Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 7262
Jeg vil dele opplevelsene mine fra igår. Det er ikke helt gått opp for meg hva som skjedde.. Alt som hendte var fullstendig kaos i mine øyne.

Hvor:
"frekkmann", jeg og en kompis ("Ola Nordmann") var på den "hemmelige" røykeplassen vår i den lokale parken. Ganske gjemt. Man går til endes i parken hopper over en steingard. Og der er en liten bortgjemt spot med masse frodige trær og buskvekster rundt. Ekorn, fugler og masse rare opplevelser. Det som er så genialt er greina vi sitter på, den er dekket til med mose. Denne greina ligger midt i en middels stor nedoverbakke. Funker som en sofa, kan man si.

"frekkmann" og jeg har vært der 3-4 ganger før. Hver gang har det skjedd noe sykt.
Men igår tok det fullstendig overhånd. Skogen er et rent helvete med en syk form for noia-episoder....

Vi tok med oss en femmer, og gikk til spot'en. Mekka en syk doning, to vanlige sigaretter delt på fem gram brunt. Fyrte opp et par piper. Mens vi sitter der og prater piss. Så begynner det å regne noe hinsides kraftig, og jeg blir gal av lyden. Lyden av store dråper som treffer tørt løv var en stor påkjenning. Vi satt der stille til regnværet ga seg.

Alle er enormt rusa, og litt etter litt så kjente jeg trippinga nærmet seg. Det samme gjorde "frekkmann". Vi merka den samme følelsen fra mørket. Skogen begynte å spise på oss. Nappe små biter fra oss litt etter litt, dette følte jeg fysisk. Vi ble svelget av mørket som fyllte skogen. Etter litt så klarte vi ikke se ti meter forran oss. Og da begynner det - episodene med konstant frykt og paranoide hendelser.

Etter en stund så blir det helt rolig, og tredjemann begynner se ting. Han flytter seg fra sitteplassen og står å glaner ut mot mørket. Han bryter ut i redsel - "Å herreguud!"
(Dette var jo selvsagt veldig morsomt. Med tanke på at han har en mer eller mindre pipete stemme. Pluss han kommer fra Moi. Dialekten hans er humor i seg selv. No offence!)

Han sier det står en mann midt ute i skogen og ser på oss. Mannen bare står der og glaner tilbake. En stor svart skygge står å glor på oss. Jeg påstår at de to bare kan roe seg ned. Det er kun rusen som gir utslag.
Når de ikke gir seg så begynner jeg å forstå at dette ikke er til å le vekk. "frekkmann" begynner å pakke sakene i en hysterisk fart. Og hiver pipa vekk. Jeg har nå forflyttet meg femten meter lenger bak. Dette var jeg ikke klar over at jeg gjorde. Etter mye skrik og banning til denne skapningen som står å ser på oss, så kommer dem etter meg. Mørkt som det er så klatrer jeg først over steingarden vi kom fra. Og den var blitt så evig høy. Jeg kommer meg over, og plutselig er jeg i fritt fall.. Det var høyt der jeg hoppet i fra. Lander på beina og begynner å gå fort. Etter et par skritt går jeg på trynet, det var som om noe heiv meg rett i bakken.. Jeg snur meg og ser "frekkmann" og "Ola Nordmann" kommer etter meg i et sinnssykt hastverk. Jeg spretter opp, men nå er det et stort gjerde der. Med piggtrå og lignende faenskap. Ingen skjønner hvor vi er, og skapningen kommer jo selvsagt etter oss. Vi finner en ny steingard og bykser over. Etter masse stress og redsel så er vi på stien. Først nå begynner vi å skjønne at det var bare innbilning. Det var som om kroppen min flyktet, men hjernen skjønte ingenting om det som nettop hadde skjedd.. Å komme ut fra det i live var en lettelse på lik linje med orgasme.

