Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202072
Interessant nok kjøpte jeg det på lovlig vis og fikk det i posten i går til 360. Har spilt det i en del timer allerede og det er et spill man ikke skal laste ned. Man får så utrolig mye igjen for pengene i forhold til nesten alle andre spill der ute.
Sitat av Carne Vis innlegg
Trist at folk som har gledet seg til Skyrim velger å laste det ned ulovlig. Gjerrige og utakknemlige vil nå jeg si.
Vis hele sitatet...
meh.. ser ikke vitsen med å betale for et singleplayer-only spill som er avhengig av nett-tilgang for å fungere-.-'
Jeg er en STOR fan av Elder Scrolls serien, og har kjøpt alle de foregående spillene..
Men kjøper ikke Skyrim grunnet Steamfuckupen til bethesda..
Sitat av Carne Vis innlegg
Trist at folk som har gledet seg til Skyrim velger å laste det ned ulovlig. Gjerrige og utakknemlige vil nå jeg si.
Vis hele sitatet...
Jeg laster det ned ulovlig fordi jeg ikke har gledet meg til Skyrim. Vil bare prøve det ut

Om jeg elsker det vil jeg vurdere å kjøpe det. Liker ikke Bethesta.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Søvn eller Skyrim? Goddamn!
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Søvn eller Skyrim? Goddamn!
Vis hele sitatet...
Skyrim!

Når låses det opp på Steam? 24?
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Skyrim!

Når låses det opp på Steam? 24?
Vis hele sitatet...
Jupp, 00:00, om jeg ikke tar feil.
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Søvn eller Skyrim? Goddamn!
Vis hele sitatet...
Er du hjerneskada? Skyrim selvfølgelig!
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Er du hjerneskada? Skyrim selvfølgelig!
Vis hele sitatet...
Vel, da tror jeg det var avgjort. Har egentlig seminar denne helgen, men jeg får bare drukne meg selv i kaffe ^^
Jeg laster det ned på grunn av at jeg ikke har hørt en dritt fra cdon siden jeg forhåndsbestilte det. Jeg gidder ikke å sitte hjemme en helg uten skyrim bare fordi CDON jobber på et amatørmessig nivå
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Hey, da har jeg satt opp IRC-kanal!

Server: irc.homelien.no (EFNet)
Kanal: #skyrimnorge
Hjelp til å komme seg på irc: http://www.wikihow.com/Get-Started-w...net-Relay-Chat)
Game disconnected
pokemon's Avatar
skulle ha begynt å pre-loade før vil spille etter midnatt
http://www.youtube.com/watch?v=PjqsYzBrP-M
Tenke bare jeg skulle dele denne fete Skyrim rappen med dere :P
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Jupp, 00:00, om jeg ikke tar feil.
Vis hele sitatet...
ganske sikker på at det er 01:00
Bare en time igjen på nedlastningen fra steam nå. Bra timet vil jeg si
Håper spillet lever opp til forventningene som er satt rundt det.
Nå har jeg strengt tatt ikke spilt serien før, men jeg har spilt Dragon Age 1 og 2 som jeg likte veldig godt. Så om Skyrim er like bra, så har jeg mye å glede meg til
Det eneste som kan ødelegge denne opplevelsen er hvis jeg har gledet meg for hardt. Og selv da, kan det vell ikke bli annet enn episk!
Noen som er med på å opprette en nFF-guild? Så kan vi pwne noobsa hardt ned i grøfta ass!

En for en, er man et lett offer, står vi sammen er vi uknuselig! Andre guilds vil avføre buksene sine med en gang de ser oss ridende bortover på våres mountede hester i gyllenbrun skinnvest!

TONIGHT WE DINE IN HELL!!!!
Jeg blir lett med i din guild, så kan vi mounte hester sammen.
Fy flaaaate, jeg gleder meg som en liten drittunge! Jeg skal løpe ned til platekompaniet etter skolen imorgen, også rett opp på hybelen igjen! For så å sitte der helt til mandag!

Enda ikke bestemt meg om jeg skal gå for en stor sterk Nord med øks og skjold(viking style). Eller ei haawt dame med bue og sverd Haha!
Sitat av Baby-D Vis innlegg
Noen som er med på å opprette en nFF-guild? Så kan vi pwne noobsa hardt ned i grøfta ass!

En for en, er man et lett offer, står vi sammen er vi uknuselig! Andre guilds vil avføre buksene sine med en gang de ser oss ridende bortover på våres mountede hester i gyllenbrun skinnvest!

