiell spøkelses historie.
Sist endret av Kaizen; 31. juli 2023 kl. 23:32. Grunn: Feil
Nei det er ikke de merkeligste ting og det er ingen ekstraordinære ting som har hendt, og er noe de kun har funnet på. På tide å vokse opp nå, dette er barnetro på lik linje med julenissen.

Dersom dette er din hellige overbevisning, og dette er ditt egenhjertige forsøk på å overbevise oss andre, hvorfor ikke velge noe mer overbevisende enn en historie som du pokker ikke en gang evner å gjenfortelle innholdet i? For noe ræl, og ditt engasjement er ei overbevisende i så måte.
Sist endret av Hilbert; 1. august 2023 kl. 00:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Interessant antakelse at prester skulle være mindre tilbøyelige til overtro enn andre yrkesgrupper.
Eller mer sannhetsverdig i sine beskrivelser...
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Nei det er ikke de merkeligste ting og det er ingen ekstraordinære ting som har hendt, og er noe de kun har funnet på. På tide å vokse opp nå, dette er barnetro på lik linje med julenissen.

Dersom dette er din hellige overbevisning, og dette er ditt egenhjertige forsøk på å overbevise oss andre, hvorfor ikke velge noe mer overbevisende enn en historie som du pokker ikke en gang evner å gjenfortelle innholdet i? For noe ræl.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om ts sin intensjon var å overbevise oss om noe som helst men det er interessant og underholdene med slike historier uansett, spør du meg.
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Nei det er ikke de merkeligste ting..
Vis hele sitatet...
Sitat av Kaizen Vis innlegg
de merkeligste ting
Vis hele sitatet...
De merkeligste ting kan skje, dere har for eksempel på dere hatt begge to.
Tilfeldig, neppe, å det stopper ikke der, for jeg har også hodeplagg. Definitivt Åndenes makt.
Siden han kaster dette opp her og later til å være enig i prestens tolkning går jeg ut i fra at dette er av misjonerende natur. Jeg personlig skjønner overhodet ikke hva som er interessant med historier om spøkelser. Er det så vanskelig å lese skummel litteratur? Det er mye skummelt i verden, men historier fra youtube og den sorten er ikke en del av de, for min del. Spøkelser og denslags eksisterer fortsatt ikke på tross av det.
Og nå ser det faen meg ut til at Revklo står borti der med hatt han også.
Hvis pi i tillegg har på seg caps tør jeg ikke legge meg i kveld.
Sist endret av vindaloo; 1. august 2023 kl. 00:21.
Hvis jeg skulle lagt godvilja til, ville jeg muligens vært tilbøyelig til å karakterisere din egen avatars hodeplagg som en hatt av noe slag! Det er fullkommen!

(JegVarTooSlow: ser du allerde har påpekt din egen hattskap i et tidligere innlegg)
Sist endret av Hilbert; 1. august 2023 kl. 00:23.
Hattetrio, triangel, illuminati åh shit
Takk for fint nattaeventyr. Jeg sovnet, gikk det bra til slutt?
Sitat av Dough Vis innlegg
..gikk det bra til slutt?
Vis hele sitatet...
Tror du vi prater med folk uten hatt eller ?
Jeg må le.
Sitat av Dough Vis innlegg
Takk for fint nattaeventyr. Jeg sovnet, gikk det bra til slutt?
Vis hele sitatet...
OBS Ta på deg hatt før du leser dette ellers vil det hvile en forbannelse over deg.

Det gikk bra en stund. Det kom en shaman same som viste hva som var problemet. Det var satt opp et huskestativ over en gammel gravplass og spøkelset var rimelig forbanne på det. Kommunen bestemte at husken skulle flyttes og det skulle plantes der. Når det var gjort, holdt spøkelset seg borte. Men siste oppdatering sier at det muligens er kommet tilbake igjen.

Der ser dere hva skatte pengene går til.
Sist endret av Kaizen; 1. august 2023 kl. 16:18. Grunn: SkriveLeif
Blitt litt for mye Møllers tran?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Blitt litt for mye Møllers tran?
Vis hele sitatet...
ta på deg hatt sa jeg!