Dere kan ikke tro hvor sykt det var å oppleve noe slikt. Helt absurd å ha en gal morder etter oss i skogen på nattetid.
Det er liksom slikt du bare ser på film..

Vi bestemmer oss for å gå en vei som setter hjernen på prøve. Det er ikke spøk. Dette er en vei vi gikk sist gang vi blaza i skogen. Og dette måtte "Ola Nordmann" prøve. Det var verdt strevet og kicket. Vi kaver oss opp en bakke. Tungt arbeid for stonere, na'mean?

Ikke spør meg hva slags trær det er, men det føles som hender som tar etter deg. Og de er OVER alt!
Dette ble for hardt, så vi følger lyset fra mobilen gjennom. Tilbake på en ny sti..

Nå har vi opplevd nok syke ting, og alle er glad for å overleve. Dermed må vi røyke mer. Går enda et kvarter og finner en ny plass til å fyre opp. Der kommer vi selvsagt til en ny steingard. Og på andre siden står det sikkert hundre kyr og ALLE står å stirrer på oss. Flere titalls dyreskygger er skremmende nok. Men det toppet seg da den ene begynner å gå mot oss. Noen sekunder etter så står den kun et par meter fra oss. "Ola Nordmann" freaker totalt ut. Skriker og springer rundt i sirkel. Jeg hopper da mot kua å lager umennesklige lyder. Det skremte den nok til at den kom tilbake etter fem sekunder. Etterhvert som vi går tilbake til stien, så ser vi at alle kyrne har samlet seg ved steingarden og ser på oss.

Vi rusler til en ny plass, men nå har kyrne komt seg over steingarden. I hvertfall inne i hode til "Ola Nordmann". Panikken fyller skogen - igjen!

Vi småløper til nærmeste åpning til et annet skogholt. Hopper inn og setter oss ned. Lager ny bong og setter i gang med lunge-kreperinga. Men etter litt så begynner frekkmann og se "Ola Nordmann" i full 3D format. Denne 3D-figuren ligger ti meter lenger bak oss og kaster ting på oss. Jeg så det ikke. Dette var så realistisk at hjemturen hørtes ut som en god idè. Og alle så fram til å komme seg ut av dette syke puslespillet.

Turen hjem gikk greit, da var vi blitt mer normale enn noengang. Vi hadde nok å snakke om, hehe.

Jeg har aldri noensinne opplevd en så sterk tripp på hasj før. Hvis f.eks. salvia, sopp og lsd er sykere enn dette her, så er jeg i tvil om jeg vil teste noe slikt. Men det er et must, right?

Håper noen fant glede i denne fortellingen.. Hehe, jeg er råtten når det gjelder å skrive "spennende". Den er nok lang og trøtt å lese. Men som sagt så håper jeg noen fant det gøy å lese dette her!
Ikke klag på skriveleifene mine

Og for ikke å glemme – ta en tur til din nærmeste skog neste gang du har planer om å bli skev. Det er absolutt verdt det!
Tenk deg å oppleve Oblivion i real life. Bare tanken på hvor redd jeg var, gir meg frysninger. Et herlig kick. Alt er bare et stort spøkelseshus.

Det er helt sikkert noen som kjenner seg igjen!

Ble dette for teit, så blir jeg ikke sur om admin sletter innlegget.

Takk for meg.
Sitat av handy.
Og for ikke å glemme – ta en tur til din nærmeste skog neste gang du har planer om å bli skev. Det er absolutt verdt det!
Vis hele sitatet...
Det har jeg gjort et par ganger, er ikke no stress.
Men! Når noiaen kom hørte jeg hester å folk som snakke, mtp at vi gikk på internatskole å røyking førte til utvisning. Da ble det litt skumlere å røyke

