Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1567
Noen som vet av en side med noe slags oversikt over diverse artister som spiller på noe slags rave eller undergrunns arrangementer i england ?
finner bare type sensation osv men vil ha noe lugubert!
vi er 22 å 19 så alt av tips taes imot med takk!
tenker på type example, flux pavillion, krewella, afrojack ish type musikk.
Det er mye undergrunnraves i England, spessielt i øst london, men det er ofte litt skjult og vanskelig å finne ut av hvis man ikke kjenner noen.
Acid00's Avatar
Trådstarter
ja vet det er masse!
men lurer på tips til hvordan finne noe med den type musikk om det er noe som går igjen på div steder hver helg f.eks..
de fra england jeg kjenner er nok ikke så inn i den type party så var vanskelig å få svar fra de,
noen med egne erfaringer ?
som ofte drar på sånt ?
takk for tipset Egget!!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
om du noensinne finner Afrojack på underground rave i england, blir jeg sjokkert.
og det er en grunn til at de kalles "underground"

jeg drar på slikt når jeg kan, men det er riktignok i bergen, og jeg kjenner folk som tar emg med/gir meg beskrivelser og "go" signal den som leter, skal finne.
Sist endret av drittsekken; 12. mars 2013 kl. 10:38.
join BLACK MOON SOUND SYSTEM gruppe på facebook, det er gammel gruppe som jeg ikke har brukt på lenge men jeg så nå nettopp at det forsatt legger ut nye fester der... du finner mange andre grupper som også lager fester å sånn ved å bla deg rundt på de sidene og eller spørre noen folk som er på de gruppene

også legg til http://www.facebook.com/ott.partys
Er vel ikke veldig undergrunn men ukf sine arrangemanger ser ut til å sparke ræv!