Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 879
Hei

Har laget noe dansbart i typisk norsk stil (Ralph Myerz, Ugress, Røyksopp)

Fortell meg gjerne hva du synes!

Link
NFFs husbedreviter
Interessant!
Likte veldig godt deler av sangen må jeg si.
Syntes du har funnet en catchy synth-linje og sammensetningen av alle elementene er veldig gode, men, jeg syntes den ble for repetativ.
Om du hadde klart å utvide litt på den synthlinja og kanskje legge til noen nye partier, så tror jeg dett kan bli veldig bra!

Et tips er at du innenfor den sjangeren ikke trenger å forholde deg til klassisk sangoppbygning - noe det virker som du har gjort nå - og heller kan eksperimentere litt mer.

Men, bra! Stå på videre!
Takker begge to,
@Dsverre, takker for fin feedback, er ny til sjangeren så er fint med litt feed! Ser fint hva du mener med at det ble repetativt, kunne lett fått inn et lite break eller noe, til å lette litt på trykket. At sangen inneholder klassisk sangoppbygning er vel noe som heller bidrar til variasjon enn, noe annet da. I hvert fall slik jeg ser det. Flere akkorder osv. Og har ikke forholdt meg til slike typer sangstruktur så mye før, så det er jo gøy. Men jo takk for fine kommentarer!