Bra å bli skev i skogen ja

Moro å lese btw
er vell mulig å få dårlig hasj som er dyppet i syre ellerno? litt av en tripp bare på hasj
men det vet jeg ingenting om:P artig historie ihvertfall.
Sitat av LoRd
er vell mulig å få dårlig hasj som er dyppet i syre ellerno? litt av en tripp bare på hasj
men det vet jeg ingenting om:P artig historie ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Mørket kan spille deg ganske ville puss samme hvor edru du er.
THC + mørke + 3 personer som girer hverandre opp med noia og innbillinger kan ikke bli mindre enn bra

handy.: Morsomt, spesielt det med kuene
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehehe, høres ut som en syk opplevelse. Må ha vært god hasj! Historien din skapte skikkelig mimrestemning for min del, dette er hva hasj KAN gjøre - både på godt og vondt . Fin historien, keep up the good work.

PS: Kanskje spare skogen til en varm sommerdag eller noe?
Sitat av LoRd
er vell mulig å få dårlig hasj som er dyppet i syre ellerno? litt av en tripp bare på hasj
men det vet jeg ingenting om:P artig historie ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Enig der ja, eller kanskje det var bra hasj?
Så alle samme mannen?

Sitat av Tias
PS: Kanskje spare skogen til en varm sommerdag eller noe?
Vis hele sitatet...
Vi tok det på svarte natta 25-30 minusgrader
Sist endret av petterøes 3000; 19. september 2006 kl. 20:07.
Sitat av LoRd
er vell mulig å få dårlig hasj som er dyppet i syre ellerno? litt av en tripp bare på hasj
men det vet jeg ingenting om:P artig historie ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Nei, dette er ikke mulig. LSD brytes ned ved høye temperaturer, så det å dyppe hasj i LSD er totalt bortkasta.
Jeg og en venn hadde en lignende spot i nærheten av en barnehage. Vi satt i skogen nedenfor på spotten vår og blaza. Ble überfjerne og chillan, men etter en stund var vi veldig sikker på at vi så en skapning. Det var en slags mørk skikkelse i menneskeform. Vi kunne se den stå et stykke unne og titte på oss, og vi fikk sykt noia. Endte med at vi løp som noen gærne gjennom skogen til vi var i trygghet ved barnehagen(det var lys der). Vi står og babler om hvor sykt det var og hvem som kan ha vært etter oss, etc., etc., da vi ser inn gjennom vinduene. Der sitter alle de ansatte og har et møte av et slag og har hørt alt vi prata om. Endte med at vi fikk noia som faen igjen og løp avgårde igjen. Ble mye mosjon på oss den kvelden
Det her hørtes egentlig jævlig kult ut. Eller, en litt mer chill setting med digg musikk og snacks, og dere hadde sikkert fått en helt utrolig rå og deilig opplevelse.

Halliser på hasj... Hvor mye trenger jeg egentlig å røyke?
røyker jeg mer enn ett gram på en "session" får jeg noia av å sitte i mitt eget hus med 5 kammerater, når jeg er sikker på at alt er låst og ingen kommer. At folk tørr å blaze midt ute i skogen skjønner jeg ikke :P

Morsom historie. Husk også at uttryket "placebo" ikke bare brukes om dop/piller/hasj/etc, men også på historier osv. Om kammeraten din ser noe i ett sted og er livredd, kan du fort inbille deg at du ser det også. Muligens mye lettere når man er høy, men jeg har opplevd det til en viss grad når jeg har vært edru også.

Mest sannsynlig var det ingenting uansett. Men trygge omgivelser er et must, enten det er LSD eller bare en joint! Ihvertfall for meg :P
hahah, dette er en av de bedre rapportene jeg har lest. Godt skrevet
Herlig historie, skulle ønske du kunne ta opp alt som øyene dine så
hehe.. jeg så 2 dverger i dag bare etter alkohol.. det skal sies at det var veldig mørkt.. og etter vi gikk bort å sjekka "de" så vi at det bare var en busk.. haha
Syns det var artig skrevet. Lo litt når du kom til kyrne, og dannet meg mitt eget lille bilde om hvordan du prøvde å skremme de vekk :P haha

Men når det er sakt, så skal jeg aldri i livet røyke i nærheten av noe som likner på ett tre. Ser jeg en potteplante, så blir det synd på den! ^^
Regn er jo digg, det mener jeg. Men det høres ut som du har noe av typen god hasj der ja. Fortsett sånn
Haha, en av de morsomste rapportene fra rus-verdenen jeg har lest.