TONIGHT WE DINE IN HELL!!!!
Vis hele sitatet...
Spillet er singleplayer og offline eller har jeg oversett noe?
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av Baby-D Vis innlegg
Noen som er med på å opprette en nFF-guild? Så kan vi pwne noobsa hardt ned i grøfta ass!

En for en, er man et lett offer, står vi sammen er vi uknuselig! Andre guilds vil avføre buksene sine med en gang de ser oss ridende bortover på våres mountede hester i gyllenbrun skinnvest!

TONIGHT WE DINE IN HELL!!!!
Vis hele sitatet...
En liten heads up. Det er ingen multiplayer i spillet. Så en guild er vel ikke helt mulig.
Vil bare si at de 3 timene jeg har i spillet hittil, har vært ytterst fantastiske.

Elsker spillet like mye som jeg gjorde med Oblivion - hittil!
Sitat av tep0sen Vis innlegg
En liten heads up. Det er ingen multiplayer i spillet. Så en guild er vel ikke helt mulig.
Vis hele sitatet...
So we can't even mount horses together?

Jeg skal lage Mr.T Hva enn jeg kan få til å ligne! RRPG char. Skal kjempe den gode sak.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Irriterer meg at vi må vente enda en time etter midnatt, men jeg skal faen meg vente! 1 time og 7 minutter, folkens
Sitat av robhol Vis innlegg
Irriterer meg at vi må vente enda en time etter midnatt, men jeg skal faen meg vente! 1 time og 7 minutter, folkens
Vis hele sitatet...
source?
10tegn
Sitat av robhol Vis innlegg
Vis hele sitatet...
2 timer? forbanna scam

men folk på konsoll kan kose seg videre?
Har desverre ikke penger til å kjøpe det nå, så det må ansakffes etter jul.
Men laster det derimot ned nå for å prøve det som kan bli et av tidenes beste spill.

Må desverre få meg søvn, og torrenten blir ikke ferdig på lenge.

Ikke helt heldig å gå i søvne på skolen i morra når vi skal ha matteprøve og skolestil
Kult om dere skriver litt her etter å ha spilt litt(hvis dere klarer å slutte å spille), om førsteintrykk og hva dere har valgt å spille som(kanskje hvorfor?).

Så har jeg noe å drive med på skolen imorgen
Sist endret av Eiol; 11. november 2011 kl. 00:00.
Er dette legit..http://countdown.free-and-online.com/?timer=ogpsfl3112
Maa jeg vente enda flere timer *
tror det er klokken 01:00 den blir tilgjengelig for oss på steam.
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
Er dette legit..http://countdown.free-and-online.com/?timer=ogpsfl3112
Maa jeg vente enda flere timer *
Vis hele sitatet...
http://store.steampowered.com/app/72850/

her er den offisielle klokken.
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
Er dette legit..http://countdown.free-and-online.com/?timer=ogpsfl3112
Maa jeg vente enda flere timer *
Vis hele sitatet...
Steam sier nei. 0100 hours.

Edit: Meeeh..
Sist endret av random42099; 11. november 2011 kl. 00:35.
Da var skyrim kjøpt på nattåpen butikk i trondheim gleder meg til de neste nattetimene med spilling nå!
Hvorfor kan jeg ikke installere spillet fra DVD'en?

Steam er fast bestemt på å laste ned hele skiten...
dette var litt skuff fra min side :O

helt for jævlig å styre + inventory er rotete + skyte med bue er en umulig sak!

trudde det skulle være ganske likt sånn sett som oblivion! :P

edit: drepte ei høne og hele byen gikk amok, måtte starte helt fra den hula som var etter introen -.-
Sist endret av WhiteHat; 11. november 2011 kl. 01:48.
alt du sier der er en vanesak, har spillt i 6 timer nå, og alt går knirkefritt.
Det er litt knotete med inventory ja. Jeg presterte akkurat å selge alt av utstyr jeg hadde på meg, og nå løper jeg rundt i bare undikken
Spillet lukker seg etter Bethesda intro/loading. Ser et glimt av spillmyen før hele spillet bare avsluttes.
Oppdaterte drivere, maskinen er kraftig nok, prøvd reboot, prøvd med low graphics/oppløsning...
Er ikke noe tech support oppe å går atm. Heller ikke funnet noen med samme problem. Noen?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Synes iallefall at skyrim er en konsollport, noe som er helt klart - samt at det har ikke spesielt bra grafikk i det hele tatt. Ser rett og slett ikke bra ut.
Sitat av sumoivar Vis innlegg
Spillet lukker seg etter Bethesda intro/loading. Ser et glimt av spillmyen før hele spillet bare avsluttes.
Oppdaterte drivere, maskinen er kraftig nok, prøvd reboot, prøvd med low graphics/oppløsning...
Er ikke noe tech support oppe å går atm. Heller ikke funnet noen med samme problem. Noen?
Vis hele sitatet...
windows update skulle selvfølgelig skru seg av midt i spillet!!! fyfaen, klarer ikke gi advarsel om at det kommer, alt bare skrudde seg av.