Er helt enig i at å røyke ute i naturen er veldig morsomt. Jeg og noen venner har vår egen "spot" ved en innsjø, hvor vi pleier å lage bål og grille, røyke og kose oss. Når vi er fjerne pleier vi å bade (når det er varmt i vannet). Det å bade i fjernia kan være utrolig artig. Først svømmer man noen meter ut fra land, og når man begynner å svømme innover igjen legger man (hvertfall jeg) merke til hvor utrolig sakte det går... Ellers pleier vi å gå turer rundt i området, og vi prøver å gå de merkeligste steder, helt utenom stien, og de mest utfordrende veiene, bare for utfordringen og det kicket man får av det i fjern tilstand =) Veldig morro..

Som sagt - bra rapport.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hadde ikke peiling på at hasjrusen kunne bli så sinnsyk:]

Hørtes mer ut som en stil og ikke noe som har skjedd keep up the good work!
Good Good
Opplevd lignende før, er som sagt før i tråden, mørket pluss thc og to kompiser som hjelper med å "tegne" figurer i mørket, det er dømt til å mislykkes
Mad fun med de kuene..!;p
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av handy.
Jeg har aldri noensinne opplevd en så sterk tripp på hasj før. Hvis f.eks. salvia, sopp og lsd er sykere enn dette her, så er jeg i tvil om jeg vil teste noe slikt. Men det er et must, right?
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at selve body-loaden, følelsen du har i kroppen, kan nesten sammenlignes med veldig god hasj når du er under invirkning av sopp og lsd. Bare at det skjer ganske mye annet samtidig også, energi som flyter rundt i kroppen som store bølger o.l

Samtidig er jo sansene dine svært endret iforhold til cannabis, dog jeg har aldri selv opplevd noe mer enn svake blå 'flekker' når jeg røkte bøtte første gangen. Men en venninne fikk et kraftig panikkanfall og så 'en mann som var ute etter henne, og vi var på hans lag', vi fikk roet henne ned etterhvert og hun har aldri røkt cannabis igjen såvidt jeg vet.

Men i bunn og grunn ja, Psykedelika som Psilocinholdig sopp, LSD og Research chemicals
kan være veldig heftig til tider, Sopp er vel et bra punkt å starte i mine øyne, om du absolutt skal prøve (jeg oppfordrer ingen til å bruke ulovlige stoffer), siden du kan dosere det relativt enkelt iforhold til andre psykedelika.

Dette er min subjektive mening, lett dandert med meninger fra kjente om temaet.
hehe, interessant trip du fikk der ja lo ganske hardt av de ku-greiene! visste faktisk ikke at hasj-rus kunne utvikle seg sånn;P
Kunne hvert moror og opplevd noe sånn ja,har aldri opplevd noe lignende på hasj jeg heller,men har fått litt smånoia,men aldri noe mer ennd det.
Bra skrevet!
Sitat av handy.
Jeg har aldri noensinne opplevd en så sterk tripp på hasj før. Hvis f.eks. salvia, sopp og lsd er sykere enn dette her, så er jeg i tvil om jeg vil teste noe slikt. Men det er et must, right?
Vis hele sitatet...
Mener du at det er ett must å prøve sopp, salvia eller LSD? Den er jeg ikke helt med på. (selv om jeg har testa sopp=P)