meh! typiske feil dette spillet skulle ha da?!
Anbefaler og øke field of view.
Textures kunne hatt mye bedre oppløsning. Ellers synes jeg ikke det er så ille, men ser at det er konsollport ja...
Det som plager meg mest er igrunnen at musa ikke fungerer skikkelig i menysystemet.
til de av dere som har en gamepad, vil jeg virkelig anbefale å spille med denne. Jeg kjøpe meg selv en gamepad til dette spillet da jeg så for meg at det kom til å være en konsollport; og jeg synes det var en god investering. Merker at ting ikke er lagt opp for mus og tastatur i første omgang.
Har nå sitti våken og spilt hele natta. Føler meg som en skikkelig badass dragekiller nå
btw, en bug som kan gjøre ting lettvint. Om du rir på en hest kan du løpe oppover VELDIG bratte fjell. Lager noen greie snarveier når man skal opp på toppen av fjellene, og man ikke finner den rette veien.
Sitter og stusser her - skal jeg ha det til PC eller Xbox 360?

Av det jeg har lest på andre forum, så sier folk at man skal velge PC såfremt man har PC som kan kjøre det, da det er bedre grafikk (samt muligheten til mods, som ikke er noe jeg bryr meg om atm).

Her virker det dog som dere klager kraftig over grafikken, samt kontrollerene med mus og tastatur.
Jeg har ikke gamepad til PC.

Har noen her gått fra å anbefale det til PC, til å anbefale å få det på Xbox i steden?

Maskina mi er for øvrig en i7 950(3ghz), 6gb ddr3, og et gtx570 1gb skjermkort.

Var i utgangspunktet sugen på xbox, for å sitte i sofaen og kose meg, men når man først har en OK pc og den kan gi mye bedre grafikk, er dette plutselig mer aktuelt.
gjør som meg, få det beste fra begge verdener. Kjøp adapter (eller egen kontroller) slik at du kan bruke xbox-kontrollene på PCen, og koble pcen til TVen. Da får du bedre grafikk, muligheter til mods men samme opplevelse som konsoll
lurer litt på om jeg skal kjøpe nytt skjermkort snart. har bare et Asus 4850 512mb i nå. hele systemet drar New Vegas på "Ultra high", som det har valgt selv.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Sitter og stusser her - skal jeg ha det til PC eller Xbox 360?

Av det jeg har lest på andre forum, så sier folk at man skal velge PC såfremt man har PC som kan kjøre det, da det er bedre grafikk (samt muligheten til mods, som ikke er noe jeg bryr meg om atm).

Her virker det dog som dere klager kraftig over grafikken, samt kontrollerene med mus og tastatur.
Jeg har ikke gamepad til PC.

Har noen her gått fra å anbefale det til PC, til å anbefale å få det på Xbox i steden?

Maskina mi er for øvrig en i7 950(3ghz), 6gb ddr3, og et gtx570 1gb skjermkort.

Var i utgangspunktet sugen på xbox, for å sitte i sofaen og kose meg, men når man først har en OK pc og den kan gi mye bedre grafikk, er dette plutselig mer aktuelt.
Vis hele sitatet...
Kjøp det på pc. Kommer mods som forbedrer teksturene drastisk og forberedrer kontrollsystemet
http://cloud.steampowered.com/ugc/65...CFDB85EC08AFF/

http://cloud.steampowered.com/ugc/65...2F9FC00984D59/



Jeg tror jeg har kommet over en aldri så liten bug.. Vet noen hvordan man løser denne? Det var litt komiskt i starten, men den har blitt ganske irriterende nå.
Fatter ikke hvordan Bethesda klarer å ødelegge et sååååå bra spill med en så ELENDIG UI!
Trodde de hadde lært NOE siden Oblivion, men Skyrim har ikke engang quickswap.

Den knotete favorittmenyen holder ikke.

Men det var nok syting for en dag
Sist endret av ZaiRoX; 11. november 2011 kl. 11:14.