Tilslutt vil jeg si meg enig med alle de andre om at det var jævelig gøy med kuene, og at det var en feet rapport
Vill historie må jeg si, det må ha hvert noe heftig tjall dere fikk tak i, etter 1 g brunt kan ikke jeg engang gå normalt om ikke annet hadde jeg sovnet på stedet, merkelig nok har jeg når jeg tenker over det fått noen småskumle halliser etter større inntak, jeg trodde jeg så en stor bjørn, midt inne i sentrum, ved en sti i skogkanten, men etter nermere sikt å skjerpa noiameter så jeg fort at "bjørnen" var en stor trestubbe.
ellers har jeg ofte lett for å se skygger som suser forbi, noe jeg fort klarer å innbille meg selv at det var noe syke dyr etc. dette er somregel i mørket, men jeg har altid vært mørkredd så hasj+god fantasi = ikke altid like kul nattings

Har aldri testa syre i noen form men slik du beskriver det skulle man nesten tro at dere hadde kjøpt litt heavy saker for en gjeng på 3, 5 g på 3 stk? hvilke jævla skorsteiner er dere egentlig, dette er jo helt extremt, 2 g på 3 kamerater er for oss langt mere en nok, om vi fyrer på bøtte eller bong.!

Raporten var vel en av de bedre jeg har lest innenfor THC så det skal du ha
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har også opplevd mindre hallusinasjoner når jeg har røyka litt for mye, men som regel bare i mørket. En gang satt jeg og to kompiser i skogen midt på natta nær en parkeringsplass og fyra.. Vi fyra vell 4 g brundt på flaskebong og en rizla joint. Jeg så faktisk en hel militær arme ute på parkeringsplassen, de sto disiplinert og rett. Jeg freaka ut og fikk super noja, men de forsvant etterhvert... Samme gang ble jeg super svimmel og utmattet, jeg hadde problemer med og gå, så jeg la meg rett ned på det våte gresset.. Når jeg forvekslet mellom og lukke og åpne øynene mens jeg så på træra nedenfra så jeg alt mulig rart i himmelen.. Alt fra "The Simpsons" firgurer til Marjiuana planter i himmelen.. Helt fantastisk chill.. Og jeg sovna faktisk, når jeg våkna trodde jeg det hadde gått laang tid, men bare ett halvt minutt hadde gått..

Rart man kan bli så fjern på hasj, men det har ikke skjedd siden da dette var i starten når jeg begynnte med tjall. Blir nok ikke like fjern lengere.
hehe prøv å gå i skogen når du har vært våken 4-5 dager på pepper å er på vei ned, røyk gjerne litt før du går også.. Jeg så to jenter i skauen engang, gikk bort til hu ene som så ut til å ligge på bakken, prøvde å snakke med hu ene, det ligna mer å mer på ei jente i foster stilling jo lenger jeg sto å kikka! til slutt sparka jeg litt borti hu får å være sikker, det var bare en stor stein.. Sinnsykt hvilke spill øya dine kan spille deg! (Det var virkelig bekmørkt) Dette var bare en av mange ting jeg syns jeg så.. En annen gang jeg hadde vært våken bortimot ei uke satt vi i skogen rundt sol oppgang da var jeg sikker på at jeg så mr myagi! Men dette er bare ting du syns du ser, er noe helt annet enn når du virkelig har halliser!
haha! geial historie, kjenner meg igjen.
en gang vi satt i parken å fyrte så kom "kråkemannen". først kom det massevis av kråker og satt seg i trærne å ropte på oss, så så vi skygger av kråkemannen som sprang i mørke. da fikk vi grisenoia å sprang ut fra parken i en helvettes fart.

det er altig artig å gå i naturen når man røyker, anbefales virkelig!
Hahaha, dette minner meg om den gangen jeg og en kompis røykte pot fra Amsterdam ute i skogen, i fjor høst. Vi mekka den fete pipa med MYYE pot.

Det var bekmørkt når vi skulle gå ut i fra skogen, og vi var så høye begge to at vi ikke tenkte på at det faktisk går an å få mobilen til å lyse mere enn et minutt i strekk. Akkurat i det vi møtte en elg, så skrudde mobil-lyset seg av, og vi la på sprang i den retningen vi kom fra. Etter en liten stund, bestemte vi oss for å gå videre. Tviholdt på hverandre. Den skogen er mildt sagt svær. Fy faen så noia.

Haha, takk for en reminder.
Ja, går an å få ganske syke opplevelser på hasj faktisk.. Jeg og en kamerat hadde vært og blaza en gang og skulle inn på McDonalds for å handle munch. Idet vi står i køen, ser jeg en politibil som kjører uttafor, og jeg snur meg umiddelbart mot kameraten min og roper: "faen, snuten!"( smart nok ) og han sprang som en tulling inn på toalettet og gjemte stashet i søppelbøtta, og vi la på sprang i sikkert 5 minutter uten stopp før vi gjemte oss.( tungt for to knallsteine jævler )
Så ja, hasj kan nok framtvinge sterk noia for enkelte... Og vi hadde helt sikkert ingen grunn til å få noia.

Har også sett både troll, nisser og annet faenskap i skogen... Ikke kun på hasj, da
edit: ja, vi sneik oss inn på MC`en og henta sakene litt senere ja..
Sist endret av x-ce-me; 27. november 2007 kl. 12:28.
hehe eg røkte jord pipe i skogen første gang eg røyka skikkelig. det er skummelt det hehe. såg ein demon liknande ting på bakken hehe. som lo av meg..

men det ku-greiene var hysterisk morsomt hehe. satt å lo for meg sjølv. ser det for meg haha.

OT:
og noe annet dere må prøve er å se Towliee episoden i south park. og kvar gang towliee seier: You wanna get high? eller han røyker så fyrer du bongen hehe. da blir du ganske så skeiv når episoden er ferdig.
Sist endret av itZsaiN; 29. november 2007 kl. 01:54.
Høres ut som en ganske syk opplevelse. Det er slik med meg at vis jeg opplever noe lingnende opplevelser så er det ikke så kult minne dagen etter, men så fort jeg får fordøyd det er det et kult/godt minne.
Sist endret av BeerViking; 30. november 2007 kl. 08:54.
▼ ... over et år senere ... ▼
Husker en episode hos en god venn av meg i sommer.
Kom noen karer med 15-20g som vi alle skulle dele. Vi var 8 stykker.
Tia gikk sakte men sikkert mot midnatt og de fleste gikk for å sove/passa ut

Så han ene som kom med grammerne og jeg blei sittende igjen og fyre ut av denna verdenen. Det begynte bra helt til han satt og stirra meg inn i øynene og knipsa i takt med at han sa: "Du må drepe naboen! *knips* Du må drepe naboen!"

Etterhvert blei jeg så innstilt på å løpe ut døra og rive ned døra til naboen, men blei stoppa da jeg plukka opp støvsugeren

Og så til poenget mitt (blei en laaaang innledning hehe)

Plutselig ser fyrn helt skremt ut, akkurat som om han hadde sett ett spøkelse, og sier så til meg: "SER DU SYRE-SPØKELSET?"
Skjønte da ingenting før han forklarte at det var en mørk skygge som fulgte etter deg... Vrir huet mitt i alle mulige retninger og "ser" en mørk skygge i sidesynet mitt helt til jeg stirrer ut av vinduet og ser inn til naboen...

I vinduet "så" jeg en hvit, likblek mann som stirra på meg med mørke kalde øyne og jeg får helt noia og fyrn drar det bare lenger og lenger helt til skikkelsen farer mot meg med lysetshastighet og *poff* forsvinner.

Eneste gangen jeg har opplevd "halliser" på hasj, og ja det var GODE saker detta her

Beklager for at det blei et utrolig langt innlegg, men tenkte jeg skulle skrive det med tanke på at det er flere som har opplevd litt av hvert på denne hellige planten. Og ja THC som psykadelika er undervurdert, selvom en ikke kan sammenligne det med sopp eller LSD.

Igjen beklager langt innlegg, er det upassende så er